Меню сайту

Корисні посилання


Держава турбується

про тебе

Черкаська обласна державна адміністрація

Актуально!

Українці мають якнайшвидше відчути результати боротьби з корупцією – Глава держави

Президент Петро Порошенко провів друге засідання Національної ради з питань антикорупційної політики. Глава держави зазначив, що його поки що не задовольняють результати боротьби з корупцією, та наголосив, що з перших днів наступного року прості українці мають відчути ці результати. «Ми маємо довести, що система, яку ми так дбайливо створювали весь 2015-й рік, нарешті, працює для України і здатна приносити гарний результат», – заявив Петро Порошенко.
Президент застеріг від заспокійливих звітів щодо першого етапу антикорупційних дій. «Нібито рухаємося, нібито прогрес, нібито чогось вже досягли. Ні, наголошую, що ми лише створюємо інституціональну структуру, створюємо передумови для невідворотності покарань. Самих покарань і самих результатів, незважаючи на те, що кожен день, ну, принаймні кожен тиждень, високопосадовці затримуються за хабарі, за які мають бути запроторені за ґрати, результати поки що мене не задовольняють», – заявив Петро Порошенко.
В той же час, говорячи про перші конкретні результати боротьби з корупцією, Президент повідомив, що вчора на хабарі у 250 тисяч доларів СБУ затримала працівників центрального органу виконавчої влади. «За один папірець, лише за право підписання папірця. В кого? В оборонних підприємствах. Це не просто корупція – це мародерство», – заявив Петро Порошенко. Глава держави подякував за інтенсивність роботи Голову СБУ Василя Грицака та, звертаючись до керівників Національного антикорупційного бюро Артема Ситника та Спеціальної антикорупційної прокуратури Назара Холодницького, наголосив: «Зараз це вже ваші клієнти, і ми своїми рішучими діями маємо продемонструвати – в Україні настали нові часи, і жодна посада, жоден політичний прапорець не є «парасолькою», щоб захистити від справедливого покарання за корупційні дії. Глава держави відзначив перші антикорупційні кроки – створення відповідних структур – та наголосив: «Ми не сиділи, склавши руки. Те, що ми встигли зробити, коштувало чималих зусиль, часом титанічних». «Створюються інституції, формується законодавчеполе, запроваджуються антикорупційні ініціативи, відбувається активне залучення громадськості і міжнародної спільноти до антикорупційної реформи», – сказав Петро Порошенко.
Президент акцентував на тому, що під час візиту Віце-президента Сполучених Штатів Америки Джо Байдена було оголошено про допомогу США у антикорупційних діях. «Левова частина з тих 190 мільйонів доларів, які були привезені як додаткова технічна допомога, піде на допомогу у створенні ефективних правоохоронних і антикорупційних органів», – зазначив Президент, висловивши сподівання, що інші донори і партнери України будуть брати активну участь у допомозі. «Мова йде не лише про гроші. Мова йде про довіру, коли вони беруть участь і своїми фінансами, своїми радниками підтверджують, що на сьогоднішній день Україна розвивається саме в правильному напрямку».
Президент висловив впевненість, що для боротьби з корупцією важлива не лише суворість покарання, але й забезпечення його невідворотності та побудова попереджувальної стратегії. "Наше завдання - зменшити простір для корупційних дій. Для цього потрібен і жорсткий контроль за діями чиновників, і дерегуляція. Чим менше буде залежати від чиновників, тим менше буде спокуси для корупційних хабарів", - сказав Глава держави.Президент акцентував увагу на важливості забезпечення прозорості та публічного контролю за статками та витратами державних службовців, в тому числі публікації декларацій у режимі онлайн. «Цей проект реалізується, зокрема, завдяки допомозі ООН. Вже відкриті реєстри майна, земельних ділянок. Впевнений, що будуть відкриті реєстри транспортних засобів, і одразу поменшає на дорогах елітних машин. Думаю, що це кроки, які мають привести до оздоровлення нації», - зазначив Глава держави. Президент також додав про необхідність переведення всіх державних та комунальних закупівель у формат електронних торгів, оскільки це підвищить якість послуг та зменшить взаємодію чиновника з бізнесом та громадянином.
Петро Порошенко наголосив, що процес створення сучасної інфраструктури для боротьби з корупцією не буде завершеним і система не буде ефективно працювати без судової реформи. Президент нагадав, що запропонований проект змін до Конституції щодо судової реформи, схвалений Венеціанською комісією, передбачає оновлення суддівського корпусу, запровадження жорсткого контролю за видатками кожного судді і їх відповідність доходам, скасування недоторканності суддів. «Впевнений, що разом із забезпеченням незалежності суддів скасування недоторканності є тим балансом, який запровадить європейські принципи ефективності і незалежності судочинства як від політичних, так і від корупційних проявів», - наголосив Глава держави.

 

Три роки децентралізації – три роки дій і якісних перетворень (+інфографіка)
••Четвер•, 30 •березня• 2017, 14:51•
Три роки децентралізації – три роки дій і якісних перетворень (+інфографіка)

«Чиновники повинні повернутися обличчям до людей, а кращого рецепту, ніж розвинуте місцеве самоврядування, просто немає (…) Уже наступного тижня я пропонуватиму Уряду демонтаж таких рішень, які передбачали централізацію влади і фактичне знищення місцевого самоврядування».

Таку заяву зробив 2 березня 2014 року тодішній Віце-прем’єр-міністр – Міністр регіонального розвитку, будівництва та житлово-комунального господарства Володимир Гройсман.

А вже через місяць, 1 квітня 2014 року Україна отримала дорожню карту ключової реформи, необхідної для країни - Уряд схвалив Концепцію реформи місцевого самоврядування та територіальної організації влади. Цей документ дав старт фундаментальній реформі.

*****

Передумови реформи місцевого самоврядування та територіальної організації влади

«Проблемою до реформи було саме те, що основні функції, повноваження по управлінню такими важливими напрямками, якими є освіта, охорона здоров’я, інші соціальні послуги – все це централізувалося на рівні обласних, районних адміністрацій, що не давало ефективно в повній мірі регулювати процес у цих напрямках».

Так Анатолій Рак, Іршанський селищний голова (Іршанська об’єднана територіальна громада Житомирської області) розповідає про те, що спонукало місцеве самоврядування скористатися інструментами, які запропонував Уряд для реформування системи місцевого свамоврядування та територіальної організації влади.

«Так, головними причинами того, що ми пішли на реформи, на шлях децентралізації і об’єднання громади було те, що ми роками втрачали свої повноваження. Ми втратили повноваження по землі за межами, ми втратили повноваження по будівництву, ми втратили навіть повноваження управляти дитячими садочками і відділами культури,

- доповнює свого колегу Глобинський міський голова Станіслав Джусь (Глобинська об’єднана територіальна громада Полтавської області). - Люди в першу чергу для вирішення проблем йшли до нас, а в нас повноважень не було».

«Ми майже не мали своїх коштів на розвиток територій. Школи належали району, охорона здоров’я належала району. Приміщення шкіл і лікарень протягом 30 років майже не ремонтувалися. Вони стали в занедбаному стані»,

- згадує Білозірський сільський голова Володимир Міцук (Білозірська об’єднана територіальна громада Черкаської області).

Концепція реформи чітко констатувала наявні проблеми управління на місцях. Ось деякі з них:

  • Надмірна подрібненість територіальних громад і, як наслідок, неспроможність виконувати всі повноваження органів місцевого самоврядування
  • Велика частина місцевих бюджетів була глибоко дотаційною
  • Розвиток місцевого самоврядування фактично здійснювався лише на рівні територіальних громад міст обласного значення
  • З 1991 року чисельність сільського населення зменшилася на 2,5 млн. осіб, а кількість сільських населених пунктів - на 348 одиниць. Разом з тим кількість сільських рад збільшилася на 1067 одиниць.
  • Відсутність у більшості територіальних громад сприятливого життєвого середовища, необхідного для всебічного розвитку людини, її самореалізації, захисту її прав.
  • Зношеність інфраструктури і мереж
  • Низький професійний рівень посадових осіб місцевого самоврядування внаслідок низької конкурентоспроможності органів місцевого самоврядування на ринку праці, що призводило до низької ефективності управлінських рішень.


*****

З часу відновлення незалежності України і до 2014 року у держави не було політичної волі створити умови для розвитку місцевого самоврядування.

Проте, варто нагадати, що у 2005 та у 2009 роках були спроби розпочати процес реформування системи місцевого самоврядування. У першому випадку підготовлений проект Концепції реформи не дійшов навіть до розгляду Урядом. У другому – тодішній Уряд схвалив Концепцію реформування місцевого самоврядування. Однак офіційно було опубліковано лише відповідне розпорядження Кабінету Міністрів України, але не Концепція. А вже в 2012 році інший склад Уряду скасував і дію розпорядження.

*****

Мало хто вірив, що зі схваленням у 2014 році Концепції реформи місцевого самоврядування та територіальної організації влади, розпочнеться реальне її втілення. І не лише з огляду на першоквітневу дату прийняття цього документу, а й з огляду на її складність. Адже вона передбачає фактично будівництво нової, ефективної системи управління на місцях. Хоча і по сьогоднішній день реформі вистачає і скептиків, і критиків, популістів і саботажників, але за три роки зміни набули таких обертів, що зворотного шляху вже немає. Реформа впевнено розпочала демонтаж радянської системи управління.

Фінансова децентралізація

Наприкінці грудня 2014 року за поданням Уряду Верховна Рада України прийняла зміни до Бюджетного та Податкового кодексів України. Зміни забезпечили передачу органам місцевого самоврядування додаткових бюджетних повноважень і закріпили стабільні джерела доходів для їх реалізації. Отже, 2015 рік став роком впровадження першого етапу фінансової децентралізації.

Органи місцевого самоврядування отримали повну бюджетну самостійність щодо наповнення своїх бюджетів та здійснення видаткових повноважень, зросла кількість джерел формування дохідної бази місцевих бюджетів за рахунок передачі окремих доходів з державного бюджету, запроваджено новий вид податку – акцизний податок з кінцевих продажів, розширено базу оподаткування податком на нерухомість.

Систему тотального збалансування усіх місцевих бюджетів замінено системою горизонтального вирівнювання податкоспроможності територій залежно від рівня надходжень на одного жителя. При цьому, вирівнювання здійснюється лише по одному податку – податку на доходи фізичних осіб, решта платежів залишилися в повному розпорядженні місцевих органів влади.

Запроваджено нові субвенції з державного бюджету місцевим бюджетам – освітню та медичну з метою здійснення видатків на делеговані державою повноваження в галузях освіти та охорони здоров’я.

Підвищено фіскальну незалежність органів місцевого самоврядування щодо місцевих податків та зборів, зокрема шляхом надання права самостійного визначення ставок податків та встановлення пільг з їх сплати.

«Загалом бюджет 2015 року складав 18,8 мільйонів, по прогнозному розрахунку минулого року ми планували отримати 53, але загалом ми отримали 83 мільйони гривень власних доходів, не рахуючи субвенцій на освіту і медицину, які нам спрямувала держава»,

- розповідає Глобинський міський голова Станіслав Джусь.

Аналіз виконання місцевих бюджетів за 2015 рік показав, що приріст надходжень до загального фонду у порівнянні з 2014 роком склав 29,6 млрд грн, або 42,1 %, тоді як за експертною оцінкою фахівців Міністерства фінансів він прогнозувався в сумі 22,4 млрд гривень.

Загалом у 2015 році до загального фонду місцевих бюджетів надійшло 99,8 млрд грн, що склало 116,0% до річних призначень, затверджених місцевими радами.

Збільшилися також інвестиційні ресурси місцевих бюджетів. Обсяг капітальних видатків за 2015 рік склав 32,2 млрд грн або 11,5 % від обсягу видатків загального та спеціального фондів місцевих бюджетів. Це на 18,6 млрд грн або на 136,8%  більше, ніж було у 2014 році.

Результати 2016 року: надходження власних доходів місцевих бюджетів України на 48,5 млрд грн (+ 49,3%)  порівняно з 2015 роком та склали 146,6 млрд грн.

Бюджетна децентралізація заклала основу для самодостатності та добровільного об'єднання територіальних громад.

На початку 2015 року створено законодавчий механізм для формування спроможних громад.

На сьогоднішній день в Україні сформовано 366 об’єднаних територіальних громад.

Володимир Міцук, Білозірський сільський голова:

«Коли почався процес об’єднання, я його дуже чекав, тільки почув, що буде процес об’єднання громади, я загорівся. І ще до прийняття закону ми почали це обговорювати».

Об'єднані громади отримали можливість:

перейти на прямі міжбюджетні відносини з державним бюджетом;

- отримувати з державного бюджету кошти на формування інфраструктури згідно з планом соціально-економічного розвитку територіальної громади;

- самостійно вирішувати питання розвитку своєї території  та виконувати власні повноваження;

- економити бюджетні кошти на утримання органів управління та інфраструктури;

- виконувати делеговані державні повноваження, зокрема:

  • надавати соціальну допомогу населенню через територіальні центри (в громадах);
  • адміністративні послуги через центри їх надання (в громадах);
  • управляти школами та дитсадками;
  • організовувати діяльність закладів первинної медичної допомоги;
  • утримувати та організовувати роботу будинків культури, клубів, бібліотек, стадіонів, спортивних залів, інших закладів та установ.

За результатами 2016 року ресурси місцевих бюджетів перших 159 ОТГ (з трансфертами) зросли майже у 7 разів, порівняно з надходженнями 2015 року до бюджетів місцевих рад, які увійшли до складу ОТГ, та склали 7,1 млрд грн. А надходження власних доходів всіх місцевих бюджетів України зросли на 49,3% або на 48,5 млрд грн, порівняно з 2015 роком та склали 146,6 млрд грн.

Держава надала фінансову підтримку для розвитку інфраструктури ОТГ

 

У 2016 році держава виділила 1 млрд грн субвенції на розвиток інфраструктури ОТГ.

За ці кошти громади реалізували 1383 проекти: ремонт та будівництво шкіл, дитячих садків, фельдшерсько-акушерських пунктів, амбулаторій, доріг, облаштували Центри надання адміністративних послуг, звели лінії вуличного освітлення, водогони, закупили спеціалізовану техніку.

У 2017 році держава виділила 1,5 млрд грн субвенції на розвиток інфраструктури ОТГ.

«Зміни відбулися і відчулися одразу. Якщо порівнювати навіть бюджети 2015-2016 років, то наша громада відчула збільшення бюджету більше, ніж у три рази. Передалися одночасно повноваження у сферах медицини, освіти, соціальних і адміністративних послуг»,

- констатує Іршанський селищний голова Анатолій Рак.

«Вперше за всі роки існування сільської ради у нас в громаду зайшло майже 12 мільйонів гривень на розвиток інфраструктури»,

- розповів Володимир Міцук, Білозірський сільський голова.

«Можу констатувати факт, що ми на 17 років пішли вперед. У зв’язку з чим? Нам давали раніше на соціально-економічний розвиток 1 мільйон гривень. Вони заходили в кінці року, то було в грудні місяці. Якщо ви не встигли їх освоїти, 25-28 грудня кошти поверталися до державного бюджету. На цей час нам держава дала 17,7 мільйонів гривень на розвиток інфраструктури. На 98% використали. Це факт і це – розвиток, реальний розвиток. Коли таке було?!,

- ділиться враженнями Віталій Здебський, Старосинявський селищний голова.

Ще один важливий елемент втілення завдань реформи – співробітництво територіальних громад. У 2015 році створено відповідний законодавчий механізм. Результат – на сьогодні близько 390 громад уклали більше семи десятків договорів про співробітництво у сферах: освіти, медицини, транспортного обслуговування, ремонту дорожнього покриття, закупівлі спеціалізованої техніки, забезпечення пожежної безпеки.

Проведено децентралізацію повноважень у сфері будівельного контролю. На сьогодні близько 60 ОМС перебрали на себе повноваження архбудконтролю.

Сформовано законодавство нової державної регіональної політики та фінансування регіонального розвитку на основі найкращих практик Європейського Союзу

У 2016 році Державний фонд регіонального розвитку склав 3 млрд грн. Ці кошти, відповідно до стратегій регіонального розвитку, області вклали в проекти в сферах освіти, охорони здоров’я та соціального захисту, транспортної інфраструктури, водопостачання та водовідведення, культури, спорту, енергопостачання та ін. – більше 800 проектів.

У 2017 році ДФРР складає 3,5 млрд грн.

Проблем також вистачає

Основною проблемою і гальмом реформи місцеві голови називають несвоєчасне прийняття необхідних законів.

«Проблемні місця одні з головних – це відставання законодавчої бази. В кінці минулого року прийнята концепція по реформуванню медицини. Але на сьогоднішній день є 15 підзаконних і законодавчих актів, які обмежують наші функції у цій сфері»,

-  розповідає Глобинський міський голова Станіслав Джусь.

«Також передача земельних повноважень – чекають, чекають його громади – немає цього закону»,

- доповнив Володимир Міцук.

Попри труднощі, місцеві голови, які не побоялися змін і стали активними виконавцями завдань реформи, в один голос переконують, що реформа місцевого самоврядування, децентралізація влади – те, що поверне до життя села, селища і міста. А кожне з них – це часточка Великої України.

І насамкінець: одне із значущих досягнень реформи – зміна свідомості громадян – перехід зі стану пасивного очікування змін до дій, до участі у прийнятті рішень щодо розвитку своїх територій і до відповідальності за прийняті рішення.

Від редакції «Децентралізація влади»: Насправді, є набагато більше досягнень на шляху реформи місцевого самоврядування. Адже паралельно з нею, втілюються в життя за принципом децентралізації і реформи в сферах освіти, охорони здоров’я, культури тощо. Це теми для наступних публікацій. А для активних журналістів – теми для ретельного вивчення, щоб пояснити людям, для яких вони працюють, як ці реформи вплинуть на кожного зокрема.

 

Звернення голови РДА

Вельмишановні Христинівчани! Маю велику честь звертатися до людей, які творять історію Христинівщини та впливають певним чином  й на долю своєї країни.  Для мене це велика відповідальність і сьогодні, як ніколи, актуальними є слова Великого Кобзаря: «Об’єднаймося, ж брати мої!». Тільки спільна праця, дасть змогу реалізувати поставлену мету: забезпечити життєдіяльність району,  підвищити соціальні стандарти, не залишити людей на одинці з їх проблемами, вдало і ефективно  впроваджувати реформи в галузі  освіти, охорони здоров’я, правоохоронній системі, сільському господарстві, в управлінні державною власністю, дерегуляцією та розвитком підприємництва, реформі децентралізації влади, запровадження новітніх технологій у сфері енергозбереження, забезпечення життєдіяльності бюджетних установ. Закликаю  до співпраці депутатів, сільхоз- та товаровиробників, керівників громадсько-політичних організацій,  керівників установ та організацій, бізнесменів та активних громадян.  Ми всі розуміємо, як би не мінялися часи, ми повинні зберігати вірність нашим основним принципам ― нашим громадянським свободам, а це вимагає наших спільних зусиль.  Нам є над чим працювати. Я завжди прислухатимусь до слушних порад, раціональних ідей, буду відкрита до конструктивного діалогу, ми сьогодні просто не маємо права на помилку, нам соромно буде дивитись в очі  тим, хто пережив лихоліття: Світової війни, Голодомору, хлопцям, які забезпечують  нам  тут мир та оберігають від "гарних" сусідів. Хотілось  б наголосити – я з оптимізмом дивлюся вперед і хотіла  би цим оптимізмом заохотити кожного з вас, якомога більшу кількість людей. У нас – спільне із вами  минуле. Ми гуртом радіємо, і гуртом сумуємо. У нас спільний дім, і мета – спільна. Любімо свою Христинівщину і  її майбутнє  ми збудуємо разом. Слава Україні!

До уваги населення!


Увага: «Гаряча лінія»
для учасників антитерористичної операції!
Відкрито «Гарячу  телефонну лінію»
в управлінні соціального захисту населення
для учасників антитерористичної операції : (04745) 6-13-86.
Дзвінки приймаються з
понеділка по четвер з 8.00 - 17.15, п’ятниця – 8.00-16.00.

Увага: «Гаряча лінія»
для осіб, які виїжджають з Автономної Республіки Крим
та м. Севастополь для проживання
на території Христинівського району.
З питань отримання довідкової інформації, щодо проживання,
соціального захисту, влаштування дітей у навчально-виховні заклади міста,
працевлаштування дорослих, тощо звертатись за телефоном
(04745) 6-02-83
Дзвінки приймаються
з понеділка по четвер з 8-00 до 17-15 у п'ятницю з 8-00 до 16-00
«Телефон довіри» прокуратури Черкаської області
для надання громадянами та посадовими особами підприємств, установ,
організацій інформації про факти вчинення працівниками
органів прокуратури корупційних правопорушень
(0472) 36-67-77, (068) 835-57-90

 

Енергоефективний калькулятор

Режим роботи телефоної “гарячої лінії”управління Пенсійного фонду України
в Христинівському районі Черкаської області

В управлінні Пео фонду України в Христинівському районі
працює телефон “гарячої лін
нсійногії” за номером 6-05-82,
по якому громадяни можуть отримати відповіді
на запитання щодо пенсійного забезпечення.
Режим роботи телефонної “гарячої лінії”:
Понеділок – четвер:  з  8-00 до 13-00; з 14-00 до 17-15

П’ятниця:   з 8-00 до 13-00; з 14-00 до 16-00

Уманський - місцевий центр
з надання безоплатної вторинної
правової допомоги
вул. Леніна, 31, м. Умань,
Черкаська область 20300
тел. (04744) 3-25-33

ел.пошта: uman.cherkasy@legalaid.gov.ua

ЄС ПРО ООН

Найближчі свята


Календар свят і подій.

Христинівська районна державна адміністрація Черкаської області
Powered by Joomla!; Joomla templates by SG web hosting

•Інформація Профілю•

Application afterLoad: 0.000 seconds, 0.45 MB
Application afterInitialise: 0.072 seconds, 6.81 MB
Application afterRoute: 0.083 seconds, 8.04 MB
Application afterDispatch: 0.123 seconds, 10.87 MB
Application afterRender: 0.232 seconds, 12.48 MB

•Використання пам'яті•

13142384

•12 вхідних запитів•

  1. SELECT *
      FROM jos_session
      WHERE session_id = 'utlnhdmt3qbus57i0l29svr8m2'
  2. DELETE
      FROM jos_session
      WHERE ( TIME < '1529842304' )
  3. SELECT *
      FROM jos_session
      WHERE session_id = 'utlnhdmt3qbus57i0l29svr8m2'
  4. INSERT INTO `jos_session` ( `session_id`,`time`,`username`,`gid`,`guest`,`client_id` )
      VALUES ( 'utlnhdmt3qbus57i0l29svr8m2','1529843204','','0','1','0' )
  5. SELECT *
      FROM jos_components
      WHERE parent = 0
  6. SELECT folder AS TYPE, element AS name, params
      FROM jos_plugins
      WHERE published >= 1
      AND access <= 0
      ORDER BY ordering
  7. SELECT m.*, c.`option` AS component
      FROM jos_menu AS m
      LEFT JOIN jos_components AS c
      ON m.componentid = c.id
      WHERE m.published = 1
      ORDER BY m.sublevel, m.parent, m.ordering
  8. SELECT template
      FROM jos_templates_menu
      WHERE client_id = 0
      AND (menuid = 0 OR menuid = 87)
      ORDER BY menuid DESC
      LIMIT 0, 1
  9. SELECT a.*, u.name AS author, u.usertype, cc.title AS category, s.title AS SECTION, CASE WHEN CHAR_LENGTH(a.alias) THEN CONCAT_WS(":", a.id, a.alias) ELSE a.id END AS slug, CASE WHEN CHAR_LENGTH(cc.alias) THEN CONCAT_WS(":", cc.id, cc.alias) ELSE cc.id END AS catslug, g.name AS groups, s.published AS sec_pub, cc.published AS cat_pub, s.access AS sec_access, cc.access AS cat_access  
      FROM jos_content AS a
      LEFT JOIN jos_categories AS cc
      ON cc.id = a.catid
      LEFT JOIN jos_sections AS s
      ON s.id = cc.SECTION
      AND s.scope = "content"
      LEFT JOIN jos_users AS u
      ON u.id = a.created_by
      LEFT JOIN jos_groups AS g
      ON a.access = g.id
      WHERE a.id = 4651
      AND (  ( a.created_by = 0 )    OR  ( a.state = 1
      AND ( a.publish_up = '0000-00-00 00:00:00' OR a.publish_up <= '2018-06-24 12:26:44' )
      AND ( a.publish_down = '0000-00-00 00:00:00' OR a.publish_down >= '2018-06-24 12:26:44' )   )    OR  ( a.state = -1 )  )
  10. UPDATE jos_content
      SET hits = ( hits + 1 )
      WHERE id='4651'
  11. SELECT created_by, sectionid, catid
      FROM jos_content
      WHERE id='4651'
  12. SELECT id, title, module, POSITION, content, showtitle, control, params
      FROM jos_modules AS m
      LEFT JOIN jos_modules_menu AS mm
      ON mm.moduleid = m.id
      WHERE m.published = 1
      AND m.access <= 0
      AND m.client_id = 0
      AND ( mm.menuid = 87 OR mm.menuid = 0 )
      ORDER BY POSITION, ordering

•0 вхідних запитів наслідування•

    •Мовні Файли завантажено•

    •Неперекладені рядки діагностики•

    •Ні•

    •Неперекладені рядки дизайну•

    •Ні•