Христинівська Районна Державна Адміністрація
Христинівський район, Черкаська область

"Вчора - держслужбовець, сьогодні - підприємець, завтра - роботодавець"

 Наприкінці 2019 року перед фахівцями районної служби зайнятості постало питання пом’якшення наслідків вивільнення працівників Христинівської районної державної адміністрації. Фахівці служби зайнятості забезпечили кар’єрний супровід кожному співробітникові райдержадміністрації, який підпав під скорочення. Для кожного клієнта складено індивідуальний план працевлаштування, щоб підібрати роботу максимально швидко. З цією метою проведено низку профорієнтаційних заходів, спеціальне діагностичне тестування та надано  індивідуальні консультації. Проведення підготовчих заходів дозволило скласти профіль клієнта, визначити ті навички, здібності, компетентності, які найкраще вирізняють клієнта серед інших осіб на ринку праці, визначити ступінь мотивації та готовності до змін. Яскравим прикладом готовності до змін є вияв бажання колишнього держслужбовця, Шекір Олени, започаткувати власну справу в сфері надання перукарських послуг. Пройшовши низку консультаційних та профорієнтаційних індивідуальних та групових заходів пані Олена дізналася про можливість та умови отримання одноразової виплати допомоги по безробіттю для започаткування власного бізнесу. Олена успішно пройшла навчання за програмою «Підприємництво та бізнес планування» де вона вивчала оптимальні форми організації бізнесу, особливості їх оподаткування, правові аспекти регулювання підприємницької діяльності та бізнес-планування. Вже сьогодні Олена, як справжня бізнес леді, займається організаційними питаннями та започаткуванням власного бізнесу. Отже, такий напрямок активної політики зайнятості сприяє формуванню нових відносин служби зайнятості зі своїми колишніми клієнтами. Дві сторони – служба зайнятості та підприємець – знаходяться в стані соціального партнерства: одні підприємці приходять до фахівців служби зайнятості за консультаціями, інші стають партнерами служби зайнятості з підбору до своїх фірм найманих працівників.