Головна Прес-центр

Меню сайту

Корисні посилання


Держава турбується

про тебе

Черкаська обласна державна адміністрація

http://drabiv-rda.gov.ua/upload/images/%D0%91%D0%B0%D0%BD%D0%B5%D1%80%20%D0%9F%D0%BE%D1%80%D1%82%D0%B0%D0%BB.jpg

Актуально!

Українці мають якнайшвидше відчути результати боротьби з корупцією – Глава держави

Президент Петро Порошенко провів друге засідання Національної ради з питань антикорупційної політики. Глава держави зазначив, що його поки що не задовольняють результати боротьби з корупцією, та наголосив, що з перших днів наступного року прості українці мають відчути ці результати. «Ми маємо довести, що система, яку ми так дбайливо створювали весь 2015-й рік, нарешті, працює для України і здатна приносити гарний результат», – заявив Петро Порошенко.
Президент застеріг від заспокійливих звітів щодо першого етапу антикорупційних дій. «Нібито рухаємося, нібито прогрес, нібито чогось вже досягли. Ні, наголошую, що ми лише створюємо інституціональну структуру, створюємо передумови для невідворотності покарань. Самих покарань і самих результатів, незважаючи на те, що кожен день, ну, принаймні кожен тиждень, високопосадовці затримуються за хабарі, за які мають бути запроторені за ґрати, результати поки що мене не задовольняють», – заявив Петро Порошенко.
В той же час, говорячи про перші конкретні результати боротьби з корупцією, Президент повідомив, що вчора на хабарі у 250 тисяч доларів СБУ затримала працівників центрального органу виконавчої влади. «За один папірець, лише за право підписання папірця. В кого? В оборонних підприємствах. Це не просто корупція – це мародерство», – заявив Петро Порошенко. Глава держави подякував за інтенсивність роботи Голову СБУ Василя Грицака та, звертаючись до керівників Національного антикорупційного бюро Артема Ситника та Спеціальної антикорупційної прокуратури Назара Холодницького, наголосив: «Зараз це вже ваші клієнти, і ми своїми рішучими діями маємо продемонструвати – в Україні настали нові часи, і жодна посада, жоден політичний прапорець не є «парасолькою», щоб захистити від справедливого покарання за корупційні дії. Глава держави відзначив перші антикорупційні кроки – створення відповідних структур – та наголосив: «Ми не сиділи, склавши руки. Те, що ми встигли зробити, коштувало чималих зусиль, часом титанічних». «Створюються інституції, формується законодавчеполе, запроваджуються антикорупційні ініціативи, відбувається активне залучення громадськості і міжнародної спільноти до антикорупційної реформи», – сказав Петро Порошенко.
Президент акцентував на тому, що під час візиту Віце-президента Сполучених Штатів Америки Джо Байдена було оголошено про допомогу США у антикорупційних діях. «Левова частина з тих 190 мільйонів доларів, які були привезені як додаткова технічна допомога, піде на допомогу у створенні ефективних правоохоронних і антикорупційних органів», – зазначив Президент, висловивши сподівання, що інші донори і партнери України будуть брати активну участь у допомозі. «Мова йде не лише про гроші. Мова йде про довіру, коли вони беруть участь і своїми фінансами, своїми радниками підтверджують, що на сьогоднішній день Україна розвивається саме в правильному напрямку».
Президент висловив впевненість, що для боротьби з корупцією важлива не лише суворість покарання, але й забезпечення його невідворотності та побудова попереджувальної стратегії. "Наше завдання - зменшити простір для корупційних дій. Для цього потрібен і жорсткий контроль за діями чиновників, і дерегуляція. Чим менше буде залежати від чиновників, тим менше буде спокуси для корупційних хабарів", - сказав Глава держави.Президент акцентував увагу на важливості забезпечення прозорості та публічного контролю за статками та витратами державних службовців, в тому числі публікації декларацій у режимі онлайн. «Цей проект реалізується, зокрема, завдяки допомозі ООН. Вже відкриті реєстри майна, земельних ділянок. Впевнений, що будуть відкриті реєстри транспортних засобів, і одразу поменшає на дорогах елітних машин. Думаю, що це кроки, які мають привести до оздоровлення нації», - зазначив Глава держави. Президент також додав про необхідність переведення всіх державних та комунальних закупівель у формат електронних торгів, оскільки це підвищить якість послуг та зменшить взаємодію чиновника з бізнесом та громадянином.
Петро Порошенко наголосив, що процес створення сучасної інфраструктури для боротьби з корупцією не буде завершеним і система не буде ефективно працювати без судової реформи. Президент нагадав, що запропонований проект змін до Конституції щодо судової реформи, схвалений Венеціанською комісією, передбачає оновлення суддівського корпусу, запровадження жорсткого контролю за видатками кожного судді і їх відповідність доходам, скасування недоторканності суддів. «Впевнений, що разом із забезпеченням незалежності суддів скасування недоторканності є тим балансом, який запровадить європейські принципи ефективності і незалежності судочинства як від політичних, так і від корупційних проявів», - наголосив Глава держави.

 

Прес-центр
«Що потрібно знати, аби захистити свої інтереси у сфері державної реєстрації бізнесу та нерухомості ?»
••Вівторок•, 13 •листопада• 2018, 11:00•

Одним із найбільш доступних, і тому поширених засобів захисту своїх прав є звернення зі скаргами, зауваженнями та пропозиціями до органів державної влади, місцевого самоврядування, об’єднань громадян, підприємств, установ, організацій, засобів масової інформації, посадових осіб відповідно до їх функціональних обов’язків.

Рішення, дії або бездіяльність державного реєстратора, суб’єкта державної реєстрації можуть бути оскаржені до Міністерства юстиції України, його територіальних органів або до суду.

При Головному територіальному управлінні юстиції у Черкаській області діє Комісія з питань розгляду скарг у сфері державної реєстрації (далі – Комісія), що забезпечує розгляд скарг у сфері реєстрації бізнесу та нерухомості.

До повноважень Комісії належить розгляд скарг на:

  1. рішення (крім рішення про державну реєстрацію прав та рішення, згідно з яким проведено реєстраційну дію);
  2. дії або бездіяльність державних реєстраторів, суб’єктів державної реєстрації.

Розгляд скарги здійснюється лише за умови звернення скаржника протягом 60 календарних днів з дня прийняття рішення, що оскаржується, або з дня, коли особа дізналася чи могла дізнатися про порушення її прав відповідною дією чи бездіяльністю.

Термін розгляду скарги становить 30 днів (у деяких випадках може продовжуватись до 45 днів).

Під час розгляду скарги по суті обов’язково запрошується скаржник        та/або його представник (за умови якщо ним зазначено про це у скарзі), суб’єкт оскарження та інші заінтересовані особи, зазначені у скарзі або встановлені відповідно до відомостей реєстрів. Неприбуття таких осіб, яким було належним чином повідомлено про розгляд скарги, а також неотримання такими особами повідомлень про час та місце розгляду скарги з причин, що не залежать від суб’єкта розгляду скарги, не перешкоджає її розгляду.

На відміну від суду, розгляд скарги здійснюється безоплатно.

 

Головне територіальне управління юстиції у Черкаській області

 
«Зупинення розгляду заяви про державну реєстрацію прав на нерухоме майно»
••Вівторок•, 13 •листопада• 2018, 10:59•

Відповідно до статті 23 Закону України «Про державну реєстрацію речових прав на нерухоме майно та їх обтяжень» (далі – Закон) розгляд заяви про державну реєстрацію прав може бути зупинено державним реєстратором виключно у таких випадках:

1) подання документів для державної реєстрації прав не в повному обсязі, передбаченому законодавством;

•Детальніше...•
 
Як отримати копії документів, що містяться в реєстраційній справі у паперовій формі
••Вівторок•, 13 •листопада• 2018, 10:53•

Порядком надання відомостей з Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб – підприємців та громадських формувань, затвердженого Наказом Міністерства юстиції України від 10.06.2016 № 1657/5 (далі – Порядок), встановлено, що документи, які містяться в реєстраційній справі, у паперовій формі надаються за запитом про надання документів, що містяться в реєстраційній справі відповідної юридичної особи, фізичної особи – підприємця, заявника, шляхом звернення до центру надання адміністративних послуг, утвореного при суб’єкті державної реєстрації, що відповідно до Закону України «Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб – підприємців та громадських формувань» (далі – Закон) уповноважений зберігати реєстраційні справи у паперовій формі.

•Детальніше...•
 
Виступ Президента України на відкритті Сьомого засідання Ради регіонального розвитку
••Понеділок•, 12 •листопада• 2018, 16:51•

https://www.president.gov.ua/storage/j-image-storage/09/79/02/721428240b5be4dbbb2c45cffc345490_1542017690_extra_large.jpegШановний Володимир Борисович,
Шановна Ірина Володимирівна,
Шановні учасники Ради регіонального розвитку!

Почати я хотів би словами Єврокомісара, який відповідає за розширення Євросоюзу пана Йоганнеса Гана. «Багатьом зрозуміло, що за останні роки Україна зробила більше, аніж за попередні двадцять років», - це сказав днями, перебуваючи в Києві, Єврокомісар з питань європейської політики сусідства та розширення Йоганнес Ган.
І дуже важливо, що він відзначив і прогрес України у виконанні Угоди про асоціацію та поглибленої та всеохоплюючої зони вільної торгівлі, яка є основоположним документом у наших стосунках з Європейським Союзом.

•Детальніше...•
 
Президент: Країни світу не визнають фейкові вибори на окупованому Донбасі
••Понеділок•, 12 •листопада• 2018, 15:31•

Президент: Країни світу не визнають фейкові вибори на окупованому ДонбасіПрезидент України Петро Порошенко наголошує, що країни світу засудили проведення фейкових виборів на окупованій Росією території Донбасу.

•Детальніше...•
 
Прем’єр-міністр про завершення сезону дорожніх робіт: Маємо понад 80% виконання планів
••Понеділок•, 12 •листопада• 2018, 15:29•

Сезон активних дорожніх робіт 2018 року завершується, дорожні служби підбивають підсумки і готуються до зими. Втім, вже зараз очевидні прогалини з виконанням планів реконструкції доріг місцевого значення, на які виділялися 11 млрд грн бюджетних коштів, а також необхідність швидкої реакції на випадки зловживань. Про це сказав Прем’єр-міністр України Володимир Гройсман під час наради з питань ситуації у дорожній галузі.

Учасники наради заслухали звіти керівництва Державного агентства автомобільних доріг «Укравтодор» та Державної аудиторської служби, яка за дорученням Глави Уряду провела аудит виконання робіт та використання виділених на них бюджетних коштів. У період звіту увійшли 2015-2017 роки, і зараз перед Службою стоїть завдання проаналізувати 2018 рік – детально, по кожному підряднику і кожній використаній гривні.

•Детальніше...•
 
ТОВ «Христинівське ХПП» презентував план заходів з мінімізації забруднення прилеглих територій
••Понеділок•, 12 •листопада• 2018, 10:50•

Нещодавно в кабінеті голови райдержадміністрації відбулась робоча нарада щодо ситуації, яка склалася навколо ТОВ "Христинівське ХПП". Участь в нараді взяли голова райдержадміністрації Людмила Денисюк, перший заступник голови райдержадміністрації Володимир Валюк, заступник голови райдержадміністрації Тетяна Терещук, народний депутат України Антон Яценко та його помічники, а також директор ТОВ «Христинівське ХПП» Олексій Цуркан. Під час засідання обговорили проблему розповсюдження в повітрі зернового пилу в період активної роботи ТОВ «Христинівське ХПП» та шляхи її вирішення.

•Детальніше...•
 
Вибір професії - вибір подальшого шляху
••П'ятниця•, 09 •листопада• 2018, 16:01•

Сьогодні на базі Христинівської ЗОШ І-ІІІ ст. №2 представники Національного університету біоресурсів і природокористування України м. Київ провели профорієнтаційну роботу та поспілкувалась з учнями 10-го та 11-го класів. У роботі конференції прийняли участь заступник голови райдержадміністрації Тетяна Терещук, начальник відділу освіти райдержадміністрації Людмила Марченко та представники Уманського національного університету садівництва. Мета заходу - інформування учнівської молоді про особливості вибору професії, розширення та систематизація знань про сучасні професії, формування оптимістичного ставлення до свого професійного майбутнього.

•Детальніше...•
 
Шановні працівники культури та майстри народного мистецтва!
••П'ятниця•, 09 •листопада• 2018, 08:36•

Прийміть найщиріші вітання та найкращі побажання з нагоди професійного свята!

Ви даруєте людям радість, несете культуру до кожного серця, кожної душі, а разом з тим, примножуючи велич христинівського краю, своєю плідною творчою працею та силою духу звеличуєте рідну Україну! Ви ті, хто присвятив себе благородній справі – зберігати, розвивати і відтворювати безцінні духовні скарби нашого народу. Це свято – винагорода за вашу повсякденну працю, віддане служіння мистецтву. Ваша нива завжди встелена добрими плодами, новими здобутками і високими досягненнями. Ваш творчий внесок у розвиток національної культури заслуговує на слова щирої вдячності! Бажаю вам творчого ентузіазму, незгасного прагнення радувати та дивувати людей оригінальними ідеями на ниві культури. А у вашому особистому житті нехай розквітає щастя, панує родинний затишок та благополуччя. Нехай здійсняться всі ваші життєві плани, надії і мрії, а кожен день вашого життя буде світлим і сонячним і дарує нові життєві перемоги. Нехай ніколи не згасає творчий вогник у ваших серцях!

Голова райдержадміністрації              Людмила Денисюк

 
Моніторинг реєстраційних дій
••Середа•, 07 •листопада• 2018, 14:02•

Контроль у сфері державної реєстрації нерухомості та бізнесу здійснюється Міністерством юстиції України, у тому числі шляхом моніторингу реєстраційних дій у реєстрах з метою виявлення порушень порядку державної реєстрації державними реєстраторами, уповноваженими особами суб’єктів державної реєстрації.

•Детальніше...•
 
<< •Початок• < •Попередня• 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 •Наступна• > •Кінець• >>

•Сторінка 5 з 188•

Звернення голови РДА

Вельмишановні Христинівчани! Маю велику честь звертатися до людей, які творять історію Христинівщини та впливають певним чином  й на долю своєї країни.  Для мене це велика відповідальність і сьогодні, як ніколи, актуальними є слова Великого Кобзаря: «Об’єднаймося, ж брати мої!». Тільки спільна праця, дасть змогу реалізувати поставлену мету: забезпечити життєдіяльність району,  підвищити соціальні стандарти, не залишити людей на одинці з їх проблемами, вдало і ефективно  впроваджувати реформи в галузі  освіти, охорони здоров’я, правоохоронній системі, сільському господарстві, в управлінні державною власністю, дерегуляцією та розвитком підприємництва, реформі децентралізації влади, запровадження новітніх технологій у сфері енергозбереження, забезпечення життєдіяльності бюджетних установ. Закликаю  до співпраці депутатів, сільхоз- та товаровиробників, керівників громадсько-політичних організацій,  керівників установ та організацій, бізнесменів та активних громадян.  Ми всі розуміємо, як би не мінялися часи, ми повинні зберігати вірність нашим основним принципам ― нашим громадянським свободам, а це вимагає наших спільних зусиль.  Нам є над чим працювати. Я завжди прислухатимусь до слушних порад, раціональних ідей, буду відкрита до конструктивного діалогу, ми сьогодні просто не маємо права на помилку, нам соромно буде дивитись в очі  тим, хто пережив лихоліття: Світової війни, Голодомору, хлопцям, які забезпечують  нам  тут мир та оберігають від "гарних" сусідів. Хотілось  б наголосити – я з оптимізмом дивлюся вперед і хотіла  би цим оптимізмом заохотити кожного з вас, якомога більшу кількість людей. У нас – спільне із вами  минуле. Ми гуртом радіємо, і гуртом сумуємо. У нас спільний дім, і мета – спільна. Любімо свою Христинівщину і  її майбутнє  ми збудуємо разом. Слава Україні!

До уваги населення!

https://rada.info/upload/users_files/04061292/c4b2406ecde456221caffd9f67882abe.jpg
http://trafficchallenge.com.ua/wp-content/uploads/2018/03/logo.png

Увага: «Гаряча лінія»
для учасників антитерористичної операції!
Відкрито «Гарячу  телефонну лінію»
в управлінні соціального захисту населення
для учасників антитерористичної операції : (04745) 6-13-86.
Дзвінки приймаються з
понеділка по четвер з 8.00 - 17.15, п’ятниця – 8.00-16.00.

Увага: «Гаряча лінія»
для осіб, які виїжджають з Автономної Республіки Крим
та м. Севастополь для проживання
на території Христинівського району.
З питань отримання довідкової інформації, щодо проживання,
соціального захисту, влаштування дітей у навчально-виховні заклади міста,
працевлаштування дорослих, тощо звертатись за телефоном
(04745) 6-02-83
Дзвінки приймаються
з понеділка по четвер з 8-00 до 17-15 у п'ятницю з 8-00 до 16-00
«Телефон довіри» прокуратури Черкаської області
для надання громадянами та посадовими особами підприємств, установ,
організацій інформації про факти вчинення працівниками
органів прокуратури корупційних правопорушень
(0472) 36-67-77, (068) 835-57-90

 

Енергоефективний калькулятор

Режим роботи телефоної “гарячої лінії”управління Пенсійного фонду України
в Христинівському районі Черкаської області

В управлінні Пео фонду України в Христинівському районі
працює телефон “гарячої лін
нсійногії” за номером 6-05-82,
по якому громадяни можуть отримати відповіді
на запитання щодо пенсійного забезпечення.
Режим роботи телефонної “гарячої лінії”:
Понеділок – четвер:  з  8-00 до 13-00; з 14-00 до 17-15

П’ятниця:   з 8-00 до 13-00; з 14-00 до 16-00

Уманський - місцевий центр
з надання безоплатної вторинної
правової допомоги
вул. Леніна, 31, м. Умань,
Черкаська область 20300
тел. (04744) 3-25-33

ел.пошта: uman.cherkasy@legalaid.gov.ua

ЄС ПРО ООН

Найближчі свята


Календар свят і подій.

Христинівська районна державна адміністрація Черкаської області
Powered by Joomla!; Joomla templates by SG web hosting

•Інформація Профілю•

Application afterLoad: 0.000 seconds, 0.45 MB
Application afterInitialise: 0.077 seconds, 6.82 MB
Application afterRoute: 0.088 seconds, 8.07 MB
Application afterDispatch: 0.608 seconds, 11.57 MB
Application afterRender: 0.698 seconds, 13.15 MB

•Використання пам'яті•

13848024

•23 вхідних запитів•

  1. SELECT *
      FROM jos_session
      WHERE session_id = 'h4kh3fkeuo8i62uqpc3js1lpn2'
  2. DELETE
      FROM jos_session
      WHERE ( TIME < '1544760829' )
  3. SELECT *
      FROM jos_session
      WHERE session_id = 'h4kh3fkeuo8i62uqpc3js1lpn2'
  4. INSERT INTO `jos_session` ( `session_id`,`time`,`username`,`gid`,`guest`,`client_id` )
      VALUES ( 'h4kh3fkeuo8i62uqpc3js1lpn2','1544761729','','0','1','0' )
  5. SELECT *
      FROM jos_components
      WHERE parent = 0
  6. SELECT folder AS TYPE, element AS name, params
      FROM jos_plugins
      WHERE published >= 1
      AND access <= 0
      ORDER BY ordering
  7. SELECT m.*, c.`option` AS component
      FROM jos_menu AS m
      LEFT JOIN jos_components AS c
      ON m.componentid = c.id
      WHERE m.published = 1
      ORDER BY m.sublevel, m.parent, m.ordering
  8. SELECT template
      FROM jos_templates_menu
      WHERE client_id = 0
      AND (menuid = 0 OR menuid = 3)
      ORDER BY menuid DESC
      LIMIT 0, 1
  9. SELECT *
      FROM jos_sections
      WHERE id = 1
      LIMIT 0, 1
  10. SELECT a.id, a.title, a.alias, a.title_alias, a.introtext, a.fulltext, a.sectionid, a.state, a.catid, a.created, a.created_by, a.created_by_alias, a.modified, a.modified_by, a.checked_out, a.checked_out_time, a.publish_up, a.publish_down, a.attribs, a.hits, a.images, a.urls, a.ordering, a.metakey, a.metadesc, a.access, CASE WHEN CHAR_LENGTH(a.alias) THEN CONCAT_WS(':', a.id, a.alias) ELSE a.id END AS slug, CASE WHEN CHAR_LENGTH(cc.alias) THEN CONCAT_WS(":", cc.id, cc.alias) ELSE cc.id END AS catslug, CHAR_LENGTH( a.`fulltext` ) AS readmore, u.name AS author, u.usertype, cc.title AS category, g.name AS groups, u.email AS author_email
      FROM jos_content AS a
      INNER JOIN jos_categories AS cc
      ON cc.id = a.catid
      LEFT JOIN jos_sections AS s
      ON s.id = a.sectionid
      LEFT JOIN jos_users AS u
      ON u.id = a.created_by
      LEFT JOIN jos_groups AS g
      ON a.access = g.id
      WHERE 1
      AND s.id = 1
      AND s.access <= 0
      AND cc.access <= 0
      AND s.published = 1
      AND cc.published = 1
      AND a.state = 1
      AND ( publish_up = '0000-00-00 00:00:00' OR publish_up <= '2018-12-14 04:28:49' )
      AND ( publish_down = '0000-00-00 00:00:00' OR publish_down >= '2018-12-14 04:28:49' )
      ORDER BY  a.created DESC
      LIMIT 40, 10
  11. SELECT a.id, a.title, a.alias, a.title_alias, a.introtext, a.fulltext, a.sectionid, a.state, a.catid, a.created, a.created_by, a.created_by_alias, a.modified, a.modified_by, a.checked_out, a.checked_out_time, a.publish_up, a.publish_down, a.attribs, a.hits, a.images, a.urls, a.ordering, a.metakey, a.metadesc, a.access, CASE WHEN CHAR_LENGTH(a.alias) THEN CONCAT_WS(':', a.id, a.alias) ELSE a.id END AS slug, CASE WHEN CHAR_LENGTH(cc.alias) THEN CONCAT_WS(":", cc.id, cc.alias) ELSE cc.id END AS catslug, CHAR_LENGTH( a.`fulltext` ) AS readmore, u.name AS author, u.usertype, cc.title AS category, g.name AS groups, u.email AS author_email
      FROM jos_content AS a
      INNER JOIN jos_categories AS cc
      ON cc.id = a.catid
      LEFT JOIN jos_sections AS s
      ON s.id = a.sectionid
      LEFT JOIN jos_users AS u
      ON u.id = a.created_by
      LEFT JOIN jos_groups AS g
      ON a.access = g.id
      WHERE 1
      AND s.id = 1
      AND s.access <= 0
      AND cc.access <= 0
      AND s.published = 1
      AND cc.published = 1
      AND a.state = 1
      AND ( publish_up = '0000-00-00 00:00:00' OR publish_up <= '2018-12-14 04:28:49' )
      AND ( publish_down = '0000-00-00 00:00:00' OR publish_down >= '2018-12-14 04:28:49' )
      ORDER BY  a.created DESC
  12. SELECT a.*, COUNT( b.id ) AS numitems, CASE WHEN CHAR_LENGTH(a.alias) THEN CONCAT_WS(':', a.id, a.alias) ELSE a.id END AS slug
      FROM jos_categories AS a
      LEFT JOIN jos_content AS b
      ON b.catid = a.id
      AND b.state = 1
      AND ( b.publish_up = '0000-00-00 00:00:00' OR b.publish_up <= '2018-12-14 04:28' )
      AND ( b.publish_down = '0000-00-00 00:00:00' OR b.publish_down >= '2018-12-14 04:28' )
      WHERE a.SECTION = 1
      AND a.published = 1
      GROUP BY a.id
      HAVING numitems > 0
      ORDER BY a.ordering
  13. SELECT created_by, sectionid, catid
      FROM jos_content
      WHERE id='5985'
  14. SELECT created_by, sectionid, catid
      FROM jos_content
      WHERE id='5984'
  15. SELECT created_by, sectionid, catid
      FROM jos_content
      WHERE id='5983'
  16. SELECT created_by, sectionid, catid
      FROM jos_content
      WHERE id='5982'
  17. SELECT created_by, sectionid, catid
      FROM jos_content
      WHERE id='5980'
  18. SELECT created_by, sectionid, catid
      FROM jos_content
      WHERE id='5979'
  19. SELECT created_by, sectionid, catid
      FROM jos_content
      WHERE id='5975'
  20. SELECT created_by, sectionid, catid
      FROM jos_content
      WHERE id='5973'
  21. SELECT created_by, sectionid, catid
      FROM jos_content
      WHERE id='5966'
  22. SELECT created_by, sectionid, catid
      FROM jos_content
      WHERE id='5961'
  23. SELECT id, title, module, POSITION, content, showtitle, control, params
      FROM jos_modules AS m
      LEFT JOIN jos_modules_menu AS mm
      ON mm.moduleid = m.id
      WHERE m.published = 1
      AND m.access <= 0
      AND m.client_id = 0
      AND ( mm.menuid = 3 OR mm.menuid = 0 )
      ORDER BY POSITION, ordering

•0 вхідних запитів наслідування•

    •Мовні Файли завантажено•

    •Неперекладені рядки діагностики•

    •Ні•

    •Неперекладені рядки дизайну•

    •Ні•