Головна Вакансії Підготовка документів до конкурсу Підготовка документів до конкурсу

Меню сайту

Корисні посилання


Держава турбується

про тебе

Черкаська обласна державна адміністрація

Актуально!

Українці мають якнайшвидше відчути результати боротьби з корупцією – Глава держави

Президент Петро Порошенко провів друге засідання Національної ради з питань антикорупційної політики. Глава держави зазначив, що його поки що не задовольняють результати боротьби з корупцією, та наголосив, що з перших днів наступного року прості українці мають відчути ці результати. «Ми маємо довести, що система, яку ми так дбайливо створювали весь 2015-й рік, нарешті, працює для України і здатна приносити гарний результат», – заявив Петро Порошенко.
Президент застеріг від заспокійливих звітів щодо першого етапу антикорупційних дій. «Нібито рухаємося, нібито прогрес, нібито чогось вже досягли. Ні, наголошую, що ми лише створюємо інституціональну структуру, створюємо передумови для невідворотності покарань. Самих покарань і самих результатів, незважаючи на те, що кожен день, ну, принаймні кожен тиждень, високопосадовці затримуються за хабарі, за які мають бути запроторені за ґрати, результати поки що мене не задовольняють», – заявив Петро Порошенко.
В той же час, говорячи про перші конкретні результати боротьби з корупцією, Президент повідомив, що вчора на хабарі у 250 тисяч доларів СБУ затримала працівників центрального органу виконавчої влади. «За один папірець, лише за право підписання папірця. В кого? В оборонних підприємствах. Це не просто корупція – це мародерство», – заявив Петро Порошенко. Глава держави подякував за інтенсивність роботи Голову СБУ Василя Грицака та, звертаючись до керівників Національного антикорупційного бюро Артема Ситника та Спеціальної антикорупційної прокуратури Назара Холодницького, наголосив: «Зараз це вже ваші клієнти, і ми своїми рішучими діями маємо продемонструвати – в Україні настали нові часи, і жодна посада, жоден політичний прапорець не є «парасолькою», щоб захистити від справедливого покарання за корупційні дії. Глава держави відзначив перші антикорупційні кроки – створення відповідних структур – та наголосив: «Ми не сиділи, склавши руки. Те, що ми встигли зробити, коштувало чималих зусиль, часом титанічних». «Створюються інституції, формується законодавчеполе, запроваджуються антикорупційні ініціативи, відбувається активне залучення громадськості і міжнародної спільноти до антикорупційної реформи», – сказав Петро Порошенко.
Президент акцентував на тому, що під час візиту Віце-президента Сполучених Штатів Америки Джо Байдена було оголошено про допомогу США у антикорупційних діях. «Левова частина з тих 190 мільйонів доларів, які були привезені як додаткова технічна допомога, піде на допомогу у створенні ефективних правоохоронних і антикорупційних органів», – зазначив Президент, висловивши сподівання, що інші донори і партнери України будуть брати активну участь у допомозі. «Мова йде не лише про гроші. Мова йде про довіру, коли вони беруть участь і своїми фінансами, своїми радниками підтверджують, що на сьогоднішній день Україна розвивається саме в правильному напрямку».
Президент висловив впевненість, що для боротьби з корупцією важлива не лише суворість покарання, але й забезпечення його невідворотності та побудова попереджувальної стратегії. "Наше завдання - зменшити простір для корупційних дій. Для цього потрібен і жорсткий контроль за діями чиновників, і дерегуляція. Чим менше буде залежати від чиновників, тим менше буде спокуси для корупційних хабарів", - сказав Глава держави.Президент акцентував увагу на важливості забезпечення прозорості та публічного контролю за статками та витратами державних службовців, в тому числі публікації декларацій у режимі онлайн. «Цей проект реалізується, зокрема, завдяки допомозі ООН. Вже відкриті реєстри майна, земельних ділянок. Впевнений, що будуть відкриті реєстри транспортних засобів, і одразу поменшає на дорогах елітних машин. Думаю, що це кроки, які мають привести до оздоровлення нації», - зазначив Глава держави. Президент також додав про необхідність переведення всіх державних та комунальних закупівель у формат електронних торгів, оскільки це підвищить якість послуг та зменшить взаємодію чиновника з бізнесом та громадянином.
Петро Порошенко наголосив, що процес створення сучасної інфраструктури для боротьби з корупцією не буде завершеним і система не буде ефективно працювати без судової реформи. Президент нагадав, що запропонований проект змін до Конституції щодо судової реформи, схвалений Венеціанською комісією, передбачає оновлення суддівського корпусу, запровадження жорсткого контролю за видатками кожного судді і їх відповідність доходам, скасування недоторканності суддів. «Впевнений, що разом із забезпеченням незалежності суддів скасування недоторканності є тим балансом, який запровадить європейські принципи ефективності і незалежності судочинства як від політичних, так і від корупційних проявів», - наголосив Глава держави.

 

Підготовка документів до конкурсу

Проведення конкурсу відбувається відповідно до:
Закону України "Про державну службу"
Порядок проведення конкурсу на зайняття посад державної служби

НЕОБХІДНІ ДОКУМЕНТИ

    • Копія паспорта громадянина України.
    • Письмова заява про участь у конкурсі із зазначенням основних мотивів до зайняття посади державної служби до якої додається резюме у довільній формі.
    • Письмова заява, в якій Ви повідомляєте, що до Вас не застосовуються заборони, визначені частиною третьою або четвертою статті 1 Закону України “Про очищення влади”, та надаєте згоду на проходження перевірки та оприлюднення відомостей стосовно Вас відповідно до зазначеного Закону.
    • Копія (копії) документа (документів) про освіту.
    • Оригінал посвідчення атестації щодо вільного володіння державною мовою.
    • Заповнена (за зразком) особова картка встановленого зразка;
    • Декларація особи, уповноваженої на виконання функцій держави або місцевого самоврядування, за  попередній рік (подається у вигляді роздрукованого примірника заповненої декларації на офіційному веб-сайті НАЗК).

Зверніть увагу:

    • У разі подання документів для участі у конкурсі особисто або поштою заяви, зазначені у підпунктах 2 і 4 цього пункту, пишуться власноручно.
    • Особа, яка виявила бажання взяти участь у конкурсі, може подавати додаткові документи стосовно досвіду роботи, професійної компетентності і репутації (характеристики, рекомендації, наукові публікації тощо).
    • Державні службовці державного органу, в якому проводиться конкурс, які бажають взяти участь у конкурсі, подають лише заяву про участь у конкурсі, додатком до якої є резюме.
    • Особа стосовно якої проводилася перевірка, визначена 1 Законом України “Про очищення влади” подає копію довідки про результати такої перевірки, засвідчену органом який здійснював таку перевірку.

ПОДАННЯ ДОКУМЕНТІВ
Заявники можуть подавати документи особисто або поштою.
Важливо! Документи, подані (відправлені) кандидатами до державного органу, який проводить конкурс, не розглядаються у разі:
подання їх особисто в останній день строку після закінчення робочого часу;
відправлення їх поштою після закінчення строку подання;
відправлення їх поштою протягом встановленого строку подання та надходження до державного органу менше ніж за три робочі дні до дати проведення конкурсу.

 

ДОКУМЕНТ ПРО ОСВІТУ

Для подання документів на участь у конкурсі потрібно надати копію диплома магістра (спеціаліста) та\чи бакалавра  (молодшого бакалавра) та додатків до них.
Якщо у Вас іноземний документ про освіту:
Визнання іноземних документів про освіту відбувається в індивідуальному порядку.
Уповноважений визнавати дипломи – Національний інформаційний центр академічної мобільності ENIC UKRAINE.
Документи, які необхідно подати:

    • заява;
    • засвідчені в установленому законодавством порядку копія та переклад українською мовою легалізованого іноземного документа про освіту та додаток до нього;
    • копії документів про попередню (середню, професійну або вищу) освіту за наявності;
    • копії документів, що засвідчують особу заявника.

Попередньо необхідна онлайн-реєстрація на сайті http://naric.in.ua/.  Після реєстрації документи необхідно подати особисто або надіслати кур’єром.
Детальну інформацію щодо подачі документів для процедури визнання можна отримати в ДП "Інформаційно-іміджевий центр" Міністерства освіти і науки України
за адресою: вул. В. Чорновола, 25, м. Київ, 01135
Тел.: 00 380 44 486 20 43, 00 380 44 486 25 43 
E-mail: •Ця електронна адреса захищена від спам-ботів, Вам потрібно включити JavaScript для перегляду•
Поштова адреса: 01135, Україна, м. Київ, а/с 147
та на сайтах: www.enic.in.ua, www.naric.in.ua.

 

ПОСВІДЧЕННЯ ПРО ВІЛЬНЕ ВОЛОДІННЯ ДЕРЖАВНОЮ МОВОЮ

Видається у Порядку атестації осіб, які претендують на вступ на державну службу, щодо вільного володіння державною мовою, затвердженому постановою КМУ  від 26.04.2017 № 301

1. Посвідчення можна отримати, якщо Ви маєте наступні документи:

    • документи державного зразка про повну загальну середню освіту, видані до 2000 року, з оцінкою "5" за складання випускного іспиту з української мови та/або української мови та літератури;
    • документи державного зразка про загальну середню освіту, видані після 2000 року, з балом про підсумкову державну атестацію з української мови не менше 10;
    • диплом молодшого бакалавра (молодшого спеціаліста), бакалавра, магістра (спеціаліста) з відповідним додатком з оцінкою "відмінно" за вивчення української мови та/або ділової української мови, української мови за фаховим спрямуванням;
    • диплом бакалавра, магістра (спеціаліста) за спеціальностями українська мова та література; українська мова та література і іноземна мова; за спеціалізацією "Українська мова та література" спеціальності "Філологія".

Особа, яка має один із зазначених у цьому пункті документів, може звернутися до уповноваженого вищого навчального закладу із заявою про видачу посвідчення на безоплатній основі. До заяви повинні бути додані копії документа про відповідний рівень освіти та всіх необхідних до нього додатків. Вартість виготовлення уповноваженим вищим навчальним закладом посвідчення відшкодовує зазначена особа.

2. Посвідчення можна отримати склавши іспит в уповноваженому ВНЗ.
Атестація у письмовій формі включає:
– письмове завдання з використанням технологій тестування;
– письмовий переказ тексту з фахових питань.
Атестація в усній формі включає:
– ділову розмову за визначеним сценарієм;
– повідомлення-презентацію на встановлену атестаційною комісією тему.
Кожне тестове запитання має три варіанти відповіді, серед яких правильним є лише один. Кількість тестових завдань становить 25.
Тривалість виконання завдань у письмовій формі (тестове завдання та переказ) становить 60 хвилин.
Тривалість атестації в усній формі для кожного її учасника становить до 45 хвилин, з яких 20 хвилин відводиться на ділову розмову за визначеним сценарієм (у тому числі 5 хвилин на підготовку) та не більше ніж 25 хвилин — на повідомлення-презентацію (у тому числі 15 хвилин на підготовку)
Приклади завдань.

Для проходження атестації необхідно:
З переліку уповноважених вищих навчальних закладів, розміщених на офіційному веб-сайті НАДС, обрати заклад, в якому працюють атестаційні комісії.
Оплатити вартість атестації та подати такі документи:

    • заява;
    • оригінал та копія паспорта громадянина України;
    • оригінал та копії документів про освіту з додатками;
    • оригінал та копія квитанції про оплату послуг.

Прибути до ВНЗ в день проходження атестації та пройти її.
Зверніть увагу, що учасники, які успішно пройшли атестацію, отримують посвідчення протягом 10 календарних днів з дати проходження атестації.

ДЕКЛАРАЦІЯ

Подання декларацій здійснюється онлайн, з вкористанням ЕЦП,  на офіційному веб-сайті Національного агентства з питань запобігання корупції
Декларація охоплює звітний рік (період з 01 січня до 31 грудня включно), що передує року, в якому особа подала заяву на зайняття посади (участь у конкурсі), якщо інше не передбачено законодавством, та містить інформацію станом на 31 грудня звітного року.
З детальною інформацією щодо процедури заповнення та подання декларації особи, уповноваженої на виконання функцій держави або місцевого самоврядування, а також роз’ясненнями щодо її заповнення можна ознайомитися на офіційному веб-сайті Національного агентства з питань запобігання корупції у розділі "Декларування" рубрики "Законодавство" підрубрики "Декларація".

Роз’яснення НАДС щодо подання особою, яка бажає взяти участь у конкурсі на зайняття вакантних посад державної служби, декларацію особи, уповноваженої на виконання функцій держави або місцевого самоврядування

Роз’яснення НАЗК щодо заповнення електронних декларацій

РОЗ’ЯСНЕННЯ щодо застосування окремих положень Закону України "Про запобігання корупції" стосовно заходів фінансового контролю

"Як подати е-декларацію" (онлайн курс Prometheus)

Додаткове роз’яснення

 

ЕЛЕКТРОННИЙ ЦИФРОВИЙ ПІДПИС

ЕЦП можна отримати в одному з акредитованих центрів сертифікації ключів (АЦСК). В деяких АЦСК послуга отримання ЕЦП платна, але є і безкоштовні варіанти, наприклад, в АЦСК ПАТ КБ "Приватбанк". Для цього потрібно бути клієнтом Приватбанку та мати доступ до Приват 24.
Для отримання ЕЦП потрібно принести в найближче регіональне представництво Державної фіскальної служби України такі документи:

    • заповнену та підписану Реєстраційну картку (для фізичної особи/фізичної особи – підприємця) встановленого зразка із згодою на обробку персональних даних підписувача, у двох примірниках;
    • копію та оригінал ІПН;
    • копію паспорта (копії 1-2 сторінок (3-6 за наявності відміток) та сторінки з відміткою про реєстрацію місця проживання) та оригінал;
    • порожній CD-R або USB-накопичувач для запису електронних ключів у потрібній кількості (для підпису та печатки знадобляться два CD-R або два USB-накопичувачі).

Перелік, контактну інформацію зазначених АЦСК та зразки заповнених заявок дивіться на сайті ЦСК ДФ
Детальна інформація  щодо отримання електронного цифрового підпису

 

Звернення голови РДА

Вельмишановні Христинівчани! Маю велику честь звертатися до людей, які творять історію Христинівщини та впливають певним чином  й на долю своєї країни.  Для мене це велика відповідальність і сьогодні, як ніколи, актуальними є слова Великого Кобзаря: «Об’єднаймося, ж брати мої!». Тільки спільна праця, дасть змогу реалізувати поставлену мету: забезпечити життєдіяльність району,  підвищити соціальні стандарти, не залишити людей на одинці з їх проблемами, вдало і ефективно  впроваджувати реформи в галузі  освіти, охорони здоров’я, правоохоронній системі, сільському господарстві, в управлінні державною власністю, дерегуляцією та розвитком підприємництва, реформі децентралізації влади, запровадження новітніх технологій у сфері енергозбереження, забезпечення життєдіяльності бюджетних установ. Закликаю  до співпраці депутатів, сільхоз- та товаровиробників, керівників громадсько-політичних організацій,  керівників установ та організацій, бізнесменів та активних громадян.  Ми всі розуміємо, як би не мінялися часи, ми повинні зберігати вірність нашим основним принципам ― нашим громадянським свободам, а це вимагає наших спільних зусиль.  Нам є над чим працювати. Я завжди прислухатимусь до слушних порад, раціональних ідей, буду відкрита до конструктивного діалогу, ми сьогодні просто не маємо права на помилку, нам соромно буде дивитись в очі  тим, хто пережив лихоліття: Світової війни, Голодомору, хлопцям, які забезпечують  нам  тут мир та оберігають від "гарних" сусідів. Хотілось  б наголосити – я з оптимізмом дивлюся вперед і хотіла  би цим оптимізмом заохотити кожного з вас, якомога більшу кількість людей. У нас – спільне із вами  минуле. Ми гуртом радіємо, і гуртом сумуємо. У нас спільний дім, і мета – спільна. Любімо свою Христинівщину і  її майбутнє  ми збудуємо разом. Слава Україні!

До уваги населення!


Увага: «Гаряча лінія»
для учасників антитерористичної операції!
Відкрито «Гарячу  телефонну лінію»
в управлінні соціального захисту населення
для учасників антитерористичної операції : (04745) 6-13-86.
Дзвінки приймаються з
понеділка по четвер з 8.00 - 17.15, п’ятниця – 8.00-16.00.

Увага: «Гаряча лінія»
для осіб, які виїжджають з Автономної Республіки Крим
та м. Севастополь для проживання
на території Христинівського району.
З питань отримання довідкової інформації, щодо проживання,
соціального захисту, влаштування дітей у навчально-виховні заклади міста,
працевлаштування дорослих, тощо звертатись за телефоном
(04745) 6-02-83
Дзвінки приймаються
з понеділка по четвер з 8-00 до 17-15 у п'ятницю з 8-00 до 16-00
«Телефон довіри» прокуратури Черкаської області
для надання громадянами та посадовими особами підприємств, установ,
організацій інформації про факти вчинення працівниками
органів прокуратури корупційних правопорушень
(0472) 36-67-77, (068) 835-57-90

 

Енергоефективний калькулятор

Режим роботи телефоної “гарячої лінії”управління Пенсійного фонду України
в Христинівському районі Черкаської області

В управлінні Пео фонду України в Христинівському районі
працює телефон “гарячої лін
нсійногії” за номером 6-05-82,
по якому громадяни можуть отримати відповіді
на запитання щодо пенсійного забезпечення.
Режим роботи телефонної “гарячої лінії”:
Понеділок – четвер:  з  8-00 до 13-00; з 14-00 до 17-15

П’ятниця:   з 8-00 до 13-00; з 14-00 до 16-00

Уманський - місцевий центр
з надання безоплатної вторинної
правової допомоги
вул. Леніна, 31, м. Умань,
Черкаська область 20300
тел. (04744) 3-25-33

ел.пошта: uman.cherkasy@legalaid.gov.ua

ЄС ПРО ООН

Найближчі свята


Календар свят і подій.

Христинівська районна державна адміністрація Черкаської області
Powered by Joomla!; Joomla templates by SG web hosting

•Інформація Профілю•

Application afterLoad: 0.000 seconds, 0.45 MB
Application afterInitialise: 0.168 seconds, 6.81 MB
Application afterRoute: 0.232 seconds, 8.04 MB
Application afterDispatch: 0.369 seconds, 10.86 MB
Application afterRender: 0.488 seconds, 12.46 MB

•Використання пам'яті•

13116688

•12 вхідних запитів•

  1. SELECT *
      FROM jos_session
      WHERE session_id = 'vrve4hgcs1imj52uj2cse97ps5'
  2. DELETE
      FROM jos_session
      WHERE ( TIME < '1529616039' )
  3. SELECT *
      FROM jos_session
      WHERE session_id = 'vrve4hgcs1imj52uj2cse97ps5'
  4. INSERT INTO `jos_session` ( `session_id`,`time`,`username`,`gid`,`guest`,`client_id` )
      VALUES ( 'vrve4hgcs1imj52uj2cse97ps5','1529616939','','0','1','0' )
  5. SELECT *
      FROM jos_components
      WHERE parent = 0
  6. SELECT folder AS TYPE, element AS name, params
      FROM jos_plugins
      WHERE published >= 1
      AND access <= 0
      ORDER BY ordering
  7. SELECT m.*, c.`option` AS component
      FROM jos_menu AS m
      LEFT JOIN jos_components AS c
      ON m.componentid = c.id
      WHERE m.published = 1
      ORDER BY m.sublevel, m.parent, m.ordering
  8. SELECT template
      FROM jos_templates_menu
      WHERE client_id = 0
      AND (menuid = 0 OR menuid = 84)
      ORDER BY menuid DESC
      LIMIT 0, 1
  9. SELECT a.*, u.name AS author, u.usertype, cc.title AS category, s.title AS SECTION, CASE WHEN CHAR_LENGTH(a.alias) THEN CONCAT_WS(":", a.id, a.alias) ELSE a.id END AS slug, CASE WHEN CHAR_LENGTH(cc.alias) THEN CONCAT_WS(":", cc.id, cc.alias) ELSE cc.id END AS catslug, g.name AS groups, s.published AS sec_pub, cc.published AS cat_pub, s.access AS sec_access, cc.access AS cat_access  
      FROM jos_content AS a
      LEFT JOIN jos_categories AS cc
      ON cc.id = a.catid
      LEFT JOIN jos_sections AS s
      ON s.id = cc.SECTION
      AND s.scope = "content"
      LEFT JOIN jos_users AS u
      ON u.id = a.created_by
      LEFT JOIN jos_groups AS g
      ON a.access = g.id
      WHERE a.id = 5399
      AND (  ( a.created_by = 0 )    OR  ( a.state = 1
      AND ( a.publish_up = '0000-00-00 00:00:00' OR a.publish_up <= '2018-06-21 21:35:39' )
      AND ( a.publish_down = '0000-00-00 00:00:00' OR a.publish_down >= '2018-06-21 21:35:39' )   )    OR  ( a.state = -1 )  )
  10. UPDATE jos_content
      SET hits = ( hits + 1 )
      WHERE id='5399'
  11. SELECT created_by, sectionid, catid
      FROM jos_content
      WHERE id='5399'
  12. SELECT id, title, module, POSITION, content, showtitle, control, params
      FROM jos_modules AS m
      LEFT JOIN jos_modules_menu AS mm
      ON mm.moduleid = m.id
      WHERE m.published = 1
      AND m.access <= 0
      AND m.client_id = 0
      AND ( mm.menuid = 84 OR mm.menuid = 0 )
      ORDER BY POSITION, ordering

•0 вхідних запитів наслідування•

    •Мовні Файли завантажено•

    •Неперекладені рядки діагностики•

    •Ні•

    •Неперекладені рядки дизайну•

    •Ні•