Христинівська Районна Державна Адміністрація
Христинівський район, Черкаська область

Як спілкуватись з роботодавцем

Видатний психолог гуманістичного напрямку А.Маслоу казав, що «людина й робота повинні підходити один одному як замок і ключ, ключ і замок». Лише за таких обставин людина справді може отримувати задоволення від своєї професійної реалізації, адже ми проводимо щодня мінімум 8 годин на роботі. Якщо ми усвідомимо самі для себе, яку роботу прагнемо виконувати і які навички, знання й уміння, особисті якості можуть допомогти нам знайти й потім успішно виконувати цю роботу, буде легшее говорити про це на співбесіді, адже успішне проходження співбесіди – це справжнє мистецтво. Мистецтво спілкування, вміння відчувати міру у своїх словах і здатність контролювати свої несвідомі реакції. Щоб пройти співбесіду і отримати бажану посаду, треба вміти поставити себе на місце роботодавця, зрозуміти і відчути, які вимоги будуть ставитися до людини, яка претендує на цю роботу. Вивчення цього мистецтва вимагає часу, але навчитися йому можна.
08.04.2019 року фахівцями з профорієнтації Христинівської районної філії Черкаського ОЦЗ був проведений тренінг «Можливість позитивного впливу на роботодавця», на який були запрошені 17 безробітних, які перебувають на обліку в Христинівській районній філії .
Метою даного заходу є ознайомлення з правилами підготовки до співбесіди, з питаннями, які обговорюються з роботодавцем, методами самопрезентацій.
«Співбесіда з роботодавцем — це розмова, під час якої роботодавець оцінює претендента на вакантну посаду, — розпочала захід Колісник Олена Миколаївна, завідуюча сектором з профорієнтації. Ретельна підготовка до співбесіди – запорука успіху».
Співбесіда з роботодавцем є основним методом оцінки та відбору кандидатів при влаштуванні на роботу. Успіх чи неуспіх залежить як від професійних якостей (освіта, досвід, кваліфікація), так і від того, як претендент зарекомендує себе на співбесіді. Під час заходу присутні обмінювались своїм досвідом та враженнями від минулих співбесід. Безробітні були ознайомлені з правилами підготовки та правилами ділового спілкування з роботодавцем. Вчились підвищувати самооцінку, вказуючи на свої позитивні професійні якості, аналізували ситуативні завдання, ознайомились з методами самопрезентацій та налаштувались на власний успіх.