Головна Звернення громадян Аналітично - статистичні дані по розгляду звернень за 9 місяців 2017 року.

Меню сайту

Корисні посилання


Держава турбується

про тебе

Черкаська обласна державна адміністрація

Актуально!

Українці мають якнайшвидше відчути результати боротьби з корупцією – Глава держави

Президент Петро Порошенко провів друге засідання Національної ради з питань антикорупційної політики. Глава держави зазначив, що його поки що не задовольняють результати боротьби з корупцією, та наголосив, що з перших днів наступного року прості українці мають відчути ці результати. «Ми маємо довести, що система, яку ми так дбайливо створювали весь 2015-й рік, нарешті, працює для України і здатна приносити гарний результат», – заявив Петро Порошенко.
Президент застеріг від заспокійливих звітів щодо першого етапу антикорупційних дій. «Нібито рухаємося, нібито прогрес, нібито чогось вже досягли. Ні, наголошую, що ми лише створюємо інституціональну структуру, створюємо передумови для невідворотності покарань. Самих покарань і самих результатів, незважаючи на те, що кожен день, ну, принаймні кожен тиждень, високопосадовці затримуються за хабарі, за які мають бути запроторені за ґрати, результати поки що мене не задовольняють», – заявив Петро Порошенко.
В той же час, говорячи про перші конкретні результати боротьби з корупцією, Президент повідомив, що вчора на хабарі у 250 тисяч доларів СБУ затримала працівників центрального органу виконавчої влади. «За один папірець, лише за право підписання папірця. В кого? В оборонних підприємствах. Це не просто корупція – це мародерство», – заявив Петро Порошенко. Глава держави подякував за інтенсивність роботи Голову СБУ Василя Грицака та, звертаючись до керівників Національного антикорупційного бюро Артема Ситника та Спеціальної антикорупційної прокуратури Назара Холодницького, наголосив: «Зараз це вже ваші клієнти, і ми своїми рішучими діями маємо продемонструвати – в Україні настали нові часи, і жодна посада, жоден політичний прапорець не є «парасолькою», щоб захистити від справедливого покарання за корупційні дії. Глава держави відзначив перші антикорупційні кроки – створення відповідних структур – та наголосив: «Ми не сиділи, склавши руки. Те, що ми встигли зробити, коштувало чималих зусиль, часом титанічних». «Створюються інституції, формується законодавчеполе, запроваджуються антикорупційні ініціативи, відбувається активне залучення громадськості і міжнародної спільноти до антикорупційної реформи», – сказав Петро Порошенко.
Президент акцентував на тому, що під час візиту Віце-президента Сполучених Штатів Америки Джо Байдена було оголошено про допомогу США у антикорупційних діях. «Левова частина з тих 190 мільйонів доларів, які були привезені як додаткова технічна допомога, піде на допомогу у створенні ефективних правоохоронних і антикорупційних органів», – зазначив Президент, висловивши сподівання, що інші донори і партнери України будуть брати активну участь у допомозі. «Мова йде не лише про гроші. Мова йде про довіру, коли вони беруть участь і своїми фінансами, своїми радниками підтверджують, що на сьогоднішній день Україна розвивається саме в правильному напрямку».
Президент висловив впевненість, що для боротьби з корупцією важлива не лише суворість покарання, але й забезпечення його невідворотності та побудова попереджувальної стратегії. "Наше завдання - зменшити простір для корупційних дій. Для цього потрібен і жорсткий контроль за діями чиновників, і дерегуляція. Чим менше буде залежати від чиновників, тим менше буде спокуси для корупційних хабарів", - сказав Глава держави.Президент акцентував увагу на важливості забезпечення прозорості та публічного контролю за статками та витратами державних службовців, в тому числі публікації декларацій у режимі онлайн. «Цей проект реалізується, зокрема, завдяки допомозі ООН. Вже відкриті реєстри майна, земельних ділянок. Впевнений, що будуть відкриті реєстри транспортних засобів, і одразу поменшає на дорогах елітних машин. Думаю, що це кроки, які мають привести до оздоровлення нації», - зазначив Глава держави. Президент також додав про необхідність переведення всіх державних та комунальних закупівель у формат електронних торгів, оскільки це підвищить якість послуг та зменшить взаємодію чиновника з бізнесом та громадянином.
Петро Порошенко наголосив, що процес створення сучасної інфраструктури для боротьби з корупцією не буде завершеним і система не буде ефективно працювати без судової реформи. Президент нагадав, що запропонований проект змін до Конституції щодо судової реформи, схвалений Венеціанською комісією, передбачає оновлення суддівського корпусу, запровадження жорсткого контролю за видатками кожного судді і їх відповідність доходам, скасування недоторканності суддів. «Впевнений, що разом із забезпеченням незалежності суддів скасування недоторканності є тим балансом, який запровадить європейські принципи ефективності і незалежності судочинства як від політичних, так і від корупційних проявів», - наголосив Глава держави.

 

Аналітично - статистичні дані по розгляду звернень за 9 місяців 2017 року.
••Вівторок•, 12 •грудня• 2017, 17:42•

З  метою забезпечення реалізації громадянами Конституційного  права  на звернення Христинівською районною державною адміністрацією та її структурними підрозділами проводиться робота по забезпеченню дотримання законних прав громадян. Зокрема, організовано постійну роботу приймальні громадян райдержадміністрації, проводиться  особистий прийом  громадян за  місцем їх проживання у робочі та вихідні  дні, здійснюється телефонний зв'язок  за допомогою «Гарячої лінії» і «Телефону довіри» з населенням району. Для оперативного вирішення порушених питань проводиться інформування населення через районну газету «Трибуна Хлібороба».

Відповідно до Закону України “Про звернення громадян”, Указів Президента України та інших нормативно-правових актів, звернення громадян, що надходять до райдержадміністрації, розглядаються головою, заступником, начальниками управлінь та відділів райдержадміністрації. За їх дорученнями вживаються необхідні заходи щодо задоволення законних вимог заявників, усунення причин і ситуацій, які сприяли написанню скарг.

На виконання вимог розпорядження обласної державної адміністрації
від 28.02.2017 № 101 «Про внесення змін до розпорядження обласної державної адміністрації від 05.03. 2008 № 55» повідомляємо. Протягом 9 місяців у Христинівській райдержадміністрації загальна кількість усіх  розглянутих звернень становить  230 звернень ,за аналогічний період 2016 року  було розглянуто 370 звернень, що на 140 звернень менше ніж у 2016 році. Із них 120 звернень  це Урядова гаряча лінія Контактний центр, 110 письмових звернень ,за 2016 рік Урядова гаряча лінія Контактний центр 250 звернень,113 письмових звернень. На особистих прийомах у керівництва райдержадміністрації  було 102 прийоми на них було подано 20 звернень, виїзних прийомів було проведено 30 ,за аналогічний період 2016 року на особистому прийомі 23 звернення, виїзних прийомів 15.

Протягом вказаного періоду найбільш розглянуто звернень м.Христинівка 105 звернень (45 % від загальної кількості звернень громадян), смт.Верхнячка Христинівського району 34 звернення (14 % ),с.Кузьмина Гребля 14 звернень (0,06%), с.Ягубець 14 звернень (0,06%), с.Пеніжкове 9 звернень(0,03%), с.Івангород 9 звернень(0,03%).

Найбільш звернень громадян, як і у попередні періоди залишаються питання соціального захисту-79 звернень або 34 % від загальної кількості усіх звернень.

Основні питання соціального захисту ,що порушуються у зверненнях- це виплата соціальних допомог та надання роз’яснень стосовно їх виплати, призначення житлових субсидій. На всі звернення дані вичерпні відповіді та без порушень термінів розгляду.

На сторінках районної газети „Трибуна хлібороба” друкуються роз’яснювальні матеріали про нововведення щодо призначення житлових субсидій. Працює „гаряча лінія”. Щомісячно виїжджають мобільні офіси в межах району, де проводиться інформаційно-роз’яснювальна робота серед населення. Для своєчасного виконання Постанови КМУ № 106 від 28.02.2015 року „Про удосконалення порядку надання житлових субсидій” спільно з районним центром зайнятості було задіяно на громадські роботи працівників, які виконували обов’язки кур’єрів (доставка повідомлень про призначення житлових субсидій адресно).

На інформаційних стендах в управлінні соціального захисту населення розміщена необхідна інформація для призначення всіх видів соціальних допомог.

На другому місці за актуальністю питання охорони здоров’я 32 звернення або(13%) -це питання щодо надання препаратів на безоплатній основі,також щодо надання медичних послуг.

На третьому місці це питання комунального господарства 24 звернення або(10%)- це питання  будівництва,розміщення різних об’єктів містобудування,а також питання газифікації та опалення.

На четвертому місці за кількістю звернень перебували питання земельних відносин та аграрної політики 17 звернень або (7%). Земельні відносини це питання щодо надання у власність земельних ділянок учасникам АТО,а також оформлення та реєстрація договорів оренди на землю та договорів на дострокове припинення  договорів оренди на земельні ділянки (паї).

За вказаний період до Христинівської райдержадміністрації надійшло 21 звернення, що стосуються пільгових категорій. Це одинокі матері, багатодітні сім’ї, учасники АТО та члени їх сімей.

Із заявами про надання матеріальної допомоги на лікування звернулося 74 осіб.

Відповідно до Закону України “Про звернення громадян”, Указів Президента України та інших нормативно-правових актів, звернення громадян, що надходять до райдержадміністрації, розглядаються головою, заступником, начальниками управлінь та відділів райдержадміністрації. За їх дорученнями вживаються необхідні заходи щодо задоволення законних вимог заявників, усунення причин і ситуацій, які сприяли написанню скарг.

Протягом звітного періоду до райдержадміністрації було надіслано 0 колективних та 6 повторних звернень. Проте, повторність викликана тим, що окремі громадяни, не зважаючи на вичерпні відповіді та вжиті заходи щодо вирішення їх проблем по суті, звертаються з одного і того ж питання в різні інстанції і ці звернення потім надходять на розгляд до райдержадміністрації.

За вказаний період проведено 9 днів контролю  у Христинівській райдержадміністрації. В січні був проведений день контролю в управлінні соціального захисту населення райдержадміністрації розглядалось звернення жителя с.Угловата,в якому порушувалось питання щодо призначення житлової субсидії. В лютому місяці був проведений день контролю у відділі містобудування ,архітектури,житлово-комунального господарства та цивільного захисту населення  райдержадміністрації розглядалось звернення  від жителя смт.Верхнячка в якому порушувалось питання щодо реалізації програми « Питна вода України».У березні  місяці був проведений день контролю у відділі агропромислового розвитку райдержадміністрації, звернення від жительки с.Пеніжкове порушувалось питання щодо неправомірного зайняття Верхняцькою дослідно-селекційною станцією земельної ділянки, яку їй було виділено як працівниці ДП ДГ « Христинівське».У квітні місяці був проведений день контролю в управліні соціального захисту населення райдержадміністрації,розглядалось звернення жительки м.Христинівка ,в якому порушувалось питання  щодо призначення соціальної допомоги.У травні був проведений день контролю у відділі освіти  райдержадміністрації розглядалось звернення жителя смт.Верхнячка,в якому порушувалось питання щодо безкоштовного харчування в дощкільному закладі. В червні був проведений день контролю у відділі агропромислового розвитку управління регіонального і агропромислового розвитку та інфраструктури райдержадміністрації, розглядалось звернення жительки с.Ліщинівка в якому порушувалось питання щодо виплати коштів за земельний пай.. Порушень щодо розгляду звернень  громадянами не виявлено.В липні був проведений день контролю в управлінні соціального захисту населення , розглядалось звернення жительки с.Ліщинівка в якому порушувалось питання щодо виплати соціальної допомоги одиноким матерям та малозабезпеченій родині. В серпні був проведений день контролю  у юридичному секторі апарату райдержадміністрації розглядалось звернення жителя м.Христинівка в якому порушувалось питання щодо перевищення службових обов’язків начальником підприємства дистанції колії ПЧ № 5 Гаврилюком О.Г. У вересні був проведений день контролю у відділі  містобудування, архітектури, житлово-комунального господарства та цивільного захисту населення  райдержадміністрації  розглядалось звернення жительки м.Христинівка в якому порушувалось питання  щодо ремонту під’їзду по вул..Ювілейна 46 .

Проведено 9 засідань постійно діючої комісії з питань розгляду звернень у Христинівській райдержадміністрації:

Відповідно до затвердженого графіка, перед головою райдержадміністрації проведено звітування з питань роботи зі зверненнями громадян начальником відділу містобудування,архітектура,житлово-комунального господарства,будівництва та цивільного захисту населення  райдержадміністрації,начальником відділу у Христинівському районі Головного управління Держгеокадастру у Черкаській області, начальником управління соціального захисту населення, начальником фінансового управління райдержадміністрації,начальником відділу освіти,директором районного центру соціальних служб для сім’ї, дітей та молоді райдержадміністрації, начальником відділу агропромислового розвитку управління регіонального і агропромислового розвитку та інфраструктури райдержадміністрації, відділ культури  молоді та спорту райдержадміністрації, начальником служби у справах дітей.

Організація та ведення діловодства, зокрема робота зі зверненнями громадян, планово перевіряються у структурних підрозділах райдержадміністрації та органах місцевого самоврядування району. Результати перевірок доводяться до керівництва підрозділів та органів місцевого самоврядування,  надається необхідна методична та практична допомога.

Так за вказаний період здійснено вивчення стану роботи із зверненнями громадян у виконкомах сільських рад Верхняцька, Ботвинівська, Великосева-стянівська,Вербуватська,Заячківська,Зорянська,Івангородська,Кузьминогребе-льська,Ліщинівська,Малосевастянівська,Орадівська,Ягубецька,Сичівська,Роз-сішська, Угловатська , Шельпахівська , Шукайводська.

Порушення які виникають під час перевірки це не проставлені індекси в журналі реєстрації звернень відповідно до класифікатора звернень, також інколи відсутні на інформаційних стендах графіки прийому громадян керівництвом адміністрації. Проте усунення недоліків виконується швидко про що райдержадміністрація повідомляється листом.

Графік особистого прийому голови  заступників голови та керівника райдержадміністрації щоквартально оновлюються і затверджуються розпорядженням райдержадміністрації ,та розміщуються  на офіційному Веб-сайті,а також висвітлюється у газеті «Трибуна Хлібороба»

 

Провідний спеціаліст відділу організаційної роботи  та                                              М. Семенюк

взаємодії  з громадськістю апарату райдержадміністрації

 

Звернення голови РДА

Вельмишановні Христинівчани! Маю велику честь звертатися до людей, які творять історію Христинівщини та впливають певним чином  й на долю своєї країни.  Для мене це велика відповідальність і сьогодні, як ніколи, актуальними є слова Великого Кобзаря: «Об’єднаймося, ж брати мої!». Тільки спільна праця, дасть змогу реалізувати поставлену мету: забезпечити життєдіяльність району,  підвищити соціальні стандарти, не залишити людей на одинці з їх проблемами, вдало і ефективно  впроваджувати реформи в галузі  освіти, охорони здоров’я, правоохоронній системі, сільському господарстві, в управлінні державною власністю, дерегуляцією та розвитком підприємництва, реформі децентралізації влади, запровадження новітніх технологій у сфері енергозбереження, забезпечення життєдіяльності бюджетних установ. Закликаю  до співпраці депутатів, сільхоз- та товаровиробників, керівників громадсько-політичних організацій,  керівників установ та організацій, бізнесменів та активних громадян.  Ми всі розуміємо, як би не мінялися часи, ми повинні зберігати вірність нашим основним принципам ― нашим громадянським свободам, а це вимагає наших спільних зусиль.  Нам є над чим працювати. Я завжди прислухатимусь до слушних порад, раціональних ідей, буду відкрита до конструктивного діалогу, ми сьогодні просто не маємо права на помилку, нам соромно буде дивитись в очі  тим, хто пережив лихоліття: Світової війни, Голодомору, хлопцям, які забезпечують  нам  тут мир та оберігають від "гарних" сусідів. Хотілось  б наголосити – я з оптимізмом дивлюся вперед і хотіла  би цим оптимізмом заохотити кожного з вас, якомога більшу кількість людей. У нас – спільне із вами  минуле. Ми гуртом радіємо, і гуртом сумуємо. У нас спільний дім, і мета – спільна. Любімо свою Христинівщину і  її майбутнє  ми збудуємо разом. Слава Україні!

До уваги населення!


Увага: «Гаряча лінія»
для учасників антитерористичної операції!
Відкрито «Гарячу  телефонну лінію»
в управлінні соціального захисту населення
для учасників антитерористичної операції : (04745) 6-13-86.
Дзвінки приймаються з
понеділка по четвер з 8.00 - 17.15, п’ятниця – 8.00-16.00.

Увага: «Гаряча лінія»
для осіб, які виїжджають з Автономної Республіки Крим
та м. Севастополь для проживання
на території Христинівського району.
З питань отримання довідкової інформації, щодо проживання,
соціального захисту, влаштування дітей у навчально-виховні заклади міста,
працевлаштування дорослих, тощо звертатись за телефоном
(04745) 6-02-83
Дзвінки приймаються
з понеділка по четвер з 8-00 до 17-15 у п'ятницю з 8-00 до 16-00
«Телефон довіри» прокуратури Черкаської області
для надання громадянами та посадовими особами підприємств, установ,
організацій інформації про факти вчинення працівниками
органів прокуратури корупційних правопорушень
(0472) 36-67-77, (068) 835-57-90

 

Енергоефективний калькулятор

Режим роботи телефоної “гарячої лінії”управління Пенсійного фонду України
в Христинівському районі Черкаської області

В управлінні Пео фонду України в Христинівському районі
працює телефон “гарячої лін
нсійногії” за номером 6-05-82,
по якому громадяни можуть отримати відповіді
на запитання щодо пенсійного забезпечення.
Режим роботи телефонної “гарячої лінії”:
Понеділок – четвер:  з  8-00 до 13-00; з 14-00 до 17-15

П’ятниця:   з 8-00 до 13-00; з 14-00 до 16-00

Уманський - місцевий центр
з надання безоплатної вторинної
правової допомоги
вул. Леніна, 31, м. Умань,
Черкаська область 20300
тел. (04744) 3-25-33

ел.пошта: uman.cherkasy@legalaid.gov.ua

ЄС ПРО ООН

Найближчі свята


Календар свят і подій.

Христинівська районна державна адміністрація Черкаської області
Powered by Joomla!; Joomla templates by SG web hosting

•Інформація Профілю•

Application afterLoad: 0.000 seconds, 0.45 MB
Application afterInitialise: 0.126 seconds, 6.81 MB
Application afterRoute: 0.137 seconds, 8.05 MB
Application afterDispatch: 0.194 seconds, 10.84 MB
Application afterRender: 0.287 seconds, 12.47 MB

•Використання пам'яті•

13131776

•12 вхідних запитів•

  1. SELECT *
      FROM jos_session
      WHERE session_id = '2p6dqp2kepvh5t6ogotla1tri0'
  2. DELETE
      FROM jos_session
      WHERE ( TIME < '1532062211' )
  3. SELECT *
      FROM jos_session
      WHERE session_id = '2p6dqp2kepvh5t6ogotla1tri0'
  4. INSERT INTO `jos_session` ( `session_id`,`time`,`username`,`gid`,`guest`,`client_id` )
      VALUES ( '2p6dqp2kepvh5t6ogotla1tri0','1532063111','','0','1','0' )
  5. SELECT *
      FROM jos_components
      WHERE parent = 0
  6. SELECT folder AS TYPE, element AS name, params
      FROM jos_plugins
      WHERE published >= 1
      AND access <= 0
      ORDER BY ordering
  7. SELECT m.*, c.`option` AS component
      FROM jos_menu AS m
      LEFT JOIN jos_components AS c
      ON m.componentid = c.id
      WHERE m.published = 1
      ORDER BY m.sublevel, m.parent, m.ordering
  8. SELECT template
      FROM jos_templates_menu
      WHERE client_id = 0
      AND (menuid = 0 OR menuid = 24)
      ORDER BY menuid DESC
      LIMIT 0, 1
  9. SELECT a.*, u.name AS author, u.usertype, cc.title AS category, s.title AS SECTION, CASE WHEN CHAR_LENGTH(a.alias) THEN CONCAT_WS(":", a.id, a.alias) ELSE a.id END AS slug, CASE WHEN CHAR_LENGTH(cc.alias) THEN CONCAT_WS(":", cc.id, cc.alias) ELSE cc.id END AS catslug, g.name AS groups, s.published AS sec_pub, cc.published AS cat_pub, s.access AS sec_access, cc.access AS cat_access  
      FROM jos_content AS a
      LEFT JOIN jos_categories AS cc
      ON cc.id = a.catid
      LEFT JOIN jos_sections AS s
      ON s.id = cc.SECTION
      AND s.scope = "content"
      LEFT JOIN jos_users AS u
      ON u.id = a.created_by
      LEFT JOIN jos_groups AS g
      ON a.access = g.id
      WHERE a.id = 5190
      AND (  ( a.created_by = 0 )    OR  ( a.state = 1
      AND ( a.publish_up = '0000-00-00 00:00:00' OR a.publish_up <= '2018-07-20 05:05:11' )
      AND ( a.publish_down = '0000-00-00 00:00:00' OR a.publish_down >= '2018-07-20 05:05:11' )   )    OR  ( a.state = -1 )  )
  10. UPDATE jos_content
      SET hits = ( hits + 1 )
      WHERE id='5190'
  11. SELECT created_by, sectionid, catid
      FROM jos_content
      WHERE id='5190'
  12. SELECT id, title, module, POSITION, content, showtitle, control, params
      FROM jos_modules AS m
      LEFT JOIN jos_modules_menu AS mm
      ON mm.moduleid = m.id
      WHERE m.published = 1
      AND m.access <= 0
      AND m.client_id = 0
      AND ( mm.menuid = 24 OR mm.menuid = 0 )
      ORDER BY POSITION, ordering

•0 вхідних запитів наслідування•

    •Мовні Файли завантажено•

    •Неперекладені рядки діагностики•

    •Ні•

    •Неперекладені рядки дизайну•

    •Ні•