Аналітично - статистичні дані по розгляду звернень за 9 місяців 2017 року. |
••Вівторок•, 12 •грудня• 2017, 17:42• |
З метою забезпечення реалізації громадянами Конституційного права на звернення Христинівською районною державною адміністрацією та її структурними підрозділами проводиться робота по забезпеченню дотримання законних прав громадян. Зокрема, організовано постійну роботу приймальні громадян райдержадміністрації, проводиться особистий прийом громадян за місцем їх проживання у робочі та вихідні дні, здійснюється телефонний зв'язок за допомогою «Гарячої лінії» і «Телефону довіри» з населенням району. Для оперативного вирішення порушених питань проводиться інформування населення через районну газету «Трибуна Хлібороба». Відповідно до Закону України “Про звернення громадян”, Указів Президента України та інших нормативно-правових актів, звернення громадян, що надходять до райдержадміністрації, розглядаються головою, заступником, начальниками управлінь та відділів райдержадміністрації. За їх дорученнями вживаються необхідні заходи щодо задоволення законних вимог заявників, усунення причин і ситуацій, які сприяли написанню скарг. На виконання вимог розпорядження обласної державної адміністрації Протягом вказаного періоду найбільш розглянуто звернень м.Христинівка 105 звернень (45 % від загальної кількості звернень громадян), смт.Верхнячка Христинівського району 34 звернення (14 % ),с.Кузьмина Гребля 14 звернень (0,06%), с.Ягубець 14 звернень (0,06%), с.Пеніжкове 9 звернень(0,03%), с.Івангород 9 звернень(0,03%). Найбільш звернень громадян, як і у попередні періоди залишаються питання соціального захисту-79 звернень або 34 % від загальної кількості усіх звернень. Основні питання соціального захисту ,що порушуються у зверненнях- це виплата соціальних допомог та надання роз’яснень стосовно їх виплати, призначення житлових субсидій. На всі звернення дані вичерпні відповіді та без порушень термінів розгляду. На сторінках районної газети „Трибуна хлібороба” друкуються роз’яснювальні матеріали про нововведення щодо призначення житлових субсидій. Працює „гаряча лінія”. Щомісячно виїжджають мобільні офіси в межах району, де проводиться інформаційно-роз’яснювальна робота серед населення. Для своєчасного виконання Постанови КМУ № 106 від 28.02.2015 року „Про удосконалення порядку надання житлових субсидій” спільно з районним центром зайнятості було задіяно на громадські роботи працівників, які виконували обов’язки кур’єрів (доставка повідомлень про призначення житлових субсидій адресно). На інформаційних стендах в управлінні соціального захисту населення розміщена необхідна інформація для призначення всіх видів соціальних допомог. На другому місці за актуальністю питання охорони здоров’я 32 звернення або(13%) -це питання щодо надання препаратів на безоплатній основі,також щодо надання медичних послуг. На третьому місці це питання комунального господарства 24 звернення або(10%)- це питання будівництва,розміщення різних об’єктів містобудування,а також питання газифікації та опалення. На четвертому місці за кількістю звернень перебували питання земельних відносин та аграрної політики 17 звернень або (7%). Земельні відносини це питання щодо надання у власність земельних ділянок учасникам АТО,а також оформлення та реєстрація договорів оренди на землю та договорів на дострокове припинення договорів оренди на земельні ділянки (паї). За вказаний період до Христинівської райдержадміністрації надійшло 21 звернення, що стосуються пільгових категорій. Це одинокі матері, багатодітні сім’ї, учасники АТО та члени їх сімей. Із заявами про надання матеріальної допомоги на лікування звернулося 74 осіб. Відповідно до Закону України “Про звернення громадян”, Указів Президента України та інших нормативно-правових актів, звернення громадян, що надходять до райдержадміністрації, розглядаються головою, заступником, начальниками управлінь та відділів райдержадміністрації. За їх дорученнями вживаються необхідні заходи щодо задоволення законних вимог заявників, усунення причин і ситуацій, які сприяли написанню скарг. Протягом звітного періоду до райдержадміністрації було надіслано 0 колективних та 6 повторних звернень. Проте, повторність викликана тим, що окремі громадяни, не зважаючи на вичерпні відповіді та вжиті заходи щодо вирішення їх проблем по суті, звертаються з одного і того ж питання в різні інстанції і ці звернення потім надходять на розгляд до райдержадміністрації. За вказаний період проведено 9 днів контролю у Христинівській райдержадміністрації. В січні був проведений день контролю в управлінні соціального захисту населення райдержадміністрації розглядалось звернення жителя с.Угловата,в якому порушувалось питання щодо призначення житлової субсидії. В лютому місяці був проведений день контролю у відділі містобудування ,архітектури,житлово-комунального господарства та цивільного захисту населення райдержадміністрації розглядалось звернення від жителя смт.Верхнячка в якому порушувалось питання щодо реалізації програми « Питна вода України».У березні місяці був проведений день контролю у відділі агропромислового розвитку райдержадміністрації, звернення від жительки с.Пеніжкове порушувалось питання щодо неправомірного зайняття Верхняцькою дослідно-селекційною станцією земельної ділянки, яку їй було виділено як працівниці ДП ДГ « Христинівське».У квітні місяці був проведений день контролю в управліні соціального захисту населення райдержадміністрації,розглядалось звернення жительки м.Христинівка ,в якому порушувалось питання щодо призначення соціальної допомоги.У травні був проведений день контролю у відділі освіти райдержадміністрації розглядалось звернення жителя смт.Верхнячка,в якому порушувалось питання щодо безкоштовного харчування в дощкільному закладі. В червні був проведений день контролю у відділі агропромислового розвитку управління регіонального і агропромислового розвитку та інфраструктури райдержадміністрації, розглядалось звернення жительки с.Ліщинівка в якому порушувалось питання щодо виплати коштів за земельний пай.. Порушень щодо розгляду звернень громадянами не виявлено.В липні був проведений день контролю в управлінні соціального захисту населення , розглядалось звернення жительки с.Ліщинівка в якому порушувалось питання щодо виплати соціальної допомоги одиноким матерям та малозабезпеченій родині. В серпні був проведений день контролю у юридичному секторі апарату райдержадміністрації розглядалось звернення жителя м.Христинівка в якому порушувалось питання щодо перевищення службових обов’язків начальником підприємства дистанції колії ПЧ № 5 Гаврилюком О.Г. У вересні був проведений день контролю у відділі містобудування, архітектури, житлово-комунального господарства та цивільного захисту населення райдержадміністрації розглядалось звернення жительки м.Христинівка в якому порушувалось питання щодо ремонту під’їзду по вул..Ювілейна 46 . Проведено 9 засідань постійно діючої комісії з питань розгляду звернень у Христинівській райдержадміністрації: Відповідно до затвердженого графіка, перед головою райдержадміністрації проведено звітування з питань роботи зі зверненнями громадян начальником відділу містобудування,архітектура,житлово-комунального господарства,будівництва та цивільного захисту населення райдержадміністрації,начальником відділу у Христинівському районі Головного управління Держгеокадастру у Черкаській області, начальником управління соціального захисту населення, начальником фінансового управління райдержадміністрації,начальником відділу освіти,директором районного центру соціальних служб для сім’ї, дітей та молоді райдержадміністрації, начальником відділу агропромислового розвитку управління регіонального і агропромислового розвитку та інфраструктури райдержадміністрації, відділ культури молоді та спорту райдержадміністрації, начальником служби у справах дітей. Організація та ведення діловодства, зокрема робота зі зверненнями громадян, планово перевіряються у структурних підрозділах райдержадміністрації та органах місцевого самоврядування району. Результати перевірок доводяться до керівництва підрозділів та органів місцевого самоврядування, надається необхідна методична та практична допомога. Так за вказаний період здійснено вивчення стану роботи із зверненнями громадян у виконкомах сільських рад Верхняцька, Ботвинівська, Великосева-стянівська,Вербуватська,Заячківська,Зорянська,Івангородська,Кузьминогребе-льська,Ліщинівська,Малосевастянівська,Орадівська,Ягубецька,Сичівська,Роз-сішська, Угловатська , Шельпахівська , Шукайводська. Порушення які виникають під час перевірки це не проставлені індекси в журналі реєстрації звернень відповідно до класифікатора звернень, також інколи відсутні на інформаційних стендах графіки прийому громадян керівництвом адміністрації. Проте усунення недоліків виконується швидко про що райдержадміністрація повідомляється листом. Графік особистого прийому голови заступників голови та керівника райдержадміністрації щоквартально оновлюються і затверджуються розпорядженням райдержадміністрації ,та розміщуються на офіційному Веб-сайті,а також висвітлюється у газеті «Трибуна Хлібороба»
Провідний спеціаліст відділу організаційної роботи та М. Семенюк взаємодії з громадськістю апарату райдержадміністрації |