Головна Територіальні громади Осітнянська сільська рада

Меню сайту

Корисні посилання


Держава турбується

про тебе

Черкаська обласна державна адміністрація

Актуально!

Українці мають якнайшвидше відчути результати боротьби з корупцією – Глава держави

Президент Петро Порошенко провів друге засідання Національної ради з питань антикорупційної політики. Глава держави зазначив, що його поки що не задовольняють результати боротьби з корупцією, та наголосив, що з перших днів наступного року прості українці мають відчути ці результати. «Ми маємо довести, що система, яку ми так дбайливо створювали весь 2015-й рік, нарешті, працює для України і здатна приносити гарний результат», – заявив Петро Порошенко.
Президент застеріг від заспокійливих звітів щодо першого етапу антикорупційних дій. «Нібито рухаємося, нібито прогрес, нібито чогось вже досягли. Ні, наголошую, що ми лише створюємо інституціональну структуру, створюємо передумови для невідворотності покарань. Самих покарань і самих результатів, незважаючи на те, що кожен день, ну, принаймні кожен тиждень, високопосадовці затримуються за хабарі, за які мають бути запроторені за ґрати, результати поки що мене не задовольняють», – заявив Петро Порошенко.
В той же час, говорячи про перші конкретні результати боротьби з корупцією, Президент повідомив, що вчора на хабарі у 250 тисяч доларів СБУ затримала працівників центрального органу виконавчої влади. «За один папірець, лише за право підписання папірця. В кого? В оборонних підприємствах. Це не просто корупція – це мародерство», – заявив Петро Порошенко. Глава держави подякував за інтенсивність роботи Голову СБУ Василя Грицака та, звертаючись до керівників Національного антикорупційного бюро Артема Ситника та Спеціальної антикорупційної прокуратури Назара Холодницького, наголосив: «Зараз це вже ваші клієнти, і ми своїми рішучими діями маємо продемонструвати – в Україні настали нові часи, і жодна посада, жоден політичний прапорець не є «парасолькою», щоб захистити від справедливого покарання за корупційні дії. Глава держави відзначив перші антикорупційні кроки – створення відповідних структур – та наголосив: «Ми не сиділи, склавши руки. Те, що ми встигли зробити, коштувало чималих зусиль, часом титанічних». «Створюються інституції, формується законодавчеполе, запроваджуються антикорупційні ініціативи, відбувається активне залучення громадськості і міжнародної спільноти до антикорупційної реформи», – сказав Петро Порошенко.
Президент акцентував на тому, що під час візиту Віце-президента Сполучених Штатів Америки Джо Байдена було оголошено про допомогу США у антикорупційних діях. «Левова частина з тих 190 мільйонів доларів, які були привезені як додаткова технічна допомога, піде на допомогу у створенні ефективних правоохоронних і антикорупційних органів», – зазначив Президент, висловивши сподівання, що інші донори і партнери України будуть брати активну участь у допомозі. «Мова йде не лише про гроші. Мова йде про довіру, коли вони беруть участь і своїми фінансами, своїми радниками підтверджують, що на сьогоднішній день Україна розвивається саме в правильному напрямку».
Президент висловив впевненість, що для боротьби з корупцією важлива не лише суворість покарання, але й забезпечення його невідворотності та побудова попереджувальної стратегії. "Наше завдання - зменшити простір для корупційних дій. Для цього потрібен і жорсткий контроль за діями чиновників, і дерегуляція. Чим менше буде залежати від чиновників, тим менше буде спокуси для корупційних хабарів", - сказав Глава держави.Президент акцентував увагу на важливості забезпечення прозорості та публічного контролю за статками та витратами державних службовців, в тому числі публікації декларацій у режимі онлайн. «Цей проект реалізується, зокрема, завдяки допомозі ООН. Вже відкриті реєстри майна, земельних ділянок. Впевнений, що будуть відкриті реєстри транспортних засобів, і одразу поменшає на дорогах елітних машин. Думаю, що це кроки, які мають привести до оздоровлення нації», - зазначив Глава держави. Президент також додав про необхідність переведення всіх державних та комунальних закупівель у формат електронних торгів, оскільки це підвищить якість послуг та зменшить взаємодію чиновника з бізнесом та громадянином.
Петро Порошенко наголосив, що процес створення сучасної інфраструктури для боротьби з корупцією не буде завершеним і система не буде ефективно працювати без судової реформи. Президент нагадав, що запропонований проект змін до Конституції щодо судової реформи, схвалений Венеціанською комісією, передбачає оновлення суддівського корпусу, запровадження жорсткого контролю за видатками кожного судді і їх відповідність доходам, скасування недоторканності суддів. «Впевнений, що разом із забезпеченням незалежності суддів скасування недоторканності є тим балансом, який запровадить європейські принципи ефективності і незалежності судочинства як від політичних, так і від корупційних проявів», - наголосив Глава держави.

 

Осітнянська сільська рада
Понеділок, 04 лютого 2013, 11:32

Осітнянська сільська рада
Христинівський район
Черкаська область

1. Осітнянська сільська рада розташована за адресою: с.Осітна, вул. Калініна,129.
Сільський голова Назаренко Валентина Олексіївна
16 депутатів, 5 членів виконавчого комітету  Осітнянської сільської ради.

2. В селі Осітна налічується 396 дворів  (з них 140 пустуючих), в яких проживає 597 жителів. На території Осітнянської сільської ради станом на 01.01.2013 року проживає 170 осіб працездатного віку, молодь – 51 особа. Працюють в межах Христинівського району 164 особи та 15– за його межами. На обліку в Христинівському районному центрі зайнятості перебувають 9 осіб.

3. На території Осітнянської сільської ради зареєстровані як юридичні особи та перебувають на обліку в управлінні Пенсійного фонду України нас-тупні підприємства: СТОВ «Маяк-Агро» (дирекор Хливнюк Т.П.), ФГ «Бобик» (керівник Бобик В.М.).  На цих підприємстві працюють  126  жителів села.

4. Загальна протяжність вулиць – 19,2 км, з них з твердим покриттям – 19,1 км.
Потребують часткового ремонту близько 2 км (передбачено на 2013 рік на ремонт 12357 грн).
По вулицях проведено лінії електромереж на 90%. Село газифіковано на 97%, не газифіковано 20 дворів та діючий будинок культури.
Передбачено на 2013 рік на ремонт будинку культури близько 70000 грн. за рахунок коштів бюджету розвитку.
Протяжність централізованого водогону 18,1 км, потрібно провести ще 0,9 км.
Користуються телефонним зв’язком ЦТП №16 ПАТ «Укртелеком» близько 24 абонентів та Доступ до мережі Інтернет мають школа,  СТОВ «Маяк-Агро».

5. Торгівельна мережа сільської ради представлена такими об’єктами торгівлі: магазином продовольчих і промислових груп фізичної особи -підприємця Хливнюк О.С. та магазином кооперативного підприємства №4 Христинівського РайСТ (керівник Янюк А.О.) (в ньому створена секція продовольчого соціального кошика продуктів харчування для малозабезпече-них верств населення).

6. Жителів села Осітна обслуговують 2 працівники 1 ФАПу, працює будинок культури (діє фольклорний народний ансамбль «Осітняни»), бібліотека. Працює 1 школа І-ІІ ступенів (43 учні ) та ДНЗ «Берізка» (21 дитина).

7. Перевезення здійснює ФОП Галушко Л.Б. за маршрутом №123 „м.Христинівка – с.Синиця” щоденно двічі на добу, термін дії договору на перевезення по даному маршруті дійсний до 07.07.2013 року. Також проходить через село Осітна щодня окрім середи та четверга автобусний рейс за маршрутом Умань – Удич.

8. Програма економічного і соціального розвитку села на 2013 рік затверджена рішенням № 21-1/\/І від 26.12.2012 року на 21 сесії \/І скликання

9. 24 квітня проведені збори жителів села, засідання виконавчого комітету проводиться щомісяця по визначених планом днях.

Проблемне питання - немає кадастрових номерів на земельні паї жителів села.

 

 

ОСІТНЯНСЬКА СІЛЬСЬКА РАДА

РІШЕННЯ

від "26" грудня 2012 року 21- сесія VI скликання

 

Про сільський бюджет на 2013 рік

 

Відповідно до статті 77 Бюджетного кодексу України, статті 61 Закону України „Про місцеве самоврядування в Україні” сільська рада вирішила:


1. Установити загальний обсяг доходів сільського бюджету на 2013 рік у сумі 651283 гривень.
Обсяг доходів загального фонду бюджету визначити у сумі 610926 гривень, спеціального фонду бюджету 40357 гривень, в тому числі бюджет розвитку 20000 гривень (додаток 1).
У складі доходів сільського бюджету на 2013 рік врахувати обсяг:
дотації вирівнювання, що одержується з районних та міських ( міст Києва і Севастополя, міст республіканського і обласного значення ) бюджетів у сумі 104700 гривень;
субвенції з державного бюджету  місцевим бюджетам на будівництво, реконструкцію, ремонт та утримання вулиць і доріг комунальної власності у населених пунктах  у сумі 12357 грн.
2. Затвердити загальний обсяг видатків сільського бюджету на 2013рік у сумі 651283 гривень, у тому числі обсяг видатків загального фонду бюджету у сумі 530926 гривень та видатків спеціального фонду бюджету – _120357 гривень за тимчасовою класифікацією видатків та кредитування місцевих бюджетів (додаток 2) та головними розпорядниками коштів (додаток 3).
У процесі виконання сільського бюджету надати право виконавчому комітету сільської ради за обгрунтованим поданням сільського голови та погодженням з постійною комісією сільської ради з питань планування бюджету, фінансів та комунальної власності, здійснювати перерозподіл видатків за тимчасовою класифікацією видатків в розрізі економічної класифікації в межах загального обсягу його бюджетних призначень окремо по загальному та спеціальному  фондах. Перерозподіл бюджетних призначень за тимчасовою класифікацією видатків у  межах загального обсягу видатків, збільшення бюджетних призначень на видатки розвитку за рахунок зменшення бюджетних призначень на видатки споживання та навпаки по загальному та спеціальному фондах здійснюється лише за погодженням з постійною комісією сільської ради з питань планування бюджету, фінансів, комунальної власності та житлового  господарства з послідуючим затвердженням на сесії сільської ради.
3. Установити профіцит загального фонду сільського бюджету у сумі 80000 грн., напрямком використання якого  визначити передачу коштів із загального фонду бюджету до бюджету розвитку (спеціального фонду) (додаток 6).
4. Установити дефіцит спеціального фонду сільського бюджету у сумі 80000 грн., джерелом  покриття якого визначити надходження  коштів із загального фонду до бюджету розвитку (спеціального фонду) у сумі 80000 гривень (додаток 6).
5. Установити розмір оборотного касового залишку бюджетних коштів сільського бюджету у сумі 3449 гривень.
6. Затвердити обсяги міжбюджетних трансфертів на 2013 рік (додаток 4):
дотації вирівнювання, що одержується з районних та міських (міст Києва і Севастополя, міст республіканського і обласного значення) бюджетів у сумі 104700 гривень;
субвенції з державного бюджету місцевим бюджетам на будівництво,реконструкцію, ремонт та утримання вулиць і  доріг комунальної власності у населених пунктах  у сумі 12357 грн.
субвенції районному бюджету на проведення  видатків місцевих бюджетів , що враховуються при визначенні обсягу міжбюджетних трансфертів району  в сумі -70400 гривень.
в тому числі на покращення надання послуг закладами охорони здоров’я району - 400 гривень,
на покращення  навчального процесу закладами освіти району – 40000 гривен,
на виконання інвестиційних проектів на капітальний ремонт Осітнянської загальноосвітньої школи І-ІІ  ступенів - 30000 гривень.»
Надати право виконавчому комітету сільської ради за обгрунтованим поданням сільського голови та погодженням з постійною комісією сільської ради з питань планування бюджету, фінансів та комунальної власності з послідуючим затвердженням на чегровій сесії сільської  ради, у разі уточнення річних обсягів трансфертів (дотації та субвенції) з державного та місцевих бюджетів відповідно до актів законодавства і рішень про місцеві бюджети, вносити відповідні зміни до розпису сільського бюджету.
7. Установити, що до доходів загального фонду сільського бюджету у 2013 році зараховуються:
25 відсотків податку на доходи  фізичних осіб;
плата за землю;
збір за впровадження торговельної діяльності,сплачений фізичними особами , що справляється виконавчими органами  ради;
інші доходи, що підлягають зарахуванню до сільського бюджету відповідно до статті 64, 69 Бюджетного кодексу України.
8. Установити, що джерелами формування спеціального фонду сільського бюджету у 2013 році є:
власні надходження бюджетних установ, які утримуються за рахунок коштів сільського бюджету;
надходження до цільового фонду, утвореного сільською радою;
надходження коштів до бюджету розвитку;
інші доходи, що підлягають зарахуванню до сільського бюджету.
Кошти спеціального фонду сільського бюджету витрачаються на заходи, передбачені законодавством.
Якщо обсяги власних надходжень бюджетних установ перевищують відповідні витрати, встановлені додатком 3 до цього рішення, розпорядник бюджетних коштів передбачає спрямування таких сум у першу чергу на погашення заборгованості з оплати праці, нарахувань на заробітну плату, комунальних послуг та енергоносіїв.
У разі, якщо відсутня така заборгованість, розпорядник бюджетних коштів спрямовує:
50 відсотків коштів на заходи, які здійснюються за рахунок відповідних надходжень;
50 відсотків коштів на заходи, які необхідні для виконання основних функцій, але не забезпечені коштами загального фонду бюджету за відповідною бюджетною програмою (функцією).
При цьому розпорядник бюджетних коштів здійснює коригування обсягів взятих бюджетних зобов’язань по загальному фонду бюджету для проведення видатків по цих зобов’язаннях із спеціального фонду бюджету.
9. Затвердити перелік об’єктів (додаток № 7), фінансування яких буде здійснено за рахунок коштів бюджету розвитку.
10. Затвердити перелік захищених статей видатків загального фонду сільського бюджету на 2013 рік за їх економічною структурою:
оплата праці працівників бюджетних установ (код 2110);
нарахування на заробітну плату (код 2120);
забезпечення продуктами харчування (2230);
оплата комунальних послуг та енергоносіїв (2270);
трансферти місцевим бюджетам (код 2620);
трансферти населенню (код 2700).
11. Розпорядникам коштів сільського бюджету забезпечити в першочерговому порядку потребу в коштах на оплату праці працівників бюджетних установ відповідно до встановлених законодавством України умов оплати праці та розміру мінімальної заробітної плати; на проведення розрахунків за електричну та теплову енергію, водопостачання, водовідведення, природний газ та послуги зв’язку, які споживаються бюджетними установами, не допускаючи будь-якої простроченої заборгованості з оплати вищезазначених товарів та послуг. У разі наявності у розпорядників бюджетних коштів простроченої кредиторської заборгованості з оплати комунальних послуг та енергоносіїв управління Державної казначейської служби  України у Христинівському районі здійснює платежі загального фонду за видатками (крім захищених статей бюджету) лише після погашення такої заборгованості. Затвердити ліміти споживання енергоносіїв у натуральних показниках для кожної бюджетної установи виходячи з обсягів відповідних бюджетних асигнувань, передбачених розпорядникам бюджетних коштів на 2013 рік у додатку 3 до цього рішення.
12.Затвердити в складі  видатків сільського бюджету кошти на реалізацію державних і регіональних галузевих програм на загальну суму 40357грн.(додаток 5).
13. Доручити виконавчому комітету, у разі необхідності отримувати позики в Головному управлінні Державної  казначейської служби  України в Черкаській області для покриття тимчасових касових розривів, що виникають у процесі виконання сільського бюджету.
14. Дозволити виконавчому комітету розміщувати тимчасово вільні кошти сільського бюджету на депозитах відповідно до порядку, визначеного Кабінетом Міністрів України.
15. Додатки 1-7 до цього рішення є його невід’ємною частиною.

Сільський голова                                                               В.О.Назаренко

 

Звернення голови РДА

Вельмишановні Христинівчани! Маю велику честь звертатися до людей, які творять історію Христинівщини та впливають певним чином  й на долю своєї країни.  Для мене це велика відповідальність і сьогодні, як ніколи, актуальними є слова Великого Кобзаря: «Об’єднаймося, ж брати мої!». Тільки спільна праця, дасть змогу реалізувати поставлену мету: забезпечити життєдіяльність району,  підвищити соціальні стандарти, не залишити людей на одинці з їх проблемами, вдало і ефективно  впроваджувати реформи в галузі  освіти, охорони здоров’я, правоохоронній системі, сільському господарстві, в управлінні державною власністю, дерегуляцією та розвитком підприємництва, реформі децентралізації влади, запровадження новітніх технологій у сфері енергозбереження, забезпечення життєдіяльності бюджетних установ. Закликаю  до співпраці депутатів, сільхоз- та товаровиробників, керівників громадсько-політичних організацій,  керівників установ та організацій, бізнесменів та активних громадян.  Ми всі розуміємо, як би не мінялися часи, ми повинні зберігати вірність нашим основним принципам ― нашим громадянським свободам, а це вимагає наших спільних зусиль.  Нам є над чим працювати. Я завжди прислухатимусь до слушних порад, раціональних ідей, буду відкрита до конструктивного діалогу, ми сьогодні просто не маємо права на помилку, нам соромно буде дивитись в очі  тим, хто пережив лихоліття: Світової війни, Голодомору, хлопцям, які забезпечують  нам  тут мир та оберігають від "гарних" сусідів. Хотілось  б наголосити – я з оптимізмом дивлюся вперед і хотіла  би цим оптимізмом заохотити кожного з вас, якомога більшу кількість людей. У нас – спільне із вами  минуле. Ми гуртом радіємо, і гуртом сумуємо. У нас спільний дім, і мета – спільна. Любімо свою Христинівщину і  її майбутнє  ми збудуємо разом. Слава Україні!

До уваги населення!


Увага: «Гаряча лінія»
для учасників антитерористичної операції!
Відкрито «Гарячу  телефонну лінію»
в управлінні соціального захисту населення
для учасників антитерористичної операції : 2 – 33 -60.
Дзвінки приймаються з
понеділка по четвер з 8.00 - 17.15, п’ятниця – 8.00-17.00.

Увага: «Гаряча лінія»
для осіб, які виїжджають з Автономної Республіки Крим
та м. Севастополь для проживання
на території Христинівського району.
З питань отримання довідкової інформації, щодо проживання,
соціального захисту, влаштування дітей у навчально-виховні заклади міста,
працевлаштування дорослих, тощо звертатись за телефоном
(04745) 6-02-83
Дзвінки приймаються
з понеділка по четвер з 8-00 до 17-15 у п'ятницю з 8-00 до 16-00
«Телефон довіри» прокуратури Черкаської області
для надання громадянами та посадовими особами підприємств, установ,
організацій інформації про факти вчинення працівниками
органів прокуратури корупційних правопорушень
(0472) 36-67-77, (068) 835-57-90

Енергоефективний калькулятор

Режим роботи телефоної “гарячої лінії”управління Пенсійного фонду України
в Христинівському районі Черкаської області

В управлінні Пео фонду України в Христинівському районі
працює телефон “гарячої лін
нсійногії” за номером 6-05-82,
по якому громадяни можуть отримати відповіді
на запитання щодо пенсійного забезпечення.
Режим роботи телефонної “гарячої лінії”:
Понеділок – четвер:  з  8-00 до 13-00; з 14-00 до 17-15

П’ятниця:   з 8-00 до 13-00; з 14-00 до 16-00

Уманський - місцевий центр
з надання безоплатної вторинної
правової допомоги
вул. Леніна, 31, м. Умань,
Черкаська область 20300
тел. (04744) 3-25-33

ел.пошта: uman.cherkasy@legalaid.gov.ua

ЄС ПРО ООН

Найближчі свята


Календар свят і подій.

Христинівська районна державна адміністрація Черкаської області
Powered by Joomla!; Joomla templates by SG web hosting