Головна Доступ до публічної інформації

Меню сайту

Корисні посилання


Держава турбується

про тебе

Черкаська обласна державна адміністрація

Актуально!

Українці мають якнайшвидше відчути результати боротьби з корупцією – Глава держави

Президент Петро Порошенко провів друге засідання Національної ради з питань антикорупційної політики. Глава держави зазначив, що його поки що не задовольняють результати боротьби з корупцією, та наголосив, що з перших днів наступного року прості українці мають відчути ці результати. «Ми маємо довести, що система, яку ми так дбайливо створювали весь 2015-й рік, нарешті, працює для України і здатна приносити гарний результат», – заявив Петро Порошенко.
Президент застеріг від заспокійливих звітів щодо першого етапу антикорупційних дій. «Нібито рухаємося, нібито прогрес, нібито чогось вже досягли. Ні, наголошую, що ми лише створюємо інституціональну структуру, створюємо передумови для невідворотності покарань. Самих покарань і самих результатів, незважаючи на те, що кожен день, ну, принаймні кожен тиждень, високопосадовці затримуються за хабарі, за які мають бути запроторені за ґрати, результати поки що мене не задовольняють», – заявив Петро Порошенко.
В той же час, говорячи про перші конкретні результати боротьби з корупцією, Президент повідомив, що вчора на хабарі у 250 тисяч доларів СБУ затримала працівників центрального органу виконавчої влади. «За один папірець, лише за право підписання папірця. В кого? В оборонних підприємствах. Це не просто корупція – це мародерство», – заявив Петро Порошенко. Глава держави подякував за інтенсивність роботи Голову СБУ Василя Грицака та, звертаючись до керівників Національного антикорупційного бюро Артема Ситника та Спеціальної антикорупційної прокуратури Назара Холодницького, наголосив: «Зараз це вже ваші клієнти, і ми своїми рішучими діями маємо продемонструвати – в Україні настали нові часи, і жодна посада, жоден політичний прапорець не є «парасолькою», щоб захистити від справедливого покарання за корупційні дії. Глава держави відзначив перші антикорупційні кроки – створення відповідних структур – та наголосив: «Ми не сиділи, склавши руки. Те, що ми встигли зробити, коштувало чималих зусиль, часом титанічних». «Створюються інституції, формується законодавчеполе, запроваджуються антикорупційні ініціативи, відбувається активне залучення громадськості і міжнародної спільноти до антикорупційної реформи», – сказав Петро Порошенко.
Президент акцентував на тому, що під час візиту Віце-президента Сполучених Штатів Америки Джо Байдена було оголошено про допомогу США у антикорупційних діях. «Левова частина з тих 190 мільйонів доларів, які були привезені як додаткова технічна допомога, піде на допомогу у створенні ефективних правоохоронних і антикорупційних органів», – зазначив Президент, висловивши сподівання, що інші донори і партнери України будуть брати активну участь у допомозі. «Мова йде не лише про гроші. Мова йде про довіру, коли вони беруть участь і своїми фінансами, своїми радниками підтверджують, що на сьогоднішній день Україна розвивається саме в правильному напрямку».
Президент висловив впевненість, що для боротьби з корупцією важлива не лише суворість покарання, але й забезпечення його невідворотності та побудова попереджувальної стратегії. "Наше завдання - зменшити простір для корупційних дій. Для цього потрібен і жорсткий контроль за діями чиновників, і дерегуляція. Чим менше буде залежати від чиновників, тим менше буде спокуси для корупційних хабарів", - сказав Глава держави.Президент акцентував увагу на важливості забезпечення прозорості та публічного контролю за статками та витратами державних службовців, в тому числі публікації декларацій у режимі онлайн. «Цей проект реалізується, зокрема, завдяки допомозі ООН. Вже відкриті реєстри майна, земельних ділянок. Впевнений, що будуть відкриті реєстри транспортних засобів, і одразу поменшає на дорогах елітних машин. Думаю, що це кроки, які мають привести до оздоровлення нації», - зазначив Глава держави. Президент також додав про необхідність переведення всіх державних та комунальних закупівель у формат електронних торгів, оскільки це підвищить якість послуг та зменшить взаємодію чиновника з бізнесом та громадянином.
Петро Порошенко наголосив, що процес створення сучасної інфраструктури для боротьби з корупцією не буде завершеним і система не буде ефективно працювати без судової реформи. Президент нагадав, що запропонований проект змін до Конституції щодо судової реформи, схвалений Венеціанською комісією, передбачає оновлення суддівського корпусу, запровадження жорсткого контролю за видатками кожного судді і їх відповідність доходам, скасування недоторканності суддів. «Впевнений, що разом із забезпеченням незалежності суддів скасування недоторканності є тим балансом, який запровадить європейські принципи ефективності і незалежності судочинства як від політичних, так і від корупційних проявів», - наголосив Глава держави.

 

Доступ до публічної інформації
ІНФОРМАЦІЯ про стан виконання в райдержадміністрації Закону України «Про доступ до публічної інформації» за 2013 рік
П'ятниця, 17 січня 2014, 11:29

Відповідно до пункту 12 статті 16 Закону України “Про місцеві державні адміністрації”, Закону України “Про доступ до публічної інформації”, Указу Президента України від 05.05.2011 №547/2011 “Питання забезпечення органами виконавчої влади доступу до публічної інформації”, постанови Кабінету Міністрів України від 25.05.2011 №583 “Питання виконання Закону України “Про доступ до публічної інформації” в Секретаріаті Кабінету Міністрів України, центральних та місцевих органах виконавчої влади”, Христинівською райдержадміністрацією затверджене розпорядження від 26.07.2011 року №137 «Про забезпечення доступу до публічної інформації в райдержадміністрації».

Детальніше...
 

Христинівська районна державна адміністрація

РОЗПОРЯДЖЕННЯ

Про забезпечення доступу
до публічної інформації
в райдержадміністрації


Відповідно до пункту 12 статті 16 Закону України "Про місцеві державні адміністрації”, Закону України "Про доступ до публічної інформації”, Указу Президента України від 05.05.2011 №547/2011 "Питання забезпечення органами виконавчої влади доступу до публічної інформації”, постанови Кабінету Міністрів України від 25.05.2011 №583 "Питання виконання Закону України "Про доступ до публічної інформації” в Секретаріаті Кабінету Міністрів України, центральних та місцевих органах виконавчої влади”:

1.Визначити відділ з питань внутрішньої політики, зв’язків із засобами масової інформації та громадськістю апарату райдержадміністрації спеціальним структурним підрозділом, відповідальним за організацію доступу до публічної інформації в райдержадміністрації.

2.Затвердити форму запиту на інформацію та порядок складання, подання та опрацювання запитів на інформацію, що надходять до райдержадміністрації, та надання відповідей на них (додаються).

3.Визначити приймальню громадян райдержадміністрації за адресою: м.Христинівка, вул. Леніна, 30 спеціальним місцем для роботи запитувачів з документами, що містять публічну інформацію, або їх копіями.

4.Встановити, що райдержадміністрація:

є розпорядником інформації, яка отримана або створена в процесі реалізації райдержадміністрацією своїх повноважень та виконання обов’язків, передбачених чинним законодавством, та яка знаходиться у володінні райдержадміністрації;

не є розпорядником інформації за запитами на інформацію стосовно інформації інших органів державної влади України, органів місцевого самоврядування, органів влади інших держав, міжнародних організацій та інформації, яка може бути отримана шляхом узагальнення, аналітичної обробки даних або потребує створення в інший спосіб.

5.Структурним підрозділам райдержадміністрації, територіальним органам міністерств та інших центральних органів виконавчої влади в районі, рекомендувати виконкомам міської, селищної та сільських рад:

5.1.Забезпечити безумовне виконання Закону України "Про доступ до публічної інформації”.

5.2.Створити з метою доступу до публічної інформації та її збереження систему обліку документів, що знаходяться у відповідних розпорядників інформації і містять публічну інформацію, забезпечити обов'язкову реєстрацію в цій системі таких документів та надання доступу до них за запитами, оприлюднення зазначеної інформації на офіційних веб-сайтах (а в разі їх відсутності - в інший прийнятний для громадян спосіб).

5.3.Затвердити переліки відомостей, що становлять службову інформацію, та оприлюднити їх в установленому порядку.

5.4.Затвердити інструкції з питань обліку, зберігання і використання документів та інших матеріальних носіїв, які містять відомості, що становлять службову інформацію.

5.5.Забезпечувати своєчасне оприлюднення проектів рішень, що підлягають обговоренню, а також оперативне оприлюднення та оновлення інформації про свою діяльність.

6.Відділу з питань внутрішньої політики, зв’язків із засобами масової інформації та громадськістю апарату райдержадміністрації:

6.1.Запровадити облік запитів на публічну інформацію, що надходить до райдержадміністрації в усній, письмовій чи іншій формі (поштою, факсом, телефоном, електронною поштою).

6.2.Організувати інформування населення про права громадян, передбачені Законом України "Про доступ до публічної інформації”.

6.3. Забезпечити оприлюднення в районній громадсько-політичній газеті ”Трибуна хлібороба” та на веб-сайті цього розпорядження райдержадміністрації.

7. Відділу з питань внутрішньої політики, зв’язків із засобами масової інформації та громадськістю апарату райдержадміністрації спільно із сектором  взаємодії з правоохоронними органами, оборонної та мобілізаційної роботи апарату райдержадміністрації, загальним відділом апарату райдержадміністрації розробити та подати на затвердження в установленому порядку перелік відомостей, що становлять службову інформацію та організувати його оприлюднення.

8. Контроль за виконанням цього розпорядження покласти на керівника апарату райдержадміністрації та відділ з питань внутрішньої політики, зв’язків із засобами масової інформації та громадськістю апарату райдержадміністрації.

Голова державної
адміністрації                                                                                                  В.І. Сидорчук

м. Христинівка
26 липня 2011 року
№ 137


ЗАТВЕРДЖЕНО
розпорядження
райдержадміністрації
від 26.07.2011 №137

ПОРЯДОК
складання, подання, опрацювання запитів на інформацію, що надходять до райдержадміністрації,
та надання відповідей на них

Цей Порядок визначає правила складання, подання, опрацювання запитів на інформацію, що надходять до райдержадміністрації, та надання відповідей на них.

У цьому Порядку терміни вживаються у значеннях, наведених у Законі України "Про доступ до публічної інформації”.

І. Процедура складання та подання запитів, що надходять до райдержадміністрації

1. Запит на інформацію подається фізичною або юридичною особою, об’єднанням громадян без статусу юридичної особи до райдержадміністрації в усній чи письмовій формі під час особистого прийому або шляхом надсилання поштою, електронною поштою, телефаксом або по телефону.

2. Запит на інформацію подається у довільній формі.

3. Запит на інформацію повинен містити:

- прізвище, ім’я, по батькові (найменування) запитувача, поштову адресу, адресу електронної пошти або номер засобу зв’язку (якщо такий є);
- загальний опис інформації або вид, назву, реквізити чи зміст документа, щодо якого зроблено запит (якщо запитувачу це відомо);
- підпис і дату (за умови подання письмового запиту).

4. Письмовий запит на інформацію може бути складений за формою, затвердженою райдержадміністрацією, що розміщується на веб-сайті райдержадміністрації або бути отриманим у відділі з питань внутрішньої політики, зв’язків із засобами масової інформації та громадськістю апарату райдержадміністрації за адресою: м. Христинівка, вул. Леніна, 30.

5. Запит на інформацію може бути подано особисто до структурних підрозділів райдержадміністрації, що є розпорядниками інформації, або до відділу з питань внутрішньої політики, зв’язків із засобами масової інформації та громадськістю апарату райдержадміністрації в робочий час згідно з правилами внутрішнього трудового розпорядку.

6. У разі, коли з поважних причин (інвалідність, обмежені фізичні можливості тощо) особа не може подати письмовий запит, його оформлює представник структурного підрозділу, що є розпорядником інформації або посадова особа відділу з питань внутрішньої політики, зв’язків із засобами масової інформації та громадськістю апарату райдержадміністрації із зазначенням у запиті прізвища, ім’я, по батькові, контактного телефону, та надає копію запиту особі, яка його подала.

7. На вимогу запитувача на першому аркуші копії запиту проставляється відбиток штампа із зазначенням найменування розпорядника інформації, дати надходження та вхідного номера запиту. Така копія повертається запитувачу.

8. Запит на інформацію може бути поданий на поштову адресу: 20000, м.Христинівка, вул. Леніна,30; на електронну адресу: Ця електронна адреса захищена від спам-ботів, Вам потрібно включити JavaScript для перегляду ; телефоном (факсом) за номером: 2-32-38 або безпосередньо до відділу з питань внутрішньої політики, зв’язків із засобами масової інформації та громадськістю апарату райдержадміністрації щодня з 8.00 до 13.00 та з 14.00. до 17.15, у п’ятницю з 8.00 до 13.00 та з 14.00 до 16.00, крім вихідних та святкових днів.

ІІ. Механізм опрацювання запитів на інформацію в райдержадміністрації

1. Запит на інформацію після надходження до відділу з питань внутрішньої політики, зв’язків із засобами масової інформації та громадськістю апарату райдержадміністрації реєструється у відповідному реєстрі інформаційних запитів.

2. У разі надходження інформаційного запиту до відділу організаційно- кадрової роботи апарату райдержадміністрації, загального відділу апарату райдержадміністрації, на "гарячу лінію” райдержадміністрації чи у приймальню громадян він терміново передається до відділу з питань внутрішньої політики, зв’язків із засобами масової інформації та громадськістю апарату райдержадміністрації про що робиться відмітка означеними підрозділами у відповідних журналах.

3. Спеціаліст відділу з питань внутрішньої політики, зв’язків із засобами масової інформації та громадськістю апарату райдержадміністрації, відповідальний за здійснення роботи із інформаційними запитами (далі – уповноважена особа), визначає предмет запиту на інформацію та за погодженням із заступниками голови райдержадміністрації згідно з розподілом обов’язків за напрямками роботи або у разі їх відсутності - з керівником апарату райдержадміністрації, розпорядника інформації, що запитується.

4. Запит щодо інформації, якою райдержадміністрація не володіє, не зобов’язана відповідно до своєї компетенції володіти, направляється супровідним листом належному розпоряднику інформації з одночасним повідомленням про це запитувача. Супровідний лист та повідомлення підписується керівником апарату райдержадміністрації.

5. Запит на інформацію, розпорядником якої є структурні підрозділи райдержадміністрації, направляється відповідному підрозділу у порядку, визначеному пунктом 3 розділу ІІ цього Порядку, при цьому у супровідному листі зазначається про необхідність надання відділу з питань внутрішньої політики, зв’язків із засобами масової інформації та громадськістю апарату райдержадміністрації копії відповіді на інформаційний запит.

Після надходження відповідної інформації (копії відповіді на запит) до відділу з питань внутрішньої політики, зв’язків із засобами масової інформації та громадськістю апарату райдержадміністрації, уповноважена особа реєструє відповідь у реєстрі запитів.

6. Запит на інформацію, розпорядником якої є райдержадміністрація, зокрема, інформацію, що отримана або створена райдержадміністрацією в процесі здійснення своїх повноважень та яка перебуває у володінні апарату райдержадміністрації, розглядається безпосередньо відділом з питань внутрішньої політики, зв’язків із засобами масової інформації та громадськістю апарату райдержадміністрації.

За необхідністю відділом з питань внутрішньої політики, зв’язків із засобами масової інформації та громадськістю апарату райдержадміністрації готується службова записка відповідному структурному підрозділу апарату райдержадміністрації – фактичному розпоряднику інформації, з проханням надати необхідну інформацію.

Відповідь на інформаційний запит реєструється у реєстрі інформаційних запитів.

ІІІ. Строки розгляду інформаційних запитів, підстави відмови в їх задоволенні

1. Відповідь на запит надається протягом п’яти робочих днів з дня надходження запиту у спосіб, обраний запитувачем.

2. У разі, коли запит на інформацію стосується інформації, необхідної для захисту життя чи свободи особи, інформації про стан навколишнього природного середовища, якості харчових продуктів і предметів побуту, аварій, катастроф, небезпечних природних явищ та інших надзвичайних ситуацій, що сталися або можуть статися і загрожують безпеці громадян, відповідь надається протягом 48 годин з дня отримання запиту.

Клопотання про термінове опрацювання інформаційного запиту має бути обґрунтоване.

3. У разі, коли запит стосується надання великого обсягу інформації або потребує пошуку інформації серед значної кількості даних, строк його розгляду може бути продовжено до 20 робочих днів з обґрунтуванням такого продовження. Про продовження строку розгляду запитувачу повідомляється в письмовій формі не пізніше п’яти робочих днів з дня отримання запиту.

4. Інформація на запит надається безоплатно.

5. У разі, коли запитувана інформація містить документи обсягом більш як 10 сторінок, про це повідомляється протягом п’яти робочих днів з дня надходження запиту запитувачу із зазначенням обсягу фактичних витрат, пов’язаних із копіюванням або друком документів, та реквізитів і порядку відшкодування таких витрат. Надання інформації здійснюється протягом трьох робочих днів після підтвердження оплати вартості фактичних витрат.

6. У задоволенні запиту може бути відмовлено у таких випадках:

1) розпорядник інформації не володіє і не зобов’язаний відповідно до його компетенції, передбаченої законодавством, володіти інформацією щодо якої зроблено запит;
2) інформація, що запитується, належить до категорії інформації з обмеженим доступом;
3) запитувач не оплатив фактичні витрати, пов’язані з копіюванням або друком документів, відповідно до пункту 5 розділу ІІІ Порядку;
4) недотримання вимог до оформлення та подання запиту на інформацію, передбачених частиною п’ятою статті 19 Закону України "Про доступ до публічної інформації”, а саме не зазначені:

- прізвище, ім’я, по батькові (найменування) запитувача, поштова адреса або адреса електронної пошти, а також номер засобу зв’язку (якщо такий є);
- загальний опис інформації або вид, назва, реквізити чи зміст документа, щодо якого зроблено запит (якщо запитувачу це відомо);
- підпис і дата (за умови подання письмового запиту).

Заступник керівника апарату,
начальник відділу організаційно-
кадрової роботи апарату райдержадміністрації                                                                       Р.В.Олійник

 
<< Початок < Попередня 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 Наступна > Кінець >>

Сторінка 10 з 10

Звернення голови РДА

Вельмишановні Христинівчани! Маю велику честь звертатися до людей, які творять історію Христинівщини та впливають певним чином  й на долю своєї країни.  Для мене це велика відповідальність і сьогодні, як ніколи, актуальними є слова Великого Кобзаря: «Об’єднаймося, ж брати мої!». Тільки спільна праця, дасть змогу реалізувати поставлену мету: забезпечити життєдіяльність району,  підвищити соціальні стандарти, не залишити людей на одинці з їх проблемами, вдало і ефективно  впроваджувати реформи в галузі  освіти, охорони здоров’я, правоохоронній системі, сільському господарстві, в управлінні державною власністю, дерегуляцією та розвитком підприємництва, реформі децентралізації влади, запровадження новітніх технологій у сфері енергозбереження, забезпечення життєдіяльності бюджетних установ. Закликаю  до співпраці депутатів, сільхоз- та товаровиробників, керівників громадсько-політичних організацій,  керівників установ та організацій, бізнесменів та активних громадян.  Ми всі розуміємо, як би не мінялися часи, ми повинні зберігати вірність нашим основним принципам ― нашим громадянським свободам, а це вимагає наших спільних зусиль.  Нам є над чим працювати. Я завжди прислухатимусь до слушних порад, раціональних ідей, буду відкрита до конструктивного діалогу, ми сьогодні просто не маємо права на помилку, нам соромно буде дивитись в очі  тим, хто пережив лихоліття: Світової війни, Голодомору, хлопцям, які забезпечують  нам  тут мир та оберігають від "гарних" сусідів. Хотілось  б наголосити – я з оптимізмом дивлюся вперед і хотіла  би цим оптимізмом заохотити кожного з вас, якомога більшу кількість людей. У нас – спільне із вами  минуле. Ми гуртом радіємо, і гуртом сумуємо. У нас спільний дім, і мета – спільна. Любімо свою Христинівщину і  її майбутнє  ми збудуємо разом. Слава Україні!

До уваги населення!


Увага: «Гаряча лінія»
для учасників антитерористичної операції!
Відкрито «Гарячу  телефонну лінію»
в управлінні соціального захисту населення
для учасників антитерористичної операції : 2 – 33 -60.
Дзвінки приймаються з
понеділка по четвер з 8.00 - 17.15, п’ятниця – 8.00-17.00.

Увага: «Гаряча лінія»
для осіб, які виїжджають з Автономної Республіки Крим
та м. Севастополь для проживання
на території Христинівського району.
З питань отримання довідкової інформації, щодо проживання,
соціального захисту, влаштування дітей у навчально-виховні заклади міста,
працевлаштування дорослих, тощо звертатись за телефоном
(04745) 6-02-83
Дзвінки приймаються
з понеділка по четвер з 8-00 до 17-15 у п'ятницю з 8-00 до 16-00
«Телефон довіри» прокуратури Черкаської області
для надання громадянами та посадовими особами підприємств, установ,
організацій інформації про факти вчинення працівниками
органів прокуратури корупційних правопорушень
(0472) 36-67-77, (068) 835-57-90

Енергоефективний калькулятор

Режим роботи телефоної “гарячої лінії”управління Пенсійного фонду України
в Христинівському районі Черкаської області

В управлінні Пео фонду України в Христинівському районі
працює телефон “гарячої лін
нсійногії” за номером 6-05-82,
по якому громадяни можуть отримати відповіді
на запитання щодо пенсійного забезпечення.
Режим роботи телефонної “гарячої лінії”:
Понеділок – четвер:  з  8-00 до 13-00; з 14-00 до 17-15

П’ятниця:   з 8-00 до 13-00; з 14-00 до 16-00

Уманський - місцевий центр
з надання безоплатної вторинної
правової допомоги
вул. Леніна, 31, м. Умань,
Черкаська область 20300
тел. (04744) 3-25-33

ел.пошта: uman.cherkasy@legalaid.gov.ua

ЄС ПРО ООН

Найближчі свята


Календар свят і подій.

Христинівська районна державна адміністрація Черкаської області
Powered by Joomla!; Joomla templates by SG web hosting