Головна

Меню сайту

Корисні посилання


Держава турбується

про тебе

Черкаська обласна державна адміністрація

http://drabiv-rda.gov.ua/upload/images/%D0%91%D0%B0%D0%BD%D0%B5%D1%80%20%D0%9F%D0%BE%D1%80%D1%82%D0%B0%D0%BB.jpg

Актуально!

Українці мають якнайшвидше відчути результати боротьби з корупцією – Глава держави

Президент Петро Порошенко провів друге засідання Національної ради з питань антикорупційної політики. Глава держави зазначив, що його поки що не задовольняють результати боротьби з корупцією, та наголосив, що з перших днів наступного року прості українці мають відчути ці результати. «Ми маємо довести, що система, яку ми так дбайливо створювали весь 2015-й рік, нарешті, працює для України і здатна приносити гарний результат», – заявив Петро Порошенко.
Президент застеріг від заспокійливих звітів щодо першого етапу антикорупційних дій. «Нібито рухаємося, нібито прогрес, нібито чогось вже досягли. Ні, наголошую, що ми лише створюємо інституціональну структуру, створюємо передумови для невідворотності покарань. Самих покарань і самих результатів, незважаючи на те, що кожен день, ну, принаймні кожен тиждень, високопосадовці затримуються за хабарі, за які мають бути запроторені за ґрати, результати поки що мене не задовольняють», – заявив Петро Порошенко.
В той же час, говорячи про перші конкретні результати боротьби з корупцією, Президент повідомив, що вчора на хабарі у 250 тисяч доларів СБУ затримала працівників центрального органу виконавчої влади. «За один папірець, лише за право підписання папірця. В кого? В оборонних підприємствах. Це не просто корупція – це мародерство», – заявив Петро Порошенко. Глава держави подякував за інтенсивність роботи Голову СБУ Василя Грицака та, звертаючись до керівників Національного антикорупційного бюро Артема Ситника та Спеціальної антикорупційної прокуратури Назара Холодницького, наголосив: «Зараз це вже ваші клієнти, і ми своїми рішучими діями маємо продемонструвати – в Україні настали нові часи, і жодна посада, жоден політичний прапорець не є «парасолькою», щоб захистити від справедливого покарання за корупційні дії. Глава держави відзначив перші антикорупційні кроки – створення відповідних структур – та наголосив: «Ми не сиділи, склавши руки. Те, що ми встигли зробити, коштувало чималих зусиль, часом титанічних». «Створюються інституції, формується законодавчеполе, запроваджуються антикорупційні ініціативи, відбувається активне залучення громадськості і міжнародної спільноти до антикорупційної реформи», – сказав Петро Порошенко.
Президент акцентував на тому, що під час візиту Віце-президента Сполучених Штатів Америки Джо Байдена було оголошено про допомогу США у антикорупційних діях. «Левова частина з тих 190 мільйонів доларів, які були привезені як додаткова технічна допомога, піде на допомогу у створенні ефективних правоохоронних і антикорупційних органів», – зазначив Президент, висловивши сподівання, що інші донори і партнери України будуть брати активну участь у допомозі. «Мова йде не лише про гроші. Мова йде про довіру, коли вони беруть участь і своїми фінансами, своїми радниками підтверджують, що на сьогоднішній день Україна розвивається саме в правильному напрямку».
Президент висловив впевненість, що для боротьби з корупцією важлива не лише суворість покарання, але й забезпечення його невідворотності та побудова попереджувальної стратегії. "Наше завдання - зменшити простір для корупційних дій. Для цього потрібен і жорсткий контроль за діями чиновників, і дерегуляція. Чим менше буде залежати від чиновників, тим менше буде спокуси для корупційних хабарів", - сказав Глава держави.Президент акцентував увагу на важливості забезпечення прозорості та публічного контролю за статками та витратами державних службовців, в тому числі публікації декларацій у режимі онлайн. «Цей проект реалізується, зокрема, завдяки допомозі ООН. Вже відкриті реєстри майна, земельних ділянок. Впевнений, що будуть відкриті реєстри транспортних засобів, і одразу поменшає на дорогах елітних машин. Думаю, що це кроки, які мають привести до оздоровлення нації», - зазначив Глава держави. Президент також додав про необхідність переведення всіх державних та комунальних закупівель у формат електронних торгів, оскільки це підвищить якість послуг та зменшить взаємодію чиновника з бізнесом та громадянином.
Петро Порошенко наголосив, що процес створення сучасної інфраструктури для боротьби з корупцією не буде завершеним і система не буде ефективно працювати без судової реформи. Президент нагадав, що запропонований проект змін до Конституції щодо судової реформи, схвалений Венеціанською комісією, передбачає оновлення суддівського корпусу, запровадження жорсткого контролю за видатками кожного судді і їх відповідність доходам, скасування недоторканності суддів. «Впевнений, що разом із забезпеченням незалежності суддів скасування недоторканності є тим балансом, який запровадить європейські принципи ефективності і незалежності судочинства як від політичних, так і від корупційних проявів», - наголосив Глава держави.

 

Відбулася розширена нарада з головами територіальних громад
••Середа•, 23 •травня• 2018, 12:42•

Сьогодні у великому залі засідань Будинку рад, під головуванням голови райдержадміністрації Людмили Денисюк, відбулася розширена нарада з головами територіальних громад. В нараді взяли участь директор ТОВ «АЛТ Україна Лтд» Михайло Новицький, в.о. першого заступника голови, начальник управління регіонального і агропромислового розвитку та інфраструктури райдержадміністрації Тетяна Терещук, керівник апарату райдержадміністрації Станіслав Пилипишин, начальник управління соціального захисту населення райдержадміністрації Світлана Ісакова, начальник  відділу  містобудування,  архітектури, житлово-комунального господарства та цивільного захисту райдержадміністрації Іван Рябоконь, начальник фінансового управління райдержадміністрації Микола Невшупа, головний лікар комунального закладу «ЦПМСД» Христинівського району Христинівської районної ради Ольга Калініна, начальник відділу освіти Людмила Марченко, голови та секретарі територіальних громад району, керівники структурних підрозділів райдержадміністрації, депутати районної ради.

Михайла Новицького ознайомив присутніх з медичною інформаційною системою для медичних закладів: деталі реалізації проекту та оптимальною модульною конструкцією медичної інформаційної системи  eHealth. Розповів про методологічні аспекти підключення медичних закладів до eHealth через медичні інформаційні системи, та запропонував розглянути перспективу співпраці в напрямку інформатизації охорони здоров’я, поділився досвідом щодо інформатизації центрів первинної медико-санітарної допомоги в інших містах України. Докладніше з системою можна ознайомитися на сайті mcmed.ua

Головний лікар комунального закладу «ЦПМСД» Христинівського району Христинівської районної ради Ольга Калініна розповіла конкретніше про впровадження медичної реформи саме на території Христинівського району.

Для входження в реформу заклад первинної медичної допомоги має обрати медичну інформаційну систему (МІС) та підключитися до електронної системи охорони здоров’я. У майбутньому електронна система дасть можливість пацієнтам швидко отримати свою медичну інформацію, а лікарям – правильно ставити діагноз з урахуванням цілісної картини здоров’я пацієнта. Система замінить паперові медичні карти і довідки, лікарі будуть виписувати електронні рецепти, які неможливо підробити. Лікарем первинної допомоги може бути сімейний лікар, педіатр або терапевт. Пацієнт може обрати для себе будь-якого лікаря, незалежно від місця реєстрації чи проживання. Декларація про вибір лікаря первинної допомоги, яку кожен українець має підписати зі своїм лікарем, повідомляє державу, що саме цей лікар буде отримувати гроші за ведення конкретного пацієнта. На разі жителями Христинівського району заключено 2600 декларацій з сімейними лікарями.

Начальник управління соціального захисту населення райдержадміністрації Світлана Ісакова детально розповіла про новий Порядок призначення житлових субсидій для населення, кому не буде призначатись субсидія згідно з новими нормами та про нові соціальні нормативи. Додаткову інформацію про зміни в призначенні житлової субсидії можна отримати за телефоном гарячої лінії управління соціального захисту населення Христинівської райдержадміністрації  - 6-02-83.

Начальник  відділу  містобудування,  архітектури, ЖКГ та ЦЗ райдержадміністрації Іван Рябоконь наголосив про виконання заходів щодо запобігання загибелі людей на водних об’єктах району та виконання робіт по облаштуванню місць для масового відпочинку на воді.

"За даними відділу у Христинівському районі  Головного управління Держгеокадастру в Черкаській області на території Христинівського району нараховується 259 ставків, з яких найбільша кількість нараховується у с. Велика Севастянівка – 42 шт. Майже всі ставки перебувають в оренді у фізичних та юридичних осіб. Не всі вони використовуються для масового відпочинку людей на воді, але всі придатні для купання і є потенційно-небезпечними для людей, особливо дітей які йдуть до води без догляду дорослих. Головами територіальних громад, орендарями водних об’єктів недостатньо виконуються заходи щодо  облаштуванню місць відпочинку на воді в населених пунктах району потрібно створювати куточки з наглядною агітацією про правила поведінки на воді, а в місцях масового відпочинку громадян ставити попереджувальні таблички щодо заборони купання. Забезпечити патрулювання правоохоронними органами та громадськими формуваннями місць масового відпочинку населення на водних об’єктах району, звернути особливу увагу на дотримання громадського порядку під час проведення культурно-масових заходів та відпочинку населення у вечірній час.

Депутатами районної ради також піднімалось питання про об'єднання територій громад Христинівського району, на що голова райдержадміністрації Людмила Денисюк проінформувала, про те що спеціалісти райдержадміністрації беруть участь у загальних зборах  жителів сіл району та проводять інформаційно- роз'яснювальну роботу. Більшість жителів підтримують пропозицію щодо створення на території району однієї об'єднаної територіальної громади.

 

Відділ організаційної роботи та взаємодії з громадськістю аппарату РДА

 

Звернення голови РДА

Вельмишановні Христинівчани! Маю велику честь звертатися до людей, які творять історію Христинівщини та впливають певним чином  й на долю своєї країни.  Для мене це велика відповідальність і сьогодні, як ніколи, актуальними є слова Великого Кобзаря: «Об’єднаймося, ж брати мої!». Тільки спільна праця, дасть змогу реалізувати поставлену мету: забезпечити життєдіяльність району,  підвищити соціальні стандарти, не залишити людей на одинці з їх проблемами, вдало і ефективно  впроваджувати реформи в галузі  освіти, охорони здоров’я, правоохоронній системі, сільському господарстві, в управлінні державною власністю, дерегуляцією та розвитком підприємництва, реформі децентралізації влади, запровадження новітніх технологій у сфері енергозбереження, забезпечення життєдіяльності бюджетних установ. Закликаю  до співпраці депутатів, сільхоз- та товаровиробників, керівників громадсько-політичних організацій,  керівників установ та організацій, бізнесменів та активних громадян.  Ми всі розуміємо, як би не мінялися часи, ми повинні зберігати вірність нашим основним принципам ― нашим громадянським свободам, а це вимагає наших спільних зусиль.  Нам є над чим працювати. Я завжди прислухатимусь до слушних порад, раціональних ідей, буду відкрита до конструктивного діалогу, ми сьогодні просто не маємо права на помилку, нам соромно буде дивитись в очі  тим, хто пережив лихоліття: Світової війни, Голодомору, хлопцям, які забезпечують  нам  тут мир та оберігають від "гарних" сусідів. Хотілось  б наголосити – я з оптимізмом дивлюся вперед і хотіла  би цим оптимізмом заохотити кожного з вас, якомога більшу кількість людей. У нас – спільне із вами  минуле. Ми гуртом радіємо, і гуртом сумуємо. У нас спільний дім, і мета – спільна. Любімо свою Христинівщину і  її майбутнє  ми збудуємо разом. Слава Україні!

До уваги населення!

http://trafficchallenge.com.ua/wp-content/uploads/2018/03/logo.png

Увага: «Гаряча лінія»
для учасників антитерористичної операції!
Відкрито «Гарячу  телефонну лінію»
в управлінні соціального захисту населення
для учасників антитерористичної операції : (04745) 6-13-86.
Дзвінки приймаються з
понеділка по четвер з 8.00 - 17.15, п’ятниця – 8.00-16.00.

Увага: «Гаряча лінія»
для осіб, які виїжджають з Автономної Республіки Крим
та м. Севастополь для проживання
на території Христинівського району.
З питань отримання довідкової інформації, щодо проживання,
соціального захисту, влаштування дітей у навчально-виховні заклади міста,
працевлаштування дорослих, тощо звертатись за телефоном
(04745) 6-02-83
Дзвінки приймаються
з понеділка по четвер з 8-00 до 17-15 у п'ятницю з 8-00 до 16-00
«Телефон довіри» прокуратури Черкаської області
для надання громадянами та посадовими особами підприємств, установ,
організацій інформації про факти вчинення працівниками
органів прокуратури корупційних правопорушень
(0472) 36-67-77, (068) 835-57-90

 

Енергоефективний калькулятор

Режим роботи телефоної “гарячої лінії”управління Пенсійного фонду України
в Христинівському районі Черкаської області

В управлінні Пео фонду України в Христинівському районі
працює телефон “гарячої лін
нсійногії” за номером 6-05-82,
по якому громадяни можуть отримати відповіді
на запитання щодо пенсійного забезпечення.
Режим роботи телефонної “гарячої лінії”:
Понеділок – четвер:  з  8-00 до 13-00; з 14-00 до 17-15

П’ятниця:   з 8-00 до 13-00; з 14-00 до 16-00

Уманський - місцевий центр
з надання безоплатної вторинної
правової допомоги
вул. Леніна, 31, м. Умань,
Черкаська область 20300
тел. (04744) 3-25-33

ел.пошта: uman.cherkasy@legalaid.gov.ua

ЄС ПРО ООН

Найближчі свята


Календар свят і подій.

Христинівська районна державна адміністрація Черкаської області
Powered by Joomla!; Joomla templates by SG web hosting

•Інформація Профілю•

Application afterLoad: 0.000 seconds, 0.45 MB
Application afterInitialise: 0.073 seconds, 6.81 MB
Application afterRoute: 0.084 seconds, 8.07 MB
Application afterDispatch: 0.125 seconds, 10.80 MB
Application afterRender: 0.214 seconds, 12.43 MB

•Використання пам'яті•

13093760

•12 вхідних запитів•

  1. SELECT *
      FROM jos_session
      WHERE session_id = 'dqvi69fsqfrlbej37rqc31aau7'
  2. DELETE
      FROM jos_session
      WHERE ( TIME < '1537749979' )
  3. SELECT *
      FROM jos_session
      WHERE session_id = 'dqvi69fsqfrlbej37rqc31aau7'
  4. INSERT INTO `jos_session` ( `session_id`,`time`,`username`,`gid`,`guest`,`client_id` )
      VALUES ( 'dqvi69fsqfrlbej37rqc31aau7','1537750879','','0','1','0' )
  5. SELECT *
      FROM jos_components
      WHERE parent = 0
  6. SELECT folder AS TYPE, element AS name, params
      FROM jos_plugins
      WHERE published >= 1
      AND access <= 0
      ORDER BY ordering
  7. SELECT m.*, c.`option` AS component
      FROM jos_menu AS m
      LEFT JOIN jos_components AS c
      ON m.componentid = c.id
      WHERE m.published = 1
      ORDER BY m.sublevel, m.parent, m.ordering
  8. SELECT template
      FROM jos_templates_menu
      WHERE client_id = 0
      AND (menuid = 0 OR menuid = 0)
      ORDER BY menuid DESC
      LIMIT 0, 1
  9. SELECT a.*, u.name AS author, u.usertype, cc.title AS category, s.title AS SECTION, CASE WHEN CHAR_LENGTH(a.alias) THEN CONCAT_WS(":", a.id, a.alias) ELSE a.id END AS slug, CASE WHEN CHAR_LENGTH(cc.alias) THEN CONCAT_WS(":", cc.id, cc.alias) ELSE cc.id END AS catslug, g.name AS groups, s.published AS sec_pub, cc.published AS cat_pub, s.access AS sec_access, cc.access AS cat_access  
      FROM jos_content AS a
      LEFT JOIN jos_categories AS cc
      ON cc.id = a.catid
      LEFT JOIN jos_sections AS s
      ON s.id = cc.SECTION
      AND s.scope = "content"
      LEFT JOIN jos_users AS u
      ON u.id = a.created_by
      LEFT JOIN jos_groups AS g
      ON a.access = g.id
      WHERE a.id = 5481
      AND (  ( a.created_by = 0 )    OR  ( a.state = 1
      AND ( a.publish_up = '0000-00-00 00:00:00' OR a.publish_up <= '2018-09-24 01:01:19' )
      AND ( a.publish_down = '0000-00-00 00:00:00' OR a.publish_down >= '2018-09-24 01:01:19' )   )    OR  ( a.state = -1 )  )
  10. UPDATE jos_content
      SET hits = ( hits + 1 )
      WHERE id='5481'
  11. SELECT created_by, sectionid, catid
      FROM jos_content
      WHERE id='5481'
  12. SELECT id, title, module, POSITION, content, showtitle, control, params
      FROM jos_modules AS m
      LEFT JOIN jos_modules_menu AS mm
      ON mm.moduleid = m.id
      WHERE m.published = 1
      AND m.access <= 0
      AND m.client_id = 0
      AND ( mm.menuid = 0 OR mm.menuid = 0 )
      ORDER BY POSITION, ordering

•0 вхідних запитів наслідування•

    •Мовні Файли завантажено•

    •Неперекладені рядки діагностики•

    •Ні•

    •Неперекладені рядки дизайну•

    •Ні•