Меню сайту

Корисні посилання


Держава турбується

про тебе

Черкаська обласна державна адміністрація

Актуально!

Українці мають якнайшвидше відчути результати боротьби з корупцією – Глава держави

Президент Петро Порошенко провів друге засідання Національної ради з питань антикорупційної політики. Глава держави зазначив, що його поки що не задовольняють результати боротьби з корупцією, та наголосив, що з перших днів наступного року прості українці мають відчути ці результати. «Ми маємо довести, що система, яку ми так дбайливо створювали весь 2015-й рік, нарешті, працює для України і здатна приносити гарний результат», – заявив Петро Порошенко.
Президент застеріг від заспокійливих звітів щодо першого етапу антикорупційних дій. «Нібито рухаємося, нібито прогрес, нібито чогось вже досягли. Ні, наголошую, що ми лише створюємо інституціональну структуру, створюємо передумови для невідворотності покарань. Самих покарань і самих результатів, незважаючи на те, що кожен день, ну, принаймні кожен тиждень, високопосадовці затримуються за хабарі, за які мають бути запроторені за ґрати, результати поки що мене не задовольняють», – заявив Петро Порошенко.
В той же час, говорячи про перші конкретні результати боротьби з корупцією, Президент повідомив, що вчора на хабарі у 250 тисяч доларів СБУ затримала працівників центрального органу виконавчої влади. «За один папірець, лише за право підписання папірця. В кого? В оборонних підприємствах. Це не просто корупція – це мародерство», – заявив Петро Порошенко. Глава держави подякував за інтенсивність роботи Голову СБУ Василя Грицака та, звертаючись до керівників Національного антикорупційного бюро Артема Ситника та Спеціальної антикорупційної прокуратури Назара Холодницького, наголосив: «Зараз це вже ваші клієнти, і ми своїми рішучими діями маємо продемонструвати – в Україні настали нові часи, і жодна посада, жоден політичний прапорець не є «парасолькою», щоб захистити від справедливого покарання за корупційні дії. Глава держави відзначив перші антикорупційні кроки – створення відповідних структур – та наголосив: «Ми не сиділи, склавши руки. Те, що ми встигли зробити, коштувало чималих зусиль, часом титанічних». «Створюються інституції, формується законодавчеполе, запроваджуються антикорупційні ініціативи, відбувається активне залучення громадськості і міжнародної спільноти до антикорупційної реформи», – сказав Петро Порошенко.
Президент акцентував на тому, що під час візиту Віце-президента Сполучених Штатів Америки Джо Байдена було оголошено про допомогу США у антикорупційних діях. «Левова частина з тих 190 мільйонів доларів, які були привезені як додаткова технічна допомога, піде на допомогу у створенні ефективних правоохоронних і антикорупційних органів», – зазначив Президент, висловивши сподівання, що інші донори і партнери України будуть брати активну участь у допомозі. «Мова йде не лише про гроші. Мова йде про довіру, коли вони беруть участь і своїми фінансами, своїми радниками підтверджують, що на сьогоднішній день Україна розвивається саме в правильному напрямку».
Президент висловив впевненість, що для боротьби з корупцією важлива не лише суворість покарання, але й забезпечення його невідворотності та побудова попереджувальної стратегії. "Наше завдання - зменшити простір для корупційних дій. Для цього потрібен і жорсткий контроль за діями чиновників, і дерегуляція. Чим менше буде залежати від чиновників, тим менше буде спокуси для корупційних хабарів", - сказав Глава держави.Президент акцентував увагу на важливості забезпечення прозорості та публічного контролю за статками та витратами державних службовців, в тому числі публікації декларацій у режимі онлайн. «Цей проект реалізується, зокрема, завдяки допомозі ООН. Вже відкриті реєстри майна, земельних ділянок. Впевнений, що будуть відкриті реєстри транспортних засобів, і одразу поменшає на дорогах елітних машин. Думаю, що це кроки, які мають привести до оздоровлення нації», - зазначив Глава держави. Президент також додав про необхідність переведення всіх державних та комунальних закупівель у формат електронних торгів, оскільки це підвищить якість послуг та зменшить взаємодію чиновника з бізнесом та громадянином.
Петро Порошенко наголосив, що процес створення сучасної інфраструктури для боротьби з корупцією не буде завершеним і система не буде ефективно працювати без судової реформи. Президент нагадав, що запропонований проект змін до Конституції щодо судової реформи, схвалений Венеціанською комісією, передбачає оновлення суддівського корпусу, запровадження жорсткого контролю за видатками кожного судді і їх відповідність доходам, скасування недоторканності суддів. «Впевнений, що разом із забезпеченням незалежності суддів скасування недоторканності є тим балансом, який запровадить європейські принципи ефективності і незалежності судочинства як від політичних, так і від корупційних проявів», - наголосив Глава держави.

 

Про організацію проведення перевірки відповідно до Закону України “Про очищення влади”
Четвер, 05 березня 2015, 10:59

03.03.2015 № 22-к

Про організацію проведення перевірки відповідно до Закону України “Про очищення влади”

 

 

Відповідно до статей 6, 41 Закону України "Про місцеві державні адміністрації", пункту 10 частини першої статті 2, частини четвертої статті 5 Закону України "Про очищення влади", Порядку проведення перевірки достовірності відомостей щодо застосування заборон, передбачених частинами третьою і четвертою статті 1 Закону України "Про очищення влади", затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 16.10.2014 № 563, Плану проведення перевірок відповідно до Закону України "Про очищення влади", затвердженого розпорядженням Кабінету Міністрів України від 16.10.2014 № 1025-р, розпорядження облдержадміністрації “Про організацію проведення перевірки відповідно до Закону України “Про очищення влади” від 27.02.2015 № 27-к:

1. Провести перевірку достовірності відомостей щодо застосування заборон, передбачених частинами третьою і четвертою статті 1 Закону України "Про очищення влади" (далі - Перевірка), щодо осіб, звільнення з посад яких належить до повноважень голови районної державної адміністрації (далі - райдержадміністрація) у такі строки:

1) першого заступника, заступника голови, керівника апарату райдержадміністрації з 1 квітня 2015 року;

2) керівників структурних підрозділів райдержадміністрації з 15 квітня 2015 року;

3) заступників керівників структурних підрозділів райдержадміністрації з 15 червня 2015 року;

4) керівників структурних підрозділів апарату райдержадміністрації з 1 жовтня 2015 року;

5) працівників апарату та структурних підрозділів райдержадміністрації з 1 січня 2016 року.

2. Визначити відділ організаційно-кадрової роботи апарату райдержадміністрації відповідальним за організацію проведення перевірки.

3. Відділу інформаційної діяльності та комунікацій з громадськістю апарату райдержадміністрації забезпечити розміщення тексту цього розпорядження на офіційному веб-сайті райдержадміністрації.

4. Керівникам структурних підрозділів райдержадміністрації, заступнику керівника апарату – начальнику відділу організаційно кадрової роботи апарату райдержадміністрації забезпечити ознайомлення працівників, у тому числі тих, які відсутні на роботі (знаходяться у відрядженні, щорічних основній та додаткових відпустках, відпустці без збереження заробітної плати, навчальній відпустці, відпустці у зв'язку з вагітністю та пологами, відпустці для догляду за дитиною, відсутні у зв'язку з тимчасовою непрацездатністю тощо) із цим розпорядженням.

5. Працівникам, зазначеним у пункті 1 цього розпорядження, у десятиденний строк з дня початку проведення перевірки подати до відділу організаційно-кадрової роботи апарату райдержадміністрації власноручно написану заяву про те, що до них застосовуються або не застосовуються заборони, визначені частинами третьою або четвертою статті 1 Закону України "Про очищення влади", згоду на проходження перевірки та оприлюднення відомостей щодо них за формою згідно з додатком 1 або 2.

6. Відділу організаційно-кадрової роботи апарату райдержадміністрації протягом трьох днів після одержання відповідної заяви подавати до відділу інформаційної діяльності та комунікацій з громадськістю апарату райдержадміністрації для розміщення на офіційному веб-сайті райдержадміністрації інформацію про початок проходження перевірки особою, копії її заяви та декларації (крім відомостей, що віднесені законом до інформації з обмеженим доступом).

7. Керівникам управлінь: фінансовому, агропромислового розвитку соціального захисту населення райдержадміністрації, відділам: освіти та культури райдержадміністрації згідно з планом проведення перевірок, затвердженим Кабінетом Міністрів України, прийняти власні рішення про початок проведення перевірки у відповідному органі в яких встановити дату початку проведення перевірки, а також визначити відповідальний за проведення перевірки структурний підрозділ такого органу.

8. Контроль за виконанням цього розпорядження залишаю за собою.

 

 

 

 

 

 

 

Голова

державної адміністрації                                                        О. Ковбасюк

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Додаток 1

до розпорядження районної державної адміністрації від 03.03.2015 № 22-к

Голові Христинівської районної державної адміністрації Ковбасюку О.С.

_____________________________(посада, прізвище, ім'я, та по батькові особи щодо якої проводиться перевірка)

ЗАЯВА*

про проведення перевірки,

передбаченої Законом України "Про очищення влади"

Я,____________________________________________________________________ ,

(прізвище, ім'я та по батькові)

відповідно до статті 4 Закону України "Про очищення влади" повідомляю, що заборони, визначені частиною третьою або четвертою статті 1 Закону, не застосовуються щодо мене.

Надаю згоду на: проходження перевірки;

оприлюднення відомостей щодо себе відповідно до вимог Закону України "Про очищення влади".

Додаток: копія декларації про майно, доходи, витрати і зобов'язання фінансового характеру за 20__ рік.

___________________ 20_р.                                                         ____________________

(підпис)

 

 

 

_____________________

* Заява пишеться особою власноручно.

 

Додаток 2

до розпорядження районної державної адміністрації від 03.03.2015 № 22-к

Голові Христинівської районної державної адміністрації Ковбасюку О.С.

_____________________________(посада, прізвище, ім'я, та по батькові особи щодо якої проводиться перевірка)

ЗАЯВА*

про проведення перевірки,

передбаченої Законом України "Про очищення влади"

 

Я,____________________________________________________________________ ,

(прізвище, ім'я та по батькові)

відповідно до статті 4 Закону України "Про очищення влади" повідомляю, що заборони, визначені частиною_____________________________________________________

(третьою/четвертою)

статті 1 Закону, застосовується щодо мене.

________________________________________________________________________

Надаю згоду на: проходження перевірки;

оприлюднення відомостей щодо себе відповідно до вимог Закону України "Про очищення влади".

Додаток: копія декларації про майно, доходи, витрати і зобов'язання фінансового характеру за 20__ рік.

___________________ 20_р.                                                         ____________________

(підпис)

 

_____________________

* Заява пишеться особою власноручно.

 

Звернення голови РДА

Вельмишановні Христинівчани! Маю велику честь звертатися до людей, які творять історію Христинівщини та впливають певним чином  й на долю своєї країни.  Для мене це велика відповідальність і сьогодні, як ніколи, актуальними є слова Великого Кобзаря: «Об’єднаймося, ж брати мої!». Тільки спільна праця, дасть змогу реалізувати поставлену мету: забезпечити життєдіяльність району,  підвищити соціальні стандарти, не залишити людей на одинці з їх проблемами, вдало і ефективно  впроваджувати реформи в галузі  освіти, охорони здоров’я, правоохоронній системі, сільському господарстві, в управлінні державною власністю, дерегуляцією та розвитком підприємництва, реформі децентралізації влади, запровадження новітніх технологій у сфері енергозбереження, забезпечення життєдіяльності бюджетних установ. Закликаю  до співпраці депутатів, сільхоз- та товаровиробників, керівників громадсько-політичних організацій,  керівників установ та організацій, бізнесменів та активних громадян.  Ми всі розуміємо, як би не мінялися часи, ми повинні зберігати вірність нашим основним принципам ― нашим громадянським свободам, а це вимагає наших спільних зусиль.  Нам є над чим працювати. Я завжди прислухатимусь до слушних порад, раціональних ідей, буду відкрита до конструктивного діалогу, ми сьогодні просто не маємо права на помилку, нам соромно буде дивитись в очі  тим, хто пережив лихоліття: Світової війни, Голодомору, хлопцям, які забезпечують  нам  тут мир та оберігають від "гарних" сусідів. Хотілось  б наголосити – я з оптимізмом дивлюся вперед і хотіла  би цим оптимізмом заохотити кожного з вас, якомога більшу кількість людей. У нас – спільне із вами  минуле. Ми гуртом радіємо, і гуртом сумуємо. У нас спільний дім, і мета – спільна. Любімо свою Христинівщину і  її майбутнє  ми збудуємо разом. Слава Україні!

До уваги населення!


Увага: «Гаряча лінія»
для учасників антитерористичної операції!
Відкрито «Гарячу  телефонну лінію»
в управлінні соціального захисту населення
для учасників антитерористичної операції : 2 – 33 -60.
Дзвінки приймаються з
понеділка по четвер з 8.00 - 17.15, п’ятниця – 8.00-17.00.

Увага: «Гаряча лінія»
для осіб, які виїжджають з Автономної Республіки Крим
та м. Севастополь для проживання
на території Христинівського району.
З питань отримання довідкової інформації, щодо проживання,
соціального захисту, влаштування дітей у навчально-виховні заклади міста,
працевлаштування дорослих, тощо звертатись за телефоном
(04745) 6-02-83
Дзвінки приймаються
з понеділка по четвер з 8-00 до 17-15 у п'ятницю з 8-00 до 16-00
«Телефон довіри» прокуратури Черкаської області
для надання громадянами та посадовими особами підприємств, установ,
організацій інформації про факти вчинення працівниками
органів прокуратури корупційних правопорушень
(0472) 36-67-77, (068) 835-57-90

Енергоефективний калькулятор

Режим роботи телефоної “гарячої лінії”управління Пенсійного фонду України
в Христинівському районі Черкаської області

В управлінні Пео фонду України в Христинівському районі
працює телефон “гарячої лін
нсійногії” за номером 6-05-82,
по якому громадяни можуть отримати відповіді
на запитання щодо пенсійного забезпечення.
Режим роботи телефонної “гарячої лінії”:
Понеділок – четвер:  з  8-00 до 13-00; з 14-00 до 17-15

П’ятниця:   з 8-00 до 13-00; з 14-00 до 16-00

Уманський - місцевий центр
з надання безоплатної вторинної
правової допомоги
вул. Леніна, 31, м. Умань,
Черкаська область 20300
тел. (04744) 3-25-33

ел.пошта: uman.cherkasy@legalaid.gov.ua

ЄС ПРО ООН

Найближчі свята


Календар свят і подій.

Христинівська районна державна адміністрація Черкаської області
Powered by Joomla!; Joomla templates by SG web hosting