Христинівська Районна Державна Адміністрація
Христинівський район, Черкаська область

Особливості обслуговування клієнтів служби зайнятості в карантинний період.

 Незважаючи на введення карантину та встановлення обмежувальних заходів державна служба зайнятості продовжує, як і раніше, надавати послуги своїм клієнтам, але в дещо незвичному для наших відвідувачів режимі. На період карантину запроваджено тимчасові особливості обслуговування клієнтів,  тож віддається перевага взаємодії з фахівцями служби зайнятості без відвідування центру зайнятості, тобто у дистанційному режимі (телефоном, відеозв’язком чи через електронну пошту). Не виключенням стало і надання профорієнтаційних послуг. В травні поточного року фахівцями з профорієнтації Христинівської районної філії Черкаського обласного центру зайнятості проведено два профінформаційних та два профконсультаційних вебінари, в яких взяли участь 25 осіб. На заходах розглядались питання надання основних послуг державної служби зайнятості, взаємодії фахівців служби зайнятості з клієнтами на період карантину, використання часу особливого періоду для самоосвіти і саморозвитку та надавались відповіді на запитання, що найбільше турбують клієнтів служби зайнятості. В результаті проведення онлайн-вебінарів чотири особи отримали рекомендації щодо працевлаштування за спеціальністю на актуальні вакансії, дві особи зацікавились послугою професійного навчання, троє безробітних зареєструвались на проходження тестування на веб-базованій платформі для онлайн профорієнтаційного консультування «Моя професія: консультаційна мережа». Служба зайнятості і надалі буде забезпечувати своїх клієнтів послугами, передбаченими чинним законодавством, зокрема, і онлайн-консультування.