Головна Податкова інформує До уваги продавців алкогольних напоїв (у т.ч. пива) та тютюнових виробів! З 2 серпня – новий (єдиний) зразок заяви для ліцензії!

Меню сайту

Корисні посилання


Держава турбується

про тебе

Черкаська обласна державна адміністрація

http://drabiv-rda.gov.ua/upload/images/%D0%91%D0%B0%D0%BD%D0%B5%D1%80%20%D0%9F%D0%BE%D1%80%D1%82%D0%B0%D0%BB.jpg

Актуально!

Українці мають якнайшвидше відчути результати боротьби з корупцією – Глава держави

Президент Петро Порошенко провів друге засідання Національної ради з питань антикорупційної політики. Глава держави зазначив, що його поки що не задовольняють результати боротьби з корупцією, та наголосив, що з перших днів наступного року прості українці мають відчути ці результати. «Ми маємо довести, що система, яку ми так дбайливо створювали весь 2015-й рік, нарешті, працює для України і здатна приносити гарний результат», – заявив Петро Порошенко.
Президент застеріг від заспокійливих звітів щодо першого етапу антикорупційних дій. «Нібито рухаємося, нібито прогрес, нібито чогось вже досягли. Ні, наголошую, що ми лише створюємо інституціональну структуру, створюємо передумови для невідворотності покарань. Самих покарань і самих результатів, незважаючи на те, що кожен день, ну, принаймні кожен тиждень, високопосадовці затримуються за хабарі, за які мають бути запроторені за ґрати, результати поки що мене не задовольняють», – заявив Петро Порошенко.
В той же час, говорячи про перші конкретні результати боротьби з корупцією, Президент повідомив, що вчора на хабарі у 250 тисяч доларів СБУ затримала працівників центрального органу виконавчої влади. «За один папірець, лише за право підписання папірця. В кого? В оборонних підприємствах. Це не просто корупція – це мародерство», – заявив Петро Порошенко. Глава держави подякував за інтенсивність роботи Голову СБУ Василя Грицака та, звертаючись до керівників Національного антикорупційного бюро Артема Ситника та Спеціальної антикорупційної прокуратури Назара Холодницького, наголосив: «Зараз це вже ваші клієнти, і ми своїми рішучими діями маємо продемонструвати – в Україні настали нові часи, і жодна посада, жоден політичний прапорець не є «парасолькою», щоб захистити від справедливого покарання за корупційні дії. Глава держави відзначив перші антикорупційні кроки – створення відповідних структур – та наголосив: «Ми не сиділи, склавши руки. Те, що ми встигли зробити, коштувало чималих зусиль, часом титанічних». «Створюються інституції, формується законодавчеполе, запроваджуються антикорупційні ініціативи, відбувається активне залучення громадськості і міжнародної спільноти до антикорупційної реформи», – сказав Петро Порошенко.
Президент акцентував на тому, що під час візиту Віце-президента Сполучених Штатів Америки Джо Байдена було оголошено про допомогу США у антикорупційних діях. «Левова частина з тих 190 мільйонів доларів, які були привезені як додаткова технічна допомога, піде на допомогу у створенні ефективних правоохоронних і антикорупційних органів», – зазначив Президент, висловивши сподівання, що інші донори і партнери України будуть брати активну участь у допомозі. «Мова йде не лише про гроші. Мова йде про довіру, коли вони беруть участь і своїми фінансами, своїми радниками підтверджують, що на сьогоднішній день Україна розвивається саме в правильному напрямку».
Президент висловив впевненість, що для боротьби з корупцією важлива не лише суворість покарання, але й забезпечення його невідворотності та побудова попереджувальної стратегії. "Наше завдання - зменшити простір для корупційних дій. Для цього потрібен і жорсткий контроль за діями чиновників, і дерегуляція. Чим менше буде залежати від чиновників, тим менше буде спокуси для корупційних хабарів", - сказав Глава держави.Президент акцентував увагу на важливості забезпечення прозорості та публічного контролю за статками та витратами державних службовців, в тому числі публікації декларацій у режимі онлайн. «Цей проект реалізується, зокрема, завдяки допомозі ООН. Вже відкриті реєстри майна, земельних ділянок. Впевнений, що будуть відкриті реєстри транспортних засобів, і одразу поменшає на дорогах елітних машин. Думаю, що це кроки, які мають привести до оздоровлення нації», - зазначив Глава держави. Президент також додав про необхідність переведення всіх державних та комунальних закупівель у формат електронних торгів, оскільки це підвищить якість послуг та зменшить взаємодію чиновника з бізнесом та громадянином.
Петро Порошенко наголосив, що процес створення сучасної інфраструктури для боротьби з корупцією не буде завершеним і система не буде ефективно працювати без судової реформи. Президент нагадав, що запропонований проект змін до Конституції щодо судової реформи, схвалений Венеціанською комісією, передбачає оновлення суддівського корпусу, запровадження жорсткого контролю за видатками кожного судді і їх відповідність доходам, скасування недоторканності суддів. «Впевнений, що разом із забезпеченням незалежності суддів скасування недоторканності є тим балансом, який запровадить європейські принципи ефективності і незалежності судочинства як від політичних, так і від корупційних проявів», - наголосив Глава держави.

 

До уваги продавців алкогольних напоїв (у т.ч. пива) та тютюнових виробів! З 2 серпня – новий (єдиний) зразок заяви для ліцензії!
••Четвер•, 16 •серпня• 2018, 10:29•

https://1.bp.blogspot.com/-JXR7QhFgpZ8/WpPFyDahjjI/AAAAAAAABNs/zye_mJQ60cc3-uZCL5ejQYB5UnotPdyoACLcBGAs/s1600/dd54f2087dd117bdcbdaf97c3cd78c9c_M.jpgУ зв’язку із запровадженням в експлуатацію з 02.08.2018 програмного забезпечення «Ліцензування виробництва та обігу (спирт, алкогольні напої, тютюнові вироби)» та відповідно до розпорядження ДФС України від 28.02.2018 № 18-р «Про ведення Реєстру виданих, тимчасово призупинених, анульованих ліцензій на право роздрібної торгівлі алкогольними напоями та тютюновими виробами», з 2 серпня 2018 року заяви на ліцензії приймаються за єдиним зразком. Зразок додається.
Така заява заповнюється суб’єктами господарювання в залежності від дії яку необхідно здійснити, а саме:

-         Видача ліцензії
-         Внесення чергового платежу (щоквартальна сплата за ліцензію)
-         Переоформлення ліцензії та внесення змін РРО
-         Видача дубліката ліцензії
-         Анулювання ліцензії

Пропонуємо платникам прочитати та використовувати рекомендації для заповнення заяв на:

-         Видачу ліцензії
-         Внесення чергового платежу (щоквартальна сплата за ліцензію)
-         Переоформлення ліцензії та внесення змін РРО
-         Видача дубліката ліцензії
-         Анулювання ліцензії

Крім того, для оформлення нової ліцензії, видачі дубліката ліцензії, подовження терміну дії ліцензії до ГУ ДФС у Черкаській області необхідно надавати платіжні документи (квитанція, платіжне доручення) по кожній заяві окремо (тютюнові вироби та алкогольні напої), а саме: окремий пакет документів подається на оформлення по кожному торгівельному об’єкту.
Ще одне – щодо заповнення пункту 5 заяви «Код та назва виду діяльності». Платникам, які провадять відповідну діяльність для оформлення/подовження/внесення змін до ліцензій, необхідно мати діючий код «КВЕД»:

-         47.11 (роздрібна торгівля в неспеціалізованих магазинах, переважно продуктами харчування, напоями та тютюновими виробами);
-         47.25 (роздрібна торгівля напоями в спеціалізованих магазинах);
-         47.26 (роздрібна торгівля тютюновими виробами в спеціалізованих магазинах);
-         56.10 (діяльність ресторанів, надання послуг мобільного харчування);
-         56.30 (обслуговування напоями).

Рекомендації щодо заповнення заяв на видачу ліцензії, на отримання ліцензії суб’єктом господарювання - у заяві встановленого зразка заповнюються обов’язкові поля у наступній послідовності:

1. «особа» – необхідно обрати «фізична особа та заповнити реєстраційний номер облікової картки платника податків, серію та номер паспорта», або «юридична особа заповнити код за ЄДРПОУ»

2. «найменування юридичної особи або прізвище, ім’я та по батькові фізичної особи – підприємця та свій контактний телефон»

3, 3.1 «місцезнаходження (місце проживання) заявника»

4. «зазначити орган ДФС за основним місцем обліку суб’єкта господарювання»

5. «код та назва виду діяльності»

6. «обрати дію» в даному випадку видача ліцензії

7. «зазначити вид діяльності яку здійснює суб’єкт господарювання»

9, 9.1 «зазначити адресу місця торгівлі з зазначенням класифікації закладу торгівлі та його площі також зазначити дату початку дії ліцензії»

10. «вказати орган ДФС за місцем торгівлі»

11. «вказати весь перелік реєстраторів розрахункових операцій, які знаходяться у місці торгівлі – заповнюються всі колонки у вказаному пункті»

12. «інформацію про внесення платежу за ліцензію – заповнюються всі колонки у вказаному пункті»

13. «навпроти вказаного пункту необхідно поставити «галочку» після ознайомлення з ЗУ «Про ліцензування видів господарської діяльності»

14. «у вказаному пункті необхідно обрати «так» якщо суб’єкт господарювання бажає отримати ліцензію у паперовому вигляді при цьому заява на отримання ліцензії була подана в електронному вигляді»

15. « підтвердити інформацію зазначену в заяві та доданих документів» 16. «засвідчити здійснені вище дії передбачені пунктами заяви своїм підписом»

 

Рекомендації щодо заповнення заяв на внесення чергового платежу (щоквартальна сплата за ліцензію), при внесенні чергового платежу  за ліцензії суб’єктом господарювання - у заяві встановленого зразка заповнюються обов’язкові поля у наступній послідовності:

1. «особа» – необхідно обрати «фізична особа та заповнити реєстраційний номер облікової картки платника податків, серію та номер паспорта», або «юридична особа заповнити код за ЄДРПОУ»

2. «найменування юридичної особи або прізвище, ім’я та по батькові фізичної особи – підприємця та свій контактний телефон»

3, 3.1 «місцезнаходження (місце проживання) заявника»

4. «зазначити орган ДФС за основним місцем обліку суб’єкта господарювання»

5. «код та назва виду діяльності»

6. «обрати дію» в даному внесення чергового платежу (щоквартальна сплата за ліцензію)

7. «зазначити вид діяльності яку здійснює суб’єкт господарювання»

8. «зазначити номер ліцензії яка видавалась контролюючим органом»

9, 9.1 «зазначити адресу місця торгівлі з зазначенням класифікації закладу торгівлі та його площі також зазначити дату початку дії ліцензії»

10. «вказати орган ДФС за місцем торгівлі»

11. «вказати весь перелік реєстраторів розрахункових операцій, які знаходяться у місці торгівлі – заповнюються всі колонки у вказаному пункті»

12. «інформацію про внесення платежу за ліцензію – заповнюються всі колонки у вказаному пункті»

13. «навпроти вказаного пункту необхідно поставити «галочку» після ознайомлення з ЗУ «Про ліцензування видів господарської діяльності»

14. «у вказаному пункті необхідно обрати «так» якщо суб’єкт господарювання бажає отримати ліцензію у паперовому вигляді при цьому заява на отримання ліцензії була подана в електронному вигляді»

15. «підтвердити інформацію зазначену в заяві та доданих документів»

16. «засвідчити здійснені вище дії передбачені пунктами заяви своїм підписом»

Рекомендації щодо заповнення заяв на переоформлення ліцензії та внесення змін РРО, при переоформленні ліцензії та внесення змін РРО суб’єктом господарювання - у заяві встановленого зразка заповнюються обов’язкові поля у наступній послідовності:

1. «особа» - необхідно обрати «фізична особа та заповнити реєстраційний номер облікової картки платника податків, серію та номер паспорта», або «юридична особа заповнити код за ЄДРПОУ»

2. «найменування юридичної особи або прізвище, ім’я та по батькові фізичної особи – підприємця та свій контактний телефон»

3, 3.1 «місцезнаходження (місце проживання) заявника»

4. «зазначити орган ДФС за основним місцем обліку суб’єкта господарювання»

5. «код та назва виду діяльності»

6. «обрати дію» в даному випадку переоформлення ліцензії

7. «зазначити вид діяльності яку здійснює суб’єкт господарювання»

8. «зазначити номер ліцензії яка видавалась контролюючим органом»

9, 9.1 «зазначити адресу місця торгівлі з зазначенням класифікації закладу торгівлі та його площі також зазначити дату початку дії ліцензії»

10. «вказати орган ДФС за місцем торгівлі»

11. «вказати весь перелік реєстраторів розрахункових операцій, які знаходяться у місці торгівлі – заповнюються всі колонки у вказаному пункті»

13. «навпроти вказаного пункту необхідно поставити «галочку» після ознайомлення з ЗУ «Про ліцензування видів господарської діяльності»

14. «у вказаному пункті необхідно обрати «так» якщо суб’єкт господарювання бажає отримати ліцензію у паперовому вигляді при цьому заява на отримання ліцензії була подана в електронному вигляді»

15. «підтвердити інформацію зазначену в заяві та доданих документів»

16. «засвідчити здійснені вище дії передбачені пунктами заяви своїм підписом»

Рекомендації щодо заповнення заяв на видачу дубліката ліцензії, при видачі дубліката ліцензії суб’єктом господарювання у заяві встановленого зразка заповнюються обов’язкові поля у наступній послідовності:

1. «особа» - необхідно обрати «фізична особа та заповнити реєстраційний номер облікової картки платника податків, серію та номер паспорта», або «юридична особа заповнити код за ЄДРПОУ»

2. «найменування юридичної особи або прізвище, ім’я та по батькові фізичної особи – підприємця та свій контактний телефон»

3, 3.1 «місцезнаходження (місце проживання) заявника»

4. «зазначити орган ДФС за основним місцем обліку суб’єкта господарювання»

5. «код та назва виду діяльності»

6. «обрати дію» в даному випадку видача дубліката ліцензії

7. «зазначити вид діяльності яку здійснює суб’єкт господарювання»

8. «зазначити номер ліцензії яка видавалась контролюючим органом»

9, 9.1 «зазначити адресу місця торгівлі з зазначенням класифікації закладу торгівлі та його площі також зазначити дату початку дії ліцензії»

10. «вказати орган ДФС за місцем торгівлі»

11. «вказати весь перелік реєстраторів розрахункових операцій, які знаходяться у місці торгівлі – заповнюються всі колонки у вказаному пункті»

12. «інформацію про внесення платежу за ліцензію – заповнюються всі колонки у вказаному пункті»

13. «навпроти вказаного пункту необхідно поставити «галочку» після ознайомлення з ЗУ «Про ліцензування видів господарської діяльності»

14. «у вказаному пункті необхідно обрати «так» якщо суб’єкт господарювання бажає отримати ліцензію у паперовому вигляді при цьому заява на отримання ліцензії була подана в електронному вигляді»

15. «підтвердити інформацію зазначену в заяві та доданих документів»

16. «засвідчити здійснені вище дії передбачені пунктами заяви своїм підписом»

Рекомендації щодо заповнення заяв на анулювання ліцензії, при анулюванні ліцензії суб’єктом господарювання у заяві встановленого зразка заповнюються обов’язкові поля у наступній послідовності:

1. «особа» - необхідно обрати «фізична особа та заповнити реєстраційний номер облікової картки платника податків, серію та номер паспорта», або «юридична особа заповнити код за ЄДРПОУ»

2. «найменування юридичної особи або прізвище, ім’я та по батькові фізичної особи – підприємця та свій контактний телефон»

3, 3.1 «місцезнаходження (місце проживання) заявника»

4. «зазначити орган ДФС за основним місцем обліку суб’єкта господарювання»

5. «код та назва виду діяльності»

6. «обрати дію» в даному випадку анулювання ліцензії

7. «зазначити вид діяльності яку здійснює суб’єкт господарювання»

8. «зазначити номер ліцензії яка видавалась контролюючим органом»

9, 9.1 «зазначити адресу місця торгівлі з зазначенням класифікації закладу торгівлі та його площі також зазначити дату початку дії ліцензії»

10. «вказати орган ДФС за місцем торгівлі»

13. «навпроти вказаного пункту необхідно поставити «галочку» після ознайомлення з ЗУ «Про ліцензування видів господарської діяльності»

15. «підтвердити інформацію зазначену в заяві та доданих документів»

16. «засвідчити здійснені вище дії передбачені пунктами заяви своїм підписом»

Платник може скласти заяву і довільної форми, але при цьому зазначивши всі вищевказані обов’язкові реквізити.
Нагадуємо, що плата за ліцензії зараховується до місцевих бюджетів за місцем торгівлі суб’єкта господарювання. Тож з метою зарахування коштів за ліцензії на право роздрібної торгівлі алкогольними напоями та тютюновими виробами та акцизного податку до місцевого бюджету, платники зобов’язані стати на облік до ДПІ, ОДПІ області за місцем розташування місць торгівлі (торгівельних об’єктів) для відкриття інтегрованих карток як платників окремих податків.

 

Звернення голови РДА

Вельмишановні Христинівчани! Маю велику честь звертатися до людей, які творять історію Христинівщини та впливають певним чином  й на долю своєї країни.  Для мене це велика відповідальність і сьогодні, як ніколи, актуальними є слова Великого Кобзаря: «Об’єднаймося, ж брати мої!». Тільки спільна праця, дасть змогу реалізувати поставлену мету: забезпечити життєдіяльність району,  підвищити соціальні стандарти, не залишити людей на одинці з їх проблемами, вдало і ефективно  впроваджувати реформи в галузі  освіти, охорони здоров’я, правоохоронній системі, сільському господарстві, в управлінні державною власністю, дерегуляцією та розвитком підприємництва, реформі децентралізації влади, запровадження новітніх технологій у сфері енергозбереження, забезпечення життєдіяльності бюджетних установ. Закликаю  до співпраці депутатів, сільхоз- та товаровиробників, керівників громадсько-політичних організацій,  керівників установ та організацій, бізнесменів та активних громадян.  Ми всі розуміємо, як би не мінялися часи, ми повинні зберігати вірність нашим основним принципам ― нашим громадянським свободам, а це вимагає наших спільних зусиль.  Нам є над чим працювати. Я завжди прислухатимусь до слушних порад, раціональних ідей, буду відкрита до конструктивного діалогу, ми сьогодні просто не маємо права на помилку, нам соромно буде дивитись в очі  тим, хто пережив лихоліття: Світової війни, Голодомору, хлопцям, які забезпечують  нам  тут мир та оберігають від "гарних" сусідів. Хотілось  б наголосити – я з оптимізмом дивлюся вперед і хотіла  би цим оптимізмом заохотити кожного з вас, якомога більшу кількість людей. У нас – спільне із вами  минуле. Ми гуртом радіємо, і гуртом сумуємо. У нас спільний дім, і мета – спільна. Любімо свою Христинівщину і  її майбутнє  ми збудуємо разом. Слава Україні!

До уваги населення!

https://rada.info/upload/users_files/04061292/c4b2406ecde456221caffd9f67882abe.jpg
http://trafficchallenge.com.ua/wp-content/uploads/2018/03/logo.png

Увага: «Гаряча лінія»
для учасників антитерористичної операції!
Відкрито «Гарячу  телефонну лінію»
в управлінні соціального захисту населення
для учасників антитерористичної операції : (04745) 6-13-86.
Дзвінки приймаються з
понеділка по четвер з 8.00 - 17.15, п’ятниця – 8.00-16.00.

Увага: «Гаряча лінія»
для осіб, які виїжджають з Автономної Республіки Крим
та м. Севастополь для проживання
на території Христинівського району.
З питань отримання довідкової інформації, щодо проживання,
соціального захисту, влаштування дітей у навчально-виховні заклади міста,
працевлаштування дорослих, тощо звертатись за телефоном
(04745) 6-02-83
Дзвінки приймаються
з понеділка по четвер з 8-00 до 17-15 у п'ятницю з 8-00 до 16-00
«Телефон довіри» прокуратури Черкаської області
для надання громадянами та посадовими особами підприємств, установ,
організацій інформації про факти вчинення працівниками
органів прокуратури корупційних правопорушень
(0472) 36-67-77, (068) 835-57-90

 

Енергоефективний калькулятор

Режим роботи телефоної “гарячої лінії”управління Пенсійного фонду України
в Христинівському районі Черкаської області

В управлінні Пео фонду України в Христинівському районі
працює телефон “гарячої лін
нсійногії” за номером 6-05-82,
по якому громадяни можуть отримати відповіді
на запитання щодо пенсійного забезпечення.
Режим роботи телефонної “гарячої лінії”:
Понеділок – четвер:  з  8-00 до 13-00; з 14-00 до 17-15

П’ятниця:   з 8-00 до 13-00; з 14-00 до 16-00

Уманський - місцевий центр
з надання безоплатної вторинної
правової допомоги
вул. Леніна, 31, м. Умань,
Черкаська область 20300
тел. (04744) 3-25-33

ел.пошта: uman.cherkasy@legalaid.gov.ua

ЄС ПРО ООН

Найближчі свята


Календар свят і подій.

Христинівська районна державна адміністрація Черкаської області
Powered by Joomla!; Joomla templates by SG web hosting

•Інформація Профілю•

Application afterLoad: 0.001 seconds, 0.45 MB
Application afterInitialise: 0.113 seconds, 6.81 MB
Application afterRoute: 0.124 seconds, 8.07 MB
Application afterDispatch: 0.174 seconds, 10.88 MB
Application afterRender: 0.264 seconds, 12.52 MB

•Використання пам'яті•

13185600

•12 вхідних запитів•

  1. SELECT *
      FROM jos_session
      WHERE session_id = 'ldl8o7h7sad5c8chfpr8pfmco1'
  2. DELETE
      FROM jos_session
      WHERE ( TIME < '1547875101' )
  3. SELECT *
      FROM jos_session
      WHERE session_id = 'ldl8o7h7sad5c8chfpr8pfmco1'
  4. INSERT INTO `jos_session` ( `session_id`,`time`,`username`,`gid`,`guest`,`client_id` )
      VALUES ( 'ldl8o7h7sad5c8chfpr8pfmco1','1547876001','','0','1','0' )
  5. SELECT *
      FROM jos_components
      WHERE parent = 0
  6. SELECT folder AS TYPE, element AS name, params
      FROM jos_plugins
      WHERE published >= 1
      AND access <= 0
      ORDER BY ordering
  7. SELECT m.*, c.`option` AS component
      FROM jos_menu AS m
      LEFT JOIN jos_components AS c
      ON m.componentid = c.id
      WHERE m.published = 1
      ORDER BY m.sublevel, m.parent, m.ordering
  8. SELECT template
      FROM jos_templates_menu
      WHERE client_id = 0
      AND (menuid = 0 OR menuid = 34)
      ORDER BY menuid DESC
      LIMIT 0, 1
  9. SELECT a.*, u.name AS author, u.usertype, cc.title AS category, s.title AS SECTION, CASE WHEN CHAR_LENGTH(a.alias) THEN CONCAT_WS(":", a.id, a.alias) ELSE a.id END AS slug, CASE WHEN CHAR_LENGTH(cc.alias) THEN CONCAT_WS(":", cc.id, cc.alias) ELSE cc.id END AS catslug, g.name AS groups, s.published AS sec_pub, cc.published AS cat_pub, s.access AS sec_access, cc.access AS cat_access  
      FROM jos_content AS a
      LEFT JOIN jos_categories AS cc
      ON cc.id = a.catid
      LEFT JOIN jos_sections AS s
      ON s.id = cc.SECTION
      AND s.scope = "content"
      LEFT JOIN jos_users AS u
      ON u.id = a.created_by
      LEFT JOIN jos_groups AS g
      ON a.access = g.id
      WHERE a.id = 5676
      AND (  ( a.created_by = 0 )    OR  ( a.state = 1
      AND ( a.publish_up = '0000-00-00 00:00:00' OR a.publish_up <= '2019-01-19 05:33:21' )
      AND ( a.publish_down = '0000-00-00 00:00:00' OR a.publish_down >= '2019-01-19 05:33:21' )   )    OR  ( a.state = -1 )  )
  10. UPDATE jos_content
      SET hits = ( hits + 1 )
      WHERE id='5676'
  11. SELECT created_by, sectionid, catid
      FROM jos_content
      WHERE id='5676'
  12. SELECT id, title, module, POSITION, content, showtitle, control, params
      FROM jos_modules AS m
      LEFT JOIN jos_modules_menu AS mm
      ON mm.moduleid = m.id
      WHERE m.published = 1
      AND m.access <= 0
      AND m.client_id = 0
      AND ( mm.menuid = 34 OR mm.menuid = 0 )
      ORDER BY POSITION, ordering

•0 вхідних запитів наслідування•

    •Мовні Файли завантажено•

    •Неперекладені рядки діагностики•

    •Ні•

    •Неперекладені рядки дизайну•

    •Ні•