Головна Сільське господарство Гранти на створення двох центрів післяврожайної обробки в секторі овочів та секторі фрукти-ягоди

Меню сайту

Корисні посилання


Держава турбується

про тебе

Черкаська обласна державна адміністрація

Актуально!

Українці мають якнайшвидше відчути результати боротьби з корупцією – Глава держави

Президент Петро Порошенко провів друге засідання Національної ради з питань антикорупційної політики. Глава держави зазначив, що його поки що не задовольняють результати боротьби з корупцією, та наголосив, що з перших днів наступного року прості українці мають відчути ці результати. «Ми маємо довести, що система, яку ми так дбайливо створювали весь 2015-й рік, нарешті, працює для України і здатна приносити гарний результат», – заявив Петро Порошенко.
Президент застеріг від заспокійливих звітів щодо першого етапу антикорупційних дій. «Нібито рухаємося, нібито прогрес, нібито чогось вже досягли. Ні, наголошую, що ми лише створюємо інституціональну структуру, створюємо передумови для невідворотності покарань. Самих покарань і самих результатів, незважаючи на те, що кожен день, ну, принаймні кожен тиждень, високопосадовці затримуються за хабарі, за які мають бути запроторені за ґрати, результати поки що мене не задовольняють», – заявив Петро Порошенко.
В той же час, говорячи про перші конкретні результати боротьби з корупцією, Президент повідомив, що вчора на хабарі у 250 тисяч доларів СБУ затримала працівників центрального органу виконавчої влади. «За один папірець, лише за право підписання папірця. В кого? В оборонних підприємствах. Це не просто корупція – це мародерство», – заявив Петро Порошенко. Глава держави подякував за інтенсивність роботи Голову СБУ Василя Грицака та, звертаючись до керівників Національного антикорупційного бюро Артема Ситника та Спеціальної антикорупційної прокуратури Назара Холодницького, наголосив: «Зараз це вже ваші клієнти, і ми своїми рішучими діями маємо продемонструвати – в Україні настали нові часи, і жодна посада, жоден політичний прапорець не є «парасолькою», щоб захистити від справедливого покарання за корупційні дії. Глава держави відзначив перші антикорупційні кроки – створення відповідних структур – та наголосив: «Ми не сиділи, склавши руки. Те, що ми встигли зробити, коштувало чималих зусиль, часом титанічних». «Створюються інституції, формується законодавчеполе, запроваджуються антикорупційні ініціативи, відбувається активне залучення громадськості і міжнародної спільноти до антикорупційної реформи», – сказав Петро Порошенко.
Президент акцентував на тому, що під час візиту Віце-президента Сполучених Штатів Америки Джо Байдена було оголошено про допомогу США у антикорупційних діях. «Левова частина з тих 190 мільйонів доларів, які були привезені як додаткова технічна допомога, піде на допомогу у створенні ефективних правоохоронних і антикорупційних органів», – зазначив Президент, висловивши сподівання, що інші донори і партнери України будуть брати активну участь у допомозі. «Мова йде не лише про гроші. Мова йде про довіру, коли вони беруть участь і своїми фінансами, своїми радниками підтверджують, що на сьогоднішній день Україна розвивається саме в правильному напрямку».
Президент висловив впевненість, що для боротьби з корупцією важлива не лише суворість покарання, але й забезпечення його невідворотності та побудова попереджувальної стратегії. "Наше завдання - зменшити простір для корупційних дій. Для цього потрібен і жорсткий контроль за діями чиновників, і дерегуляція. Чим менше буде залежати від чиновників, тим менше буде спокуси для корупційних хабарів", - сказав Глава держави.Президент акцентував увагу на важливості забезпечення прозорості та публічного контролю за статками та витратами державних службовців, в тому числі публікації декларацій у режимі онлайн. «Цей проект реалізується, зокрема, завдяки допомозі ООН. Вже відкриті реєстри майна, земельних ділянок. Впевнений, що будуть відкриті реєстри транспортних засобів, і одразу поменшає на дорогах елітних машин. Думаю, що це кроки, які мають привести до оздоровлення нації», - зазначив Глава держави. Президент також додав про необхідність переведення всіх державних та комунальних закупівель у формат електронних торгів, оскільки це підвищить якість послуг та зменшить взаємодію чиновника з бізнесом та громадянином.
Петро Порошенко наголосив, що процес створення сучасної інфраструктури для боротьби з корупцією не буде завершеним і система не буде ефективно працювати без судової реформи. Президент нагадав, що запропонований проект змін до Конституції щодо судової реформи, схвалений Венеціанською комісією, передбачає оновлення суддівського корпусу, запровадження жорсткого контролю за видатками кожного судді і їх відповідність доходам, скасування недоторканності суддів. «Впевнений, що разом із забезпеченням незалежності суддів скасування недоторканності є тим балансом, який запровадить європейські принципи ефективності і незалежності судочинства як від політичних, так і від корупційних проявів», - наголосив Глава держави.

 

Гранти на створення двох центрів післяврожайної обробки в секторі овочів та секторі фрукти-ягоди
USAID

Проект USAID «Програма підтримки аграрного і сільського розвитку в Україні» («Агросільрозвиток»), що здійснюється компанією «Кімонікс Інтернешнл Інк», надалі – «Кімонікс», запрошує подавати заявки на одержання грантів для інвестиційної діяльності, спрямованої на розширення ринків та обсягів збуту плодоовочевої продукції зі збільшеною доданою вартістю для безпосередніх її виробників шляхом поліпшення існуючих та/або створення нових потужностей логістичної інфраструктури, впровадження нових технологій та інноваційних рішень в ланцюгах руху продукції «від поля до столу». Останній термін подання заявок – 24 січня 2018 р.

Проект «Агросільрозвиток» надасть гранти комерційним підприємствам, які продемонструють своє лідерство та спроможність створити сучасні нові або модернізувати існуючі логістичні платформи (центри) для надання послуг малим і середнім підприємствам (МСП) з формування маркетингових ланцюгів ефективного збуту плодоовочевої продукції та які стануть провайдерами нових технологій (послуг) передпродажної підготовки, таких як, наприклад, зберігання, сортування за розміром, миття та очищення, пакування плодово-овочевої продукції з обов’язковим впровадження міжнародних стандартів якості та простежуваності безпечності її виробництва і збуту.

Мета грантової програми

Метою даної грантової програми є розширення ринків та обсягів збуту плодоовочевої продукції із збільшеною доданою вартістю для безпосередніх її виробників шляхом  поліпшення існуючих та/або створення нових потужностей логістичної інфраструктури,  впровадження нових технологій та інноваційних рішень в ланцюгах руху продукції «від поля до столу».

Проект USAID «Агросільрозвиток» не фінансуватиме будівництво. Проект може підтримувати лише оновлення або розвиток інфраструктури невеликого масштабу.

Цілі грантової програми

  • удосконалити існуючі або впровадити нові технології (зберігання, сортування та пакування ) з метою зменшення втрат та збільшення доданої вартості плодоовочевої продукції у всьому ланцюгу поставок з врахуванням міжнародних стандартів простежуваності безпечності логістики плодоовочевої продукції (HACCP);
  • підвищити конкурентоспроможність плодоовочевої продукції на внутрішньому та зовнішніх ринках;
  • збільшити обсяги експорту плодоовочевої продукції;
  • залучити додаткові інвестиції та/або кредити.

Проект насамперед підтримає пропозиції, які слугуватимуть моделями найкращої практики логістики плодоовочевої продукції у зможуть бути репліковані або розширені у майбутньому.

За даною програмою гранти надаються як часткове співфінансування створення логістичних центрів для покращення збуту плодоовочевої продукції, зокрема:

  1. створення одного центру післяврожайної обробки плодово-ягідної продукції у центральному регіоні України (Київська, Житомирська, Вінницька, Черкаська, Полтавська області)
  2. створення одного центру післяврожайної обробки овочевої продукції у південному регіоні України (Миколаївська, Херсонська, Одеська, Запорізька області)

що передбачає:

  • впровадження нових або покращення існуючих технологій передпродажної підготовки (сортування, калібрування) продукції для подальшого транспортування автомобільним та іншими видами транспорту;
  • покращення технологій зберігання плодоовочевої продукції;
  • покращення упаковки.

Кожен з центрів, крім відповідності вищезазначеним вимогам, повинен бути розташований поруч із основними транспортними артеріями, володіти або мати у довгостроковій оренді приміщення, яке придатне для заснування центру, досвід роботи в подібних заходах, встановлені ділові відносини з учасниками ринку. Підприємства в східних та/або південних областях України також мають право подавати заявки.

Визначення малих і середніх підприємств

Проект USAID «Агросільрозвиток» так визначає для себе малі та середні підприємства (МСП):

Малі підприємства в сільській місцевості повинні мати більше 10 (десяти), але менше 50 (п’ятдесяти) робітників з повною зайнятістю. Для цілей цієї діяльності підходять підприємства, які можуть продемонструвати фінансову звітність про реалізацію товарів за три або більше роки з річним оборотом не менше 1 млн. гривень, але не більше 15 млн. гривень.

Середні підприємства повинні мати значну кількість працівників, при цьому щонайменше 50 (п’ятдесят) із них мають працювати в одній локації, включеній до програми. Підприємства із меншою кількістю працівників, що знаходяться в межах території впровадження програми, також можуть розглядатися. Середні підприємства мають продемонструвати фінансові звіти про реалізацію товарів за принаймні три роки на суму понад 15 млн. гривень, але не більше 100 млн. гривень на рік.

Очікувані результати

Кожен грант повинен безпосередньо сприяти і забезпечити досягнення принаймні чотирьох з шести зазначених нижче результатів:

  • збільшилася кількість МСП/СОК, які отримали кращий доступ до послуг (зберігання, переробка сільськогосподарсь-кої продукції, сортування, упаковка, логістика, інформація про ринок, доступ до високоякісного насіння, посадковий матеріал, мінеральні добрива, засоби захисту рослин тощо);
  • збільшилася кількість МСП/СОК, які впровадили нові технології зберігання, обробки та післязбиральної обробки сільськогосподарської продукції;
  • принаймні 25% збільшення продуктивності після збору врожаю та створення доданої вартості в результаті впровадження нових або удосконалення існуючих технологій (наприклад, зберігання, сортування та пакування плодоовочевої продукції);
  • збільшення частки плодоовочевої продукції, що реалізується на організованих внутрішніх ринках щонайменше на 20% та її експорту щонайменше на 25%;
  • впровадження міжнародних стандартів (HACCP) логістики плодоовочевої продукції (Проект сприятиме впровадженню міжнародних стандартів шляхом залучення консультантів, які підготують компанію до сертифікації; компанія, у свою чергу, зобов’язується самостійно пройти і оплачувати сертифікацію протягом одного року);
  • залучення додаткових інвестицій (власні кошти; зовнішні інвестиції; кошти програм державної підтримки та місцевих бюджетів; донорського співфінасування, крім коштів USAID), лізингу або кредитів для придбання нового обладнання для покращення логістики плодоовочевої продукції у розмірі не менше 50% суми гранту.

Грантові заявки, які показують більш суттєвий вплив на розвиток ланцюжків доданої вартості, отримають більш високу оцінку в процесі відбору для надання гранту. Тому важливо включити числові показники при визначенні очікуваних результатів.

Порядок подання заявок

Заявки обсягом не більше 20 сторінок (технічну пропозицію, бюджет і супровідні документи) слід подавати в електронному вигляді на ел.адресу •Ця електронна адреса захищена від спам-ботів, Вам потрібно включити JavaScript для перегляду• не пізніше 18:00 годин за Київським часом 24 січня 2018 року. В темі листа прохання зазначити «RFA-05».

Заявки, надіслані пізніше встановленого часу, або такі, що не відповідають вимогам до подання (комплектності) документів, розглядатися не будуть.

Усі питання щодо цього ЗПЗ просимо надсилати на ім’я керівника відділу грантів і контрактів Володимира Наконечного, на електронну адресу: •Ця електронна адреса захищена від спам-ботів, Вам потрібно включити JavaScript для перегляду• . На прохання заявників проект «Агросільрозвиток» допомагатиме заявникам зрозуміти процедуру подання заявок і може надати консультацію щодо підготовки заявки.

Семінар з питань підготовки заявок

Проект «Агросільрозвиток» проведе семінар з питань підготовки заявок орієнтовно 16 січня 2018 р. Проект «Агросільрозвиток» надасть уточнену інформацію про час та місце проведення семінару організаціям, які надіслали листи про намір взяти участь у семінарі, за 1 тиждень до дня його проведення. Цей семінар дозволить зацікавленим заявникам, які відповідають критеріям прийнятності, поставити питання стосовно цього ЗПЗ і отримати пояснення щодо порядку заповнення аплікаційної форми. Зацікавлені заявники, які відповідають наведеним у Розділі ІІІА критеріям прийнятності та бажають взяти участь у семінарі, повинні підтвердити свою участь, надіславши лист про наміри з інформацію про прізвище, ім’я та по-батькові учасника і назву організації на ім’я керівника відділу грантів і контрактів Володимира Наконечного, на адресу •Ця електронна адреса захищена від спам-ботів, Вам потрібно включити JavaScript для перегляду• . Присутніми на семінарі можуть бути не більше двох представників від кожної організації. Підтверджуючи участь у семінарі, будь ласка, зазначте, чи мають представники вашої організації якісь особливі потреби в плані спроможності дістатися до приміщення, де проводитиметься семінар. Відшкодування витрат, пов’язаних з участю у семінарі, не передбачається.

Докладніша інформація про конкурс, форми заявки тощо – у доданих файлах:  RFA-05-Logistics center (архів *.rar) і RFA-05-Logistics center (архів *.zip)

 

Звернення голови РДА

Вельмишановні Христинівчани! Маю велику честь звертатися до людей, які творять історію Христинівщини та впливають певним чином  й на долю своєї країни.  Для мене це велика відповідальність і сьогодні, як ніколи, актуальними є слова Великого Кобзаря: «Об’єднаймося, ж брати мої!». Тільки спільна праця, дасть змогу реалізувати поставлену мету: забезпечити життєдіяльність району,  підвищити соціальні стандарти, не залишити людей на одинці з їх проблемами, вдало і ефективно  впроваджувати реформи в галузі  освіти, охорони здоров’я, правоохоронній системі, сільському господарстві, в управлінні державною власністю, дерегуляцією та розвитком підприємництва, реформі децентралізації влади, запровадження новітніх технологій у сфері енергозбереження, забезпечення життєдіяльності бюджетних установ. Закликаю  до співпраці депутатів, сільхоз- та товаровиробників, керівників громадсько-політичних організацій,  керівників установ та організацій, бізнесменів та активних громадян.  Ми всі розуміємо, як би не мінялися часи, ми повинні зберігати вірність нашим основним принципам ― нашим громадянським свободам, а це вимагає наших спільних зусиль.  Нам є над чим працювати. Я завжди прислухатимусь до слушних порад, раціональних ідей, буду відкрита до конструктивного діалогу, ми сьогодні просто не маємо права на помилку, нам соромно буде дивитись в очі  тим, хто пережив лихоліття: Світової війни, Голодомору, хлопцям, які забезпечують  нам  тут мир та оберігають від "гарних" сусідів. Хотілось  б наголосити – я з оптимізмом дивлюся вперед і хотіла  би цим оптимізмом заохотити кожного з вас, якомога більшу кількість людей. У нас – спільне із вами  минуле. Ми гуртом радіємо, і гуртом сумуємо. У нас спільний дім, і мета – спільна. Любімо свою Христинівщину і  її майбутнє  ми збудуємо разом. Слава Україні!

До уваги населення!


Увага: «Гаряча лінія»
для учасників антитерористичної операції!
Відкрито «Гарячу  телефонну лінію»
в управлінні соціального захисту населення
для учасників антитерористичної операції : (04745) 6-13-86.
Дзвінки приймаються з
понеділка по четвер з 8.00 - 17.15, п’ятниця – 8.00-16.00.

Увага: «Гаряча лінія»
для осіб, які виїжджають з Автономної Республіки Крим
та м. Севастополь для проживання
на території Христинівського району.
З питань отримання довідкової інформації, щодо проживання,
соціального захисту, влаштування дітей у навчально-виховні заклади міста,
працевлаштування дорослих, тощо звертатись за телефоном
(04745) 6-02-83
Дзвінки приймаються
з понеділка по четвер з 8-00 до 17-15 у п'ятницю з 8-00 до 16-00
«Телефон довіри» прокуратури Черкаської області
для надання громадянами та посадовими особами підприємств, установ,
організацій інформації про факти вчинення працівниками
органів прокуратури корупційних правопорушень
(0472) 36-67-77, (068) 835-57-90

Енергоефективний калькулятор

Режим роботи телефоної “гарячої лінії”управління Пенсійного фонду України
в Христинівському районі Черкаської області

В управлінні Пео фонду України в Христинівському районі
працює телефон “гарячої лін
нсійногії” за номером 6-05-82,
по якому громадяни можуть отримати відповіді
на запитання щодо пенсійного забезпечення.
Режим роботи телефонної “гарячої лінії”:
Понеділок – четвер:  з  8-00 до 13-00; з 14-00 до 17-15

П’ятниця:   з 8-00 до 13-00; з 14-00 до 16-00

Уманський - місцевий центр
з надання безоплатної вторинної
правової допомоги
вул. Леніна, 31, м. Умань,
Черкаська область 20300
тел. (04744) 3-25-33

ел.пошта: uman.cherkasy@legalaid.gov.ua

ЄС ПРО ООН

Найближчі свята


Календар свят і подій.

Христинівська районна державна адміністрація Черкаської області
Powered by Joomla!; Joomla templates by SG web hosting

•Інформація Профілю•

Application afterLoad: 0.000 seconds, 0.45 MB
Application afterInitialise: 0.073 seconds, 6.81 MB
Application afterRoute: 0.084 seconds, 8.06 MB
Application afterDispatch: 0.128 seconds, 10.88 MB
Application afterRender: 0.213 seconds, 12.48 MB

•Використання пам'яті•

13143928

•12 вхідних запитів•

  1. SELECT *
      FROM jos_session
      WHERE session_id = '82b9f7uv8mjqdtdrkmhf1tlf84'
  2. DELETE
      FROM jos_session
      WHERE ( TIME < '1524364328' )
  3. SELECT *
      FROM jos_session
      WHERE session_id = '82b9f7uv8mjqdtdrkmhf1tlf84'
  4. INSERT INTO `jos_session` ( `session_id`,`time`,`username`,`gid`,`guest`,`client_id` )
      VALUES ( '82b9f7uv8mjqdtdrkmhf1tlf84','1524365228','','0','1','0' )
  5. SELECT *
      FROM jos_components
      WHERE parent = 0
  6. SELECT folder AS TYPE, element AS name, params
      FROM jos_plugins
      WHERE published >= 1
      AND access <= 0
      ORDER BY ordering
  7. SELECT m.*, c.`option` AS component
      FROM jos_menu AS m
      LEFT JOIN jos_components AS c
      ON m.componentid = c.id
      WHERE m.published = 1
      ORDER BY m.sublevel, m.parent, m.ordering
  8. SELECT template
      FROM jos_templates_menu
      WHERE client_id = 0
      AND (menuid = 0 OR menuid = 12)
      ORDER BY menuid DESC
      LIMIT 0, 1
  9. SELECT a.*, u.name AS author, u.usertype, cc.title AS category, s.title AS SECTION, CASE WHEN CHAR_LENGTH(a.alias) THEN CONCAT_WS(":", a.id, a.alias) ELSE a.id END AS slug, CASE WHEN CHAR_LENGTH(cc.alias) THEN CONCAT_WS(":", cc.id, cc.alias) ELSE cc.id END AS catslug, g.name AS groups, s.published AS sec_pub, cc.published AS cat_pub, s.access AS sec_access, cc.access AS cat_access  
      FROM jos_content AS a
      LEFT JOIN jos_categories AS cc
      ON cc.id = a.catid
      LEFT JOIN jos_sections AS s
      ON s.id = cc.SECTION
      AND s.scope = "content"
      LEFT JOIN jos_users AS u
      ON u.id = a.created_by
      LEFT JOIN jos_groups AS g
      ON a.access = g.id
      WHERE a.id = 5201
      AND (  ( a.created_by = 0 )    OR  ( a.state = 1
      AND ( a.publish_up = '0000-00-00 00:00:00' OR a.publish_up <= '2018-04-22 02:47:08' )
      AND ( a.publish_down = '0000-00-00 00:00:00' OR a.publish_down >= '2018-04-22 02:47:08' )   )    OR  ( a.state = -1 )  )
  10. UPDATE jos_content
      SET hits = ( hits + 1 )
      WHERE id='5201'
  11. SELECT created_by, sectionid, catid
      FROM jos_content
      WHERE id='5201'
  12. SELECT id, title, module, POSITION, content, showtitle, control, params
      FROM jos_modules AS m
      LEFT JOIN jos_modules_menu AS mm
      ON mm.moduleid = m.id
      WHERE m.published = 1
      AND m.access <= 0
      AND m.client_id = 0
      AND ( mm.menuid = 12 OR mm.menuid = 0 )
      ORDER BY POSITION, ordering

•0 вхідних запитів наслідування•

    •Мовні Файли завантажено•

    •Неперекладені рядки діагностики•

    •Ні•

    •Неперекладені рядки дизайну•

    •Ні•