Головна Юстиція інформує Рубрика «Консультує Міністр юстиції»

Меню сайту

Корисні посилання


Держава турбується

про тебе

Черкаська обласна державна адміністрація

http://drabiv-rda.gov.ua/upload/images/%D0%91%D0%B0%D0%BD%D0%B5%D1%80%20%D0%9F%D0%BE%D1%80%D1%82%D0%B0%D0%BB.jpg

Актуально!

Українці мають якнайшвидше відчути результати боротьби з корупцією – Глава держави

Президент Петро Порошенко провів друге засідання Національної ради з питань антикорупційної політики. Глава держави зазначив, що його поки що не задовольняють результати боротьби з корупцією, та наголосив, що з перших днів наступного року прості українці мають відчути ці результати. «Ми маємо довести, що система, яку ми так дбайливо створювали весь 2015-й рік, нарешті, працює для України і здатна приносити гарний результат», – заявив Петро Порошенко.
Президент застеріг від заспокійливих звітів щодо першого етапу антикорупційних дій. «Нібито рухаємося, нібито прогрес, нібито чогось вже досягли. Ні, наголошую, що ми лише створюємо інституціональну структуру, створюємо передумови для невідворотності покарань. Самих покарань і самих результатів, незважаючи на те, що кожен день, ну, принаймні кожен тиждень, високопосадовці затримуються за хабарі, за які мають бути запроторені за ґрати, результати поки що мене не задовольняють», – заявив Петро Порошенко.
В той же час, говорячи про перші конкретні результати боротьби з корупцією, Президент повідомив, що вчора на хабарі у 250 тисяч доларів СБУ затримала працівників центрального органу виконавчої влади. «За один папірець, лише за право підписання папірця. В кого? В оборонних підприємствах. Це не просто корупція – це мародерство», – заявив Петро Порошенко. Глава держави подякував за інтенсивність роботи Голову СБУ Василя Грицака та, звертаючись до керівників Національного антикорупційного бюро Артема Ситника та Спеціальної антикорупційної прокуратури Назара Холодницького, наголосив: «Зараз це вже ваші клієнти, і ми своїми рішучими діями маємо продемонструвати – в Україні настали нові часи, і жодна посада, жоден політичний прапорець не є «парасолькою», щоб захистити від справедливого покарання за корупційні дії. Глава держави відзначив перші антикорупційні кроки – створення відповідних структур – та наголосив: «Ми не сиділи, склавши руки. Те, що ми встигли зробити, коштувало чималих зусиль, часом титанічних». «Створюються інституції, формується законодавчеполе, запроваджуються антикорупційні ініціативи, відбувається активне залучення громадськості і міжнародної спільноти до антикорупційної реформи», – сказав Петро Порошенко.
Президент акцентував на тому, що під час візиту Віце-президента Сполучених Штатів Америки Джо Байдена було оголошено про допомогу США у антикорупційних діях. «Левова частина з тих 190 мільйонів доларів, які були привезені як додаткова технічна допомога, піде на допомогу у створенні ефективних правоохоронних і антикорупційних органів», – зазначив Президент, висловивши сподівання, що інші донори і партнери України будуть брати активну участь у допомозі. «Мова йде не лише про гроші. Мова йде про довіру, коли вони беруть участь і своїми фінансами, своїми радниками підтверджують, що на сьогоднішній день Україна розвивається саме в правильному напрямку».
Президент висловив впевненість, що для боротьби з корупцією важлива не лише суворість покарання, але й забезпечення його невідворотності та побудова попереджувальної стратегії. "Наше завдання - зменшити простір для корупційних дій. Для цього потрібен і жорсткий контроль за діями чиновників, і дерегуляція. Чим менше буде залежати від чиновників, тим менше буде спокуси для корупційних хабарів", - сказав Глава держави.Президент акцентував увагу на важливості забезпечення прозорості та публічного контролю за статками та витратами державних службовців, в тому числі публікації декларацій у режимі онлайн. «Цей проект реалізується, зокрема, завдяки допомозі ООН. Вже відкриті реєстри майна, земельних ділянок. Впевнений, що будуть відкриті реєстри транспортних засобів, і одразу поменшає на дорогах елітних машин. Думаю, що це кроки, які мають привести до оздоровлення нації», - зазначив Глава держави. Президент також додав про необхідність переведення всіх державних та комунальних закупівель у формат електронних торгів, оскільки це підвищить якість послуг та зменшить взаємодію чиновника з бізнесом та громадянином.
Петро Порошенко наголосив, що процес створення сучасної інфраструктури для боротьби з корупцією не буде завершеним і система не буде ефективно працювати без судової реформи. Президент нагадав, що запропонований проект змін до Конституції щодо судової реформи, схвалений Венеціанською комісією, передбачає оновлення суддівського корпусу, запровадження жорсткого контролю за видатками кожного судді і їх відповідність доходам, скасування недоторканності суддів. «Впевнений, що разом із забезпеченням незалежності суддів скасування недоторканності є тим балансом, який запровадить європейські принципи ефективності і незалежності судочинства як від політичних, так і від корупційних проявів», - наголосив Глава держави.

 

Рубрика «Консультує Міністр юстиції»
••П'ятниця•, 11 •січня• 2019, 10:36•

http://www.bibrka-rada.gov.ua/uploads/content/751/blog_preview/846201537965788751.jpgПавле Дмитровичу, ми з моєю коханою дівчиною хочемо одружитись  якнайшвидше але проблема в тому, що ми проживаємо в різних містах. Скажіть, що нам робити, куди подати документи  і чи обов’язково для цього чекати місяць?

Володимир Волков

 

Хто має право вступати в шлюб?

Українське законодавство майже не ставить обмежень для тих, хто бажає поєднати своє життя у шлюбі. Фактично кожна особа, яка досягла 18 років та на момент подачі документів офіційно не є одруженою може створити сім’ю.
А у окремих випадках, якщо є відповідне рішення суду про надання права на шлюб, створити сім’ю можуть навіть шістнадцятирічні.

Хто проводить цю процедуру?

Одруження або, як правильніше казати з правової точки зору, державна реєстрація шлюбу здійснюється органами державної реєстрації актів цивільного стану (ДРАЦС).

Яка процедура подачі документів?

Для того, щоб провести державну реєстрацію шлюбу потрібно звернутись  будь-якого органу ДРАЦС.
При цьому, не має жодного значення, де зареєстровані закохані. Адже реєстрація шлюбу проводиться за принципом екстериторіальності, тобто документи можна подати до будь-якого органу державної реєстрації актів цивільного стану в будь-якому населеному пункті.

Які документи потрібні?

Заява за встановленою формою.
Якщо ви раніше не були одружені, то достатньо мати з собою лише паспорти. У разі коли один або обидва закоханих є громадянами іншої країни, то окрім рідного паспорта необхідно подати його переклад українською, засвідчений належним чином, та документи, які підтверджують легальність перебування в Україні.
Якщо заявники або один з них раніше перебували в шлюбі, необхідно також надати документи, які підтверджують припинення попереднього шлюбу або визнання його недійсним. Це може бути свідоцтво про розірвання шлюбу, рішення суду про розірвання шлюбу чи про визнання шлюбу недійсним, яке набрало законної сили, свідоцтво про смерть одного з подружжя, висновок відділу державної реєстрації актів цивільного стану про анулювання актового запису про шлюб тощо.
Іноземці так само мають надати документи, які підтверджують припинення шлюбу в країні проживання або громадянства. Відповідно до діючих міжнародних норм ці документи  мають бути належним чином засвідчені. Це може бути  консульська легалізація або апостиль. Жодного посвідчення не вимагають документи країн, з якими Україна має міжнародну двосторонню угоду.

Які ще формальності мають бути дотриманими?

За загальним правилом й нині діє застаріла радянська норма, за якою після подачі заяви про реєстрацію шлюбу, майбутньому подружжю надається місячний строк на те, щоб подумати над своїм бажанням стати єдиною сім’єю.
Єдиною можливістю уникнути нікому непотрібного очікування може бути рішення керівника ДРАЦС скоротити цей строк за умови наявності документів, які дають право на термінове одруження: вагітність, наявність спільних дітей або хвороба, яка становить загрозу для життя. Через це можуть виникати  факти корупції, коли майбутнє подружжя змушене купувати відповідні довідки в медичних закладах.
Ми вирішили спростити життя українців та запустили пілотний проект «Шлюб за добу». Проект передбачає відхід від старих бюрократичних радянських норм. Тож нині за ініціативи Міністерства юстиції усі бажаючі можуть одружитися навіть у той самий день, коли були подані документи.
З моменту запуску в рамках пілотного проекту станом на 26 листопада 2017 року було проведено 21 858 реєстрацій шлюбів. Проект реалізується у 58 населених пунктах у тому числі 2 виконавчих комітетів сільських рад.

Як скористатися цією послугою?

Щоб зареєструвати шлюб за спрощеною процедурою в рамках проекту Міністерства юстиції «Шлюб за добу» необхідно звернутися до одного з акредитованих центрів у вашому місті.
Після цього закоханим залишиться зробити лише кілька простих кроків. Перший – обрати організатора. Другий – обрати бажану дату та час. Третій – пред’явити паспорти  та за необхідності інші документи. Четвертий – підписати відповідний договір. І п’ятий крок – з’явитися у обраний час та місце і одружитись.

 

Де можна скористатися послугою «Шлюб за добу»?

Одружитися за добу можна за адресами, зазначеними на сайті Міністерства юстиції України - minjust.gov.ua.
Крім цього, на сайті Головного територіального управління юстиції у Черкаській області Ви можете ознайомитися з переліком та адресами установ, де можна скористатися послугою «Шлюб за добу». Зокрема:

1)     КП «Центральний стадіон» Черкаської міської ради»,. м. Черкаси, вул. Смілянська, 78., тел: (0472) 37-14-68, 45-21-93.
2)     КП «АВТО - РІКА». Черкаська область, м. Канів, вул. 206 Дивізії, 1. тел: (04736) 3-42-20.
3)     Смілянський міський будинок культури. Черкаська область, м. Сміла, вул. Соборна, 100. тел: (04733) 4-04-39.
4)     Центр культури та дозвілля Білозірської сільської ради, Черкаського району, Черкаської області. с. Білозір’я, вул. Незалежності, 243. тел:  (0472) 30-13-22.
5)     Уманський краєзнавчий музей. Черкаська область, м. Умань, вул. Незалежності, 31 тел: (04744) 3 -75-11, 3-34-46. Місце проведення реєстрації шлюбу: м. Умань, вул. Кизила Андрія, 2, художній відділ Уманського краєзнавчого музею.

Кохайтеся, а про папери подбає Мін’юст!

Куди звернутися, щоб отримати детальну консультацію?

Для отримання більш детальної інформації щодо процедури шлюб за спрощеною процедурою в рамках проекту Міністерства юстиції «Шлюб за добу!», Вам необхідно звернутися до: відділу державної реєстрації актів цивільного стану Управління державної реєстрації Головного територіального управління юстиції у Черкаській області за адресою:                         
м. Черкаси, вул. Максима Залізняка, 12, а також, до територіальних відділів державної реєстрації актів цивільного стану Управління державної реєстрації Головного територіального управління юстиції у Черкаській області (з переліком територіальних підрозділів Управління державної реєстрації Головного територіального управління юстиції у Черкаській області можна ознайомитися на офіційному веб-сайті Головного територіального управління юстиції у Черкаській області у розділі «Територіальні підрозділи» за посиланням: http://uprav.ck.minjust.gov.ua/?part=terdaepart3.

 

Звернення голови РДА

Вельмишановні Христинівчани! Маю велику честь звертатися до людей, які творять історію Христинівщини та впливають певним чином  й на долю своєї країни.  Для мене це велика відповідальність і сьогодні, як ніколи, актуальними є слова Великого Кобзаря: «Об’єднаймося, ж брати мої!». Тільки спільна праця, дасть змогу реалізувати поставлену мету: забезпечити життєдіяльність району,  підвищити соціальні стандарти, не залишити людей на одинці з їх проблемами, вдало і ефективно  впроваджувати реформи в галузі  освіти, охорони здоров’я, правоохоронній системі, сільському господарстві, в управлінні державною власністю, дерегуляцією та розвитком підприємництва, реформі децентралізації влади, запровадження новітніх технологій у сфері енергозбереження, забезпечення життєдіяльності бюджетних установ. Закликаю  до співпраці депутатів, сільхоз- та товаровиробників, керівників громадсько-політичних організацій,  керівників установ та організацій, бізнесменів та активних громадян.  Ми всі розуміємо, як би не мінялися часи, ми повинні зберігати вірність нашим основним принципам ― нашим громадянським свободам, а це вимагає наших спільних зусиль.  Нам є над чим працювати. Я завжди прислухатимусь до слушних порад, раціональних ідей, буду відкрита до конструктивного діалогу, ми сьогодні просто не маємо права на помилку, нам соромно буде дивитись в очі  тим, хто пережив лихоліття: Світової війни, Голодомору, хлопцям, які забезпечують  нам  тут мир та оберігають від "гарних" сусідів. Хотілось  б наголосити – я з оптимізмом дивлюся вперед і хотіла  би цим оптимізмом заохотити кожного з вас, якомога більшу кількість людей. У нас – спільне із вами  минуле. Ми гуртом радіємо, і гуртом сумуємо. У нас спільний дім, і мета – спільна. Любімо свою Христинівщину і  її майбутнє  ми збудуємо разом. Слава Україні!

До уваги населення!

https://rada.info/upload/users_files/04061292/c4b2406ecde456221caffd9f67882abe.jpg
http://trafficchallenge.com.ua/wp-content/uploads/2018/03/logo.png

Увага: «Гаряча лінія»
для учасників антитерористичної операції!
Відкрито «Гарячу  телефонну лінію»
в управлінні соціального захисту населення
для учасників антитерористичної операції : (04745) 6-13-86.
Дзвінки приймаються з
понеділка по четвер з 8.00 - 17.15, п’ятниця – 8.00-16.00.

Увага: «Гаряча лінія»
для осіб, які виїжджають з Автономної Республіки Крим
та м. Севастополь для проживання
на території Христинівського району.
З питань отримання довідкової інформації, щодо проживання,
соціального захисту, влаштування дітей у навчально-виховні заклади міста,
працевлаштування дорослих, тощо звертатись за телефоном
(04745) 6-02-83
Дзвінки приймаються
з понеділка по четвер з 8-00 до 17-15 у п'ятницю з 8-00 до 16-00
«Телефон довіри» прокуратури Черкаської області
для надання громадянами та посадовими особами підприємств, установ,
організацій інформації про факти вчинення працівниками
органів прокуратури корупційних правопорушень
(0472) 36-67-77, (068) 835-57-90

 

Енергоефективний калькулятор

Режим роботи телефоної “гарячої лінії”управління Пенсійного фонду України
в Христинівському районі Черкаської області

В управлінні Пео фонду України в Христинівському районі
працює телефон “гарячої лін
нсійногії” за номером 6-05-82,
по якому громадяни можуть отримати відповіді
на запитання щодо пенсійного забезпечення.
Режим роботи телефонної “гарячої лінії”:
Понеділок – четвер:  з  8-00 до 13-00; з 14-00 до 17-15

П’ятниця:   з 8-00 до 13-00; з 14-00 до 16-00

Уманський - місцевий центр
з надання безоплатної вторинної
правової допомоги
вул. Леніна, 31, м. Умань,
Черкаська область 20300
тел. (04744) 3-25-33

ел.пошта: uman.cherkasy@legalaid.gov.ua

ЄС ПРО ООН

Найближчі свята


Календар свят і подій.

Христинівська районна державна адміністрація Черкаської області
Powered by Joomla!; Joomla templates by SG web hosting

•Інформація Профілю•

Application afterLoad: 0.000 seconds, 0.45 MB
Application afterInitialise: 0.084 seconds, 6.81 MB
Application afterRoute: 0.095 seconds, 8.07 MB
Application afterDispatch: 0.134 seconds, 10.83 MB
Application afterRender: 0.224 seconds, 12.47 MB

•Використання пам'яті•

13125568

•12 вхідних запитів•

  1. SELECT *
      FROM jos_session
      WHERE session_id = 'jqt5c9n57jdp9gko93qkkmmat3'
  2. DELETE
      FROM jos_session
      WHERE ( TIME < '1547875134' )
  3. SELECT *
      FROM jos_session
      WHERE session_id = 'jqt5c9n57jdp9gko93qkkmmat3'
  4. INSERT INTO `jos_session` ( `session_id`,`time`,`username`,`gid`,`guest`,`client_id` )
      VALUES ( 'jqt5c9n57jdp9gko93qkkmmat3','1547876034','','0','1','0' )
  5. SELECT *
      FROM jos_components
      WHERE parent = 0
  6. SELECT folder AS TYPE, element AS name, params
      FROM jos_plugins
      WHERE published >= 1
      AND access <= 0
      ORDER BY ordering
  7. SELECT m.*, c.`option` AS component
      FROM jos_menu AS m
      LEFT JOIN jos_components AS c
      ON m.componentid = c.id
      WHERE m.published = 1
      ORDER BY m.sublevel, m.parent, m.ordering
  8. SELECT template
      FROM jos_templates_menu
      WHERE client_id = 0
      AND (menuid = 0 OR menuid = 132)
      ORDER BY menuid DESC
      LIMIT 0, 1
  9. SELECT a.*, u.name AS author, u.usertype, cc.title AS category, s.title AS SECTION, CASE WHEN CHAR_LENGTH(a.alias) THEN CONCAT_WS(":", a.id, a.alias) ELSE a.id END AS slug, CASE WHEN CHAR_LENGTH(cc.alias) THEN CONCAT_WS(":", cc.id, cc.alias) ELSE cc.id END AS catslug, g.name AS groups, s.published AS sec_pub, cc.published AS cat_pub, s.access AS sec_access, cc.access AS cat_access  
      FROM jos_content AS a
      LEFT JOIN jos_categories AS cc
      ON cc.id = a.catid
      LEFT JOIN jos_sections AS s
      ON s.id = cc.SECTION
      AND s.scope = "content"
      LEFT JOIN jos_users AS u
      ON u.id = a.created_by
      LEFT JOIN jos_groups AS g
      ON a.access = g.id
      WHERE a.id = 6112
      AND (  ( a.created_by = 0 )    OR  ( a.state = 1
      AND ( a.publish_up = '0000-00-00 00:00:00' OR a.publish_up <= '2019-01-19 05:33:54' )
      AND ( a.publish_down = '0000-00-00 00:00:00' OR a.publish_down >= '2019-01-19 05:33:54' )   )    OR  ( a.state = -1 )  )
  10. UPDATE jos_content
      SET hits = ( hits + 1 )
      WHERE id='6112'
  11. SELECT created_by, sectionid, catid
      FROM jos_content
      WHERE id='6112'
  12. SELECT id, title, module, POSITION, content, showtitle, control, params
      FROM jos_modules AS m
      LEFT JOIN jos_modules_menu AS mm
      ON mm.moduleid = m.id
      WHERE m.published = 1
      AND m.access <= 0
      AND m.client_id = 0
      AND ( mm.menuid = 132 OR mm.menuid = 0 )
      ORDER BY POSITION, ordering

•0 вхідних запитів наслідування•

    •Мовні Файли завантажено•

    •Неперекладені рядки діагностики•

    •Ні•

    •Неперекладені рядки дизайну•

    •Ні•