Головна

Меню сайту

Корисні посилання


Держава турбується

про тебе

Черкаська обласна державна адміністрація

Актуально!

Українці мають якнайшвидше відчути результати боротьби з корупцією – Глава держави

Президент Петро Порошенко провів друге засідання Національної ради з питань антикорупційної політики. Глава держави зазначив, що його поки що не задовольняють результати боротьби з корупцією, та наголосив, що з перших днів наступного року прості українці мають відчути ці результати. «Ми маємо довести, що система, яку ми так дбайливо створювали весь 2015-й рік, нарешті, працює для України і здатна приносити гарний результат», – заявив Петро Порошенко.
Президент застеріг від заспокійливих звітів щодо першого етапу антикорупційних дій. «Нібито рухаємося, нібито прогрес, нібито чогось вже досягли. Ні, наголошую, що ми лише створюємо інституціональну структуру, створюємо передумови для невідворотності покарань. Самих покарань і самих результатів, незважаючи на те, що кожен день, ну, принаймні кожен тиждень, високопосадовці затримуються за хабарі, за які мають бути запроторені за ґрати, результати поки що мене не задовольняють», – заявив Петро Порошенко.
В той же час, говорячи про перші конкретні результати боротьби з корупцією, Президент повідомив, що вчора на хабарі у 250 тисяч доларів СБУ затримала працівників центрального органу виконавчої влади. «За один папірець, лише за право підписання папірця. В кого? В оборонних підприємствах. Це не просто корупція – це мародерство», – заявив Петро Порошенко. Глава держави подякував за інтенсивність роботи Голову СБУ Василя Грицака та, звертаючись до керівників Національного антикорупційного бюро Артема Ситника та Спеціальної антикорупційної прокуратури Назара Холодницького, наголосив: «Зараз це вже ваші клієнти, і ми своїми рішучими діями маємо продемонструвати – в Україні настали нові часи, і жодна посада, жоден політичний прапорець не є «парасолькою», щоб захистити від справедливого покарання за корупційні дії. Глава держави відзначив перші антикорупційні кроки – створення відповідних структур – та наголосив: «Ми не сиділи, склавши руки. Те, що ми встигли зробити, коштувало чималих зусиль, часом титанічних». «Створюються інституції, формується законодавчеполе, запроваджуються антикорупційні ініціативи, відбувається активне залучення громадськості і міжнародної спільноти до антикорупційної реформи», – сказав Петро Порошенко.
Президент акцентував на тому, що під час візиту Віце-президента Сполучених Штатів Америки Джо Байдена було оголошено про допомогу США у антикорупційних діях. «Левова частина з тих 190 мільйонів доларів, які були привезені як додаткова технічна допомога, піде на допомогу у створенні ефективних правоохоронних і антикорупційних органів», – зазначив Президент, висловивши сподівання, що інші донори і партнери України будуть брати активну участь у допомозі. «Мова йде не лише про гроші. Мова йде про довіру, коли вони беруть участь і своїми фінансами, своїми радниками підтверджують, що на сьогоднішній день Україна розвивається саме в правильному напрямку».
Президент висловив впевненість, що для боротьби з корупцією важлива не лише суворість покарання, але й забезпечення його невідворотності та побудова попереджувальної стратегії. "Наше завдання - зменшити простір для корупційних дій. Для цього потрібен і жорсткий контроль за діями чиновників, і дерегуляція. Чим менше буде залежати від чиновників, тим менше буде спокуси для корупційних хабарів", - сказав Глава держави.Президент акцентував увагу на важливості забезпечення прозорості та публічного контролю за статками та витратами державних службовців, в тому числі публікації декларацій у режимі онлайн. «Цей проект реалізується, зокрема, завдяки допомозі ООН. Вже відкриті реєстри майна, земельних ділянок. Впевнений, що будуть відкриті реєстри транспортних засобів, і одразу поменшає на дорогах елітних машин. Думаю, що це кроки, які мають привести до оздоровлення нації», - зазначив Глава держави. Президент також додав про необхідність переведення всіх державних та комунальних закупівель у формат електронних торгів, оскільки це підвищить якість послуг та зменшить взаємодію чиновника з бізнесом та громадянином.
Петро Порошенко наголосив, що процес створення сучасної інфраструктури для боротьби з корупцією не буде завершеним і система не буде ефективно працювати без судової реформи. Президент нагадав, що запропонований проект змін до Конституції щодо судової реформи, схвалений Венеціанською комісією, передбачає оновлення суддівського корпусу, запровадження жорсткого контролю за видатками кожного судді і їх відповідність доходам, скасування недоторканності суддів. «Впевнений, що разом із забезпеченням незалежності суддів скасування недоторканності є тим балансом, який запровадить європейські принципи ефективності і незалежності судочинства як від політичних, так і від корупційних проявів», - наголосив Глава держави.

 

Головна сторінка
Громада – це рада, що вирішила, так і буде
••Середа•, 25 •січня• 2012, 18:06•

На початку цього тижня відбулася чергова зустріч між учасниками програми ФМР Христинівського району та координатором проекту ЄС/ПРООН Наталією Белюкіною, на якій обговорювався соціальний проект «Місцевий розвиток, орієнтований на громаду – ІІ» за ініціативи ЄС/ПРООН.
У засіданні взяла участь секретар Координаційної ради – начальник управління економіки та розвитку інфраструктури райдержадміністрації Лариса Дубашевська.

•Детальніше...•
 
Відбулося засідання колегії Христинівської РДА
••Вівторок•, 24 •січня• 2012, 15:12•

24 січня відбулося засідання колегії Христинівської райдержадміністрації, яке провів голова райдержадміністрації Володимир Сидорчук. У засіданні взяли участь заступники голови райдержадміністрації, начальники управлінь і відділів РДА, керівники окремих районних установ, представники засобів масової інформації. Основні питання, навколо яких велося обговорення.

1. Про хід виконання районної Програми «Будуємо нову Христинівщину» на 2011-2015 роки.

2. Про стан виконання розпорядження облдержадміністрації від 09.10.2006 №420 «Про стан погашення заборгованості за спожиті енергоносії».

3. Про роботу Христинівської райдержадміністрації по легалізації робочих місць, забезпеченню виплати заробітної плати та вжиті заходи по недопущенню утворення заборгованості.

4  Про підсумки роботи служби у справах дітей з питань комплексної системи захисту прав та інтересів дітей у 2011 році та завдання на 2012 рік.

•Детальніше...•
 
Соборність - ідея через віки
••Понеділок•, 23 •січня• 2012, 17:53•

22 січня мільйони українців святкують День єдності. Христинівчани також приєдналися до святкування такого важливого для України свята.

Вдивляючись у минуле, треба зазначити, що ідея всеукраїнської єдності, соборності України ніколи не полишала наш народ, і нині ми прагнемо до єдності Заходу і Сходу як ніколи раніше.

Урочисті заходи з нагоди вікопомної дати розпочались о 10 годині. На площі, біля міського будинку культури сформувалась чимала святкова колона, яку очолили представники міських організацій, що несли квіти до Пам’ятного знаку борцям за свободу та незалежність України.

На святі були присутні голова райдержадміністрації Володимир Сидорчук, голова районної ради Микола Передрій та міський голова Микола Наконечний.

Величальною піснею колону зустрів творчий колектив «Ласкаво просимо». Після урочистого відкриття з промовою виступив голова райдержадміністрації Володимир Сидорчук, який привітав усіх зі святом.

•Детальніше...•
 
«А той третій празник – святе Водохреще»…
••П'ятниця•, 20 •січня• 2012, 18:00•

На Водохреще всім наснаги й сили
Свята, цілюща додає вода.
Хоч як літа нестримні б не летіли,
Однак душа в них вічно молода.

Вже кілька років поспіль 19 січня на околиці Христинівки в урочищі «Долинка», за підтримки міського голови Миколи Наконечного, проходить святкування великого християнського свята Водохреще. Відрадно, що в Христинівці відроджуються і примножуються славні народні обрядові традиції.

У святкуванні взяли участь керівники району – голова райдержадміністрації Володимир Сидорчук, голова районної ради Микола Передрій.

Морозний, ясний день додавав настрою і свято розпочалося театралізованим дійством, підготовленим міською Школою мистецтв.

•Детальніше...•
 
Відбулося засідання комісії Христинівської РДА з питань контролю за станом розрахунків за спожиті енергоносії
••П'ятниця•, 20 •січня• 2012, 15:22•

20 січня відбулося засідання комісії Христинівської районної державної адміністрації з питань контролю за станом розрахунків за спожиті енергоносії. На засіданні комісії розглянуті питання про стан розрахунків споживачів району за використані енергоносії та житлово-комунальні послуги станом на 01.01.2012 року та намічені шляхи підвищення рівня оплати всіх груп споживачів за використані тепло- та електроенергію, комунальні послуги та зменшення суми заборгованості протягом січня 2012 року.

В засіданні комісії взяли участь заступник голови райдержадміністрації Строга Т.В., начальник управління економіки та розвитку інфраструктури райдержадміністрації Дубашевська Л.В., головний спеціаліст управління економіки та розвитку інфраструктури райдержадміністрації Клименко Н.П., начальник фінансового управління райдержадміністрації Невшупа М.М., начальник управління агропромислового розвитку райдержадміністрації Підвальний В.Ю., головний бухгалтер управління праці та соціального захисту населення райдержадміністрації Сутула Н.М., директор Христинівського РЕМ ПАТ „Черкасиобленерго” Базалеєв О.А., майстер Христинівської дільниці ПАТ „Уманьгаз” Руда Н.А.

•Детальніше...•
 
Проаналізовані результати роботи тваринництва у 2011 році в ТОВ "Агровіт"
••Середа•, 18 •січня• 2012, 21:45•

17 січня відбулась районна нарада, на якій були проаналізовані результати роботи тваринництва у 2011 році в ТОВ "Агровіт" (с.Велика Севастянівка). Метою наради було обговорення досягнень в 2011 році та визначення завдань на 2012 рік, вивчення досвіду роботи ферми великосевастянівців.

З вступним словом перед учасниками наради виступив голова райдержадміністрації В.І.Сидорчук, який в своїй промові охарактеризував ті досягнення, які було здобуті в 2011 році. Вироблено 20 тис. тонн молока, це на 2 тис. тонн більше рівня минулого року; реалізовано 3150 тонн м’яса, надоєно на корову 5270 кг молока, плюс 330 кг за рік. Також досягнуто певних результатів в рослинництві.

Основним завданням на 2012 рік є подальше нарощування виробництва продукції, збереження та створення нових робочих місць.

Ознайомлення ферми відбувалось з коментарями директора СТОВ "Агровіт" Г.П.Трояна та головного зоотехніка В.Г.Норенка, які розповіли про те, що нового запроваджено в господарстві. Це реконструйований корівник на 200 голів, установлений молокопровід, запрацював молочний блок, також поділено корів на групи – група роздою, група високопродуктивних корів, група корів перед запуском і група сухостою. Згідно продуктивності і проходить годівля тварин. Корма роздаються за допомогою "міксера". Працює відділення для отелу корів та нетелів, яких підготовляють до доїння та розтелу. Проводяться роботи по переходу на годівлю тварин із сховищ цілий рік.

•Детальніше...•
 
Відбулася нарада з головами ОСББ та ЖБК
••Вівторок•, 17 •січня• 2012, 08:32•

16 січня на виконання витягу з протоколу №92 засідання Кабінету Міністрів України від 14.12.2011 року за участі голови райдержадміністрації Володимира Сидорчука, заступника голови райдержадміністрації Тетяни Строгої, начальника відділу житлово-комунального господарства райдержадміністрації Костянтина Галети, державного реєстратора Віти Киби, начальника районного відділу статистики Олександра Надточія, заступника міського голови Олександра Кучеренка, начальника ВУЖКГ Павла Гончаренка відбулася нарада з головами об`єднань співвласників багатоквартирних будинків (ОСББ) та житлово-будівельних кооперативів (ЖБК) щодо шляхів розв’язання проблем, пов’язаних з утворенням та функціонуванням ОСББ, в ході якої надана правова консультація з їх реєстрації і звітування та проведений обмін досвідом з питань функціонування об’єднань.

•Детальніше...•
 
Про боротьбу з наркоманією
••Понеділок•, 16 •січня• 2012, 17:49•

16 січня голова Христинівської райдержадміністрації Володимир Сидорчук провів нараду з питань виконання районного плану заходів щодо виконання розпорядження Кабінету Міністрів України від 22.11.2010 №2140-р “Про затвердження плану заходів щодо виконання Концепції реалізації державної політики у сфері протидії поширенню наркоманії, боротьби з назаконним обігом наркотичних засобів, психотропних речовин та прекурсорів на 2011-2015 роки”.

На нараді були присутні:

Прокурор району – Менчинський С.В.
Начальник РВ УМВС України в Черкаській області- Гирик В.І.
Начальник фінансового управління РДА – Невшупа М.М.
Начальник відділу освіти РДА – Білецька М.В.
Начальник служби у справах дітей РДА – Піддубняк Н.В.
Начальник відділу у справах сім’ї, молоді та спорту РДА- Гура С.О.
Завідувач сектору взаємодії з правоохоронними органами, оборонної та мобілізаційної роботи апарату РДА – Драмарецький П.Т.
Директор РЦСССДМ – Чернявська Т.В.
Лікар нарколог – Засаднюк О.А.

•Детальніше...•
 
Конференція освітян на Христинівщині
••П'ятниця•, 13 •січня• 2012, 18:51•

11 січня відбулася учительська конференція працівників освіти Христинівського району. Ця методична зустріч була присвячена організації виховної роботи у навчальних закладах, новітнім технологіям виховання, ролі та функції адміністрації школи та класного керівника в управлінні системою виховної роботи. Перед присутніми з доповіддю про справи в освітянській галузі району виступила начальник відділу освіти райдержадміністрації Маргарита Білецька, яка глибоко проаналізувала стан виховної роботи в районі, визначила ключові проблеми та накреслила шляхи їх подолання. Зокрема, вона зазначила, що багато класних керівників працює натхненно й творчо, досягаючи помітних успіхів у справі навчання й виховання молодого підростаючого покоління та все ж переконана, що час визначає нові вимоги до класного керівника, його функцій, завдань, напрямків і змісту його діяльності.

- Роль класного керівника є значущою у формуванні особистості дитини. Саме він проводить левову частку роботи з учнівським колективом та має індивідуальний підхід до кожної дитини, враховуючи її нахили, смаки та уподобання.

Слово на конференції взяв голова Христинівської райдержадміністрації Володимир Сидорчук, який наголосив, що районна влада робить все можливе, щоб піднімати престиж професії вчителя, сприяти якісному оновленню і розвитку освітянської галузі в районі і завжди тримати на контролі вирішення всіх назрілих проблем, закликав до співпраці та конструктивного діалогу.

•Детальніше...•
 
Різдвяний подарунок Ліщинівському територіальному центру обслуговування самотніх, непрацездатних пенсіонерів
••Четвер•, 05 •січня• 2012, 10:03•

4 січня до стаціонарного відділення Ліщинівського територіального центру обслуговування самотніх, непрацездатних пенсіонерів що знаходиться в селі Ліщинівка Христинівського району, завітали шановані й почесні гості – голова райдержадміністрації Володимир Сидорчук і його перший заступник Сергій Іваненчук привітали колектив зі святами та виконали приємну місію – передали від директора фермерського господарства «Ладіс» села Попудня Монастирищенського району, депутата обласної ради, Заслуженого працівника сільського господарства України, переможця у номінації «Аграрій року» загальнодержавної програми «Людина року–2010» Андрія Крохмаля благодійний подарунок – крупи, цукор.

Директор закладу В.Ю.Дорошенко висловив від імені пацієнтів та їхнього дружнього колективу щиру подяку за особливу увагу, що приділяє влада людям, які її потребують.

– Ми щиро вдячні за те, що керівництво району переймається нашими проблемами. Це справжня турбота – не на словах, а на ділі. І вдвічі приємно, що до представників влади можна звернутися за будь-яких потреб і розраховувати на допомогу. Наша спільна мета – допомогти людям провести останні роки гідно, створити звичне для них середовище, як в рідній домівці, – зазначив директор закладу.

•Детальніше...•
 
<< •Початок• < •Попередня• 411 412 413 414 415 416 417 418 •Наступна• > •Кінець• >>

•Сторінка 413 з 418•

Пошук по сайту

Звернення голови РДА

Вельмишановні Христинівчани! Маю велику честь звертатися до людей, які творять історію Христинівщини та впливають певним чином  й на долю своєї країни.  Для мене це велика відповідальність і сьогодні, як ніколи, актуальними є слова Великого Кобзаря: «Об’єднаймося, ж брати мої!». Тільки спільна праця, дасть змогу реалізувати поставлену мету: забезпечити життєдіяльність району,  підвищити соціальні стандарти, не залишити людей на одинці з їх проблемами, вдало і ефективно  впроваджувати реформи в галузі  освіти, охорони здоров’я, правоохоронній системі, сільському господарстві, в управлінні державною власністю, дерегуляцією та розвитком підприємництва, реформі децентралізації влади, запровадження новітніх технологій у сфері енергозбереження, забезпечення життєдіяльності бюджетних установ. Закликаю  до співпраці депутатів, сільхоз- та товаровиробників, керівників громадсько-політичних організацій,  керівників установ та організацій, бізнесменів та активних громадян.  Ми всі розуміємо, як би не мінялися часи, ми повинні зберігати вірність нашим основним принципам ― нашим громадянським свободам, а це вимагає наших спільних зусиль.  Нам є над чим працювати. Я завжди прислухатимусь до слушних порад, раціональних ідей, буду відкрита до конструктивного діалогу, ми сьогодні просто не маємо права на помилку, нам соромно буде дивитись в очі  тим, хто пережив лихоліття: Світової війни, Голодомору, хлопцям, які забезпечують  нам  тут мир та оберігають від "гарних" сусідів. Хотілось  б наголосити – я з оптимізмом дивлюся вперед і хотіла  би цим оптимізмом заохотити кожного з вас, якомога більшу кількість людей. У нас – спільне із вами  минуле. Ми гуртом радіємо, і гуртом сумуємо. У нас спільний дім, і мета – спільна. Любімо свою Христинівщину і  її майбутнє  ми збудуємо разом. Слава Україні!

До уваги населення!


Увага: «Гаряча лінія»
для учасників антитерористичної операції!
Відкрито «Гарячу  телефонну лінію»
в управлінні соціального захисту населення
для учасників антитерористичної операції : (04745) 6-13-86.
Дзвінки приймаються з
понеділка по четвер з 8.00 - 17.15, п’ятниця – 8.00-16.00.

Увага: «Гаряча лінія»
для осіб, які виїжджають з Автономної Республіки Крим
та м. Севастополь для проживання
на території Христинівського району.
З питань отримання довідкової інформації, щодо проживання,
соціального захисту, влаштування дітей у навчально-виховні заклади міста,
працевлаштування дорослих, тощо звертатись за телефоном
(04745) 6-02-83
Дзвінки приймаються
з понеділка по четвер з 8-00 до 17-15 у п'ятницю з 8-00 до 16-00
«Телефон довіри» прокуратури Черкаської області
для надання громадянами та посадовими особами підприємств, установ,
організацій інформації про факти вчинення працівниками
органів прокуратури корупційних правопорушень
(0472) 36-67-77, (068) 835-57-90

 

Енергоефективний калькулятор

Режим роботи телефоної “гарячої лінії”управління Пенсійного фонду України
в Христинівському районі Черкаської області

В управлінні Пео фонду України в Христинівському районі
працює телефон “гарячої лін
нсійногії” за номером 6-05-82,
по якому громадяни можуть отримати відповіді
на запитання щодо пенсійного забезпечення.
Режим роботи телефонної “гарячої лінії”:
Понеділок – четвер:  з  8-00 до 13-00; з 14-00 до 17-15

П’ятниця:   з 8-00 до 13-00; з 14-00 до 16-00

Уманський - місцевий центр
з надання безоплатної вторинної
правової допомоги
вул. Леніна, 31, м. Умань,
Черкаська область 20300
тел. (04744) 3-25-33

ел.пошта: uman.cherkasy@legalaid.gov.ua

ЄС ПРО ООН

Найближчі свята


Календар свят і подій.

Христинівська районна державна адміністрація Черкаської області
Powered by Joomla!; Joomla templates by SG web hosting

•Інформація Профілю•

Application afterLoad: 0.000 seconds, 0.45 MB
Application afterInitialise: 0.101 seconds, 6.81 MB
Application afterRoute: 0.112 seconds, 8.05 MB
Application afterDispatch: 2.598 seconds, 11.30 MB
Application afterRender: 2.686 seconds, 12.91 MB

•Використання пам'яті•

13591304

•21 вхідних запитів•

  1. SELECT *
      FROM jos_session
      WHERE session_id = 'u6r7ss34l40vf6h2cn3jo5i4k0'
  2. DELETE
      FROM jos_session
      WHERE ( TIME < '1532193570' )
  3. SELECT *
      FROM jos_session
      WHERE session_id = 'u6r7ss34l40vf6h2cn3jo5i4k0'
  4. INSERT INTO `jos_session` ( `session_id`,`time`,`username`,`gid`,`guest`,`client_id` )
      VALUES ( 'u6r7ss34l40vf6h2cn3jo5i4k0','1532194470','','0','1','0' )
  5. SELECT *
      FROM jos_components
      WHERE parent = 0
  6. SELECT folder AS TYPE, element AS name, params
      FROM jos_plugins
      WHERE published >= 1
      AND access <= 0
      ORDER BY ordering
  7. SELECT m.*, c.`option` AS component
      FROM jos_menu AS m
      LEFT JOIN jos_components AS c
      ON m.componentid = c.id
      WHERE m.published = 1
      ORDER BY m.sublevel, m.parent, m.ordering
  8. SELECT template
      FROM jos_templates_menu
      WHERE client_id = 0
      AND (menuid = 0 OR menuid = 1)
      ORDER BY menuid DESC
      LIMIT 0, 1
  9. SELECT a.id, a.title, a.alias, a.title_alias, a.introtext, a.fulltext, a.sectionid, a.state, a.catid, a.created, a.created_by, a.created_by_alias, a.modified, a.modified_by, a.checked_out, a.checked_out_time, a.publish_up, a.publish_down, a.images, a.attribs, a.urls, a.metakey, a.metadesc, a.access, CASE WHEN CHAR_LENGTH(a.alias) THEN CONCAT_WS(':', a.id, a.alias) ELSE a.id END AS slug, CASE WHEN CHAR_LENGTH(cc.alias) THEN CONCAT_WS(":", cc.id, cc.alias) ELSE cc.id END AS catslug, CHAR_LENGTH( a.`fulltext` ) AS readmore, u.name AS author, u.usertype, g.name AS groups, u.email AS author_email, cc.title AS category, s.title AS SECTION, s.ordering AS s_ordering, cc.ordering AS cc_ordering, a.ordering AS a_ordering, f.ordering AS f_ordering
      FROM jos_content AS a
      INNER JOIN jos_content_frontpage AS f
      ON f.content_id = a.id
      LEFT JOIN jos_categories AS cc
      ON cc.id = a.catid
      LEFT JOIN jos_sections AS s
      ON s.id = a.sectionid
      LEFT JOIN jos_users AS u
      ON u.id = a.created_by
      LEFT JOIN jos_groups AS g
      ON a.access = g.id
      WHERE 1
      AND a.state = 1
      AND (( cc.published = 1
      AND s.published = 1 ) OR ( a.catid = 0
      AND a.sectionid = 0 ) )
      AND ( a.publish_up = '0000-00-00 00:00:00' OR a.publish_up <= '2018-07-21 17:34:30' )
      AND ( a.publish_down = '0000-00-00 00:00:00' OR a.publish_down >= '2018-07-21 17:34:30' )
      ORDER BY  a.created DESC
      LIMIT 4120, 10
  10. SELECT a.id, a.title, a.alias, a.title_alias, a.introtext, a.fulltext, a.sectionid, a.state, a.catid, a.created, a.created_by, a.created_by_alias, a.modified, a.modified_by, a.checked_out, a.checked_out_time, a.publish_up, a.publish_down, a.images, a.attribs, a.urls, a.metakey, a.metadesc, a.access, CASE WHEN CHAR_LENGTH(a.alias) THEN CONCAT_WS(':', a.id, a.alias) ELSE a.id END AS slug, CASE WHEN CHAR_LENGTH(cc.alias) THEN CONCAT_WS(":", cc.id, cc.alias) ELSE cc.id END AS catslug, CHAR_LENGTH( a.`fulltext` ) AS readmore, u.name AS author, u.usertype, g.name AS groups, u.email AS author_email, cc.title AS category, s.title AS SECTION, s.ordering AS s_ordering, cc.ordering AS cc_ordering, a.ordering AS a_ordering, f.ordering AS f_ordering
      FROM jos_content AS a
      INNER JOIN jos_content_frontpage AS f
      ON f.content_id = a.id
      LEFT JOIN jos_categories AS cc
      ON cc.id = a.catid
      LEFT JOIN jos_sections AS s
      ON s.id = a.sectionid
      LEFT JOIN jos_users AS u
      ON u.id = a.created_by
      LEFT JOIN jos_groups AS g
      ON a.access = g.id
      WHERE 1
      AND a.state = 1
      AND (( cc.published = 1
      AND s.published = 1 ) OR ( a.catid = 0
      AND a.sectionid = 0 ) )
      AND ( a.publish_up = '0000-00-00 00:00:00' OR a.publish_up <= '2018-07-21 17:34:30' )
      AND ( a.publish_down = '0000-00-00 00:00:00' OR a.publish_down >= '2018-07-21 17:34:30' )
      ORDER BY  a.created DESC
  11. SELECT created_by, sectionid, catid
      FROM jos_content
      WHERE id='65'
  12. SELECT created_by, sectionid, catid
      FROM jos_content
      WHERE id='58'
  13. SELECT created_by, sectionid, catid
      FROM jos_content
      WHERE id='63'
  14. SELECT created_by, sectionid, catid
      FROM jos_content
      WHERE id='64'
  15. SELECT created_by, sectionid, catid
      FROM jos_content
      WHERE id='59'
  16. SELECT created_by, sectionid, catid
      FROM jos_content
      WHERE id='56'
  17. SELECT created_by, sectionid, catid
      FROM jos_content
      WHERE id='55'
  18. SELECT created_by, sectionid, catid
      FROM jos_content
      WHERE id='62'
  19. SELECT created_by, sectionid, catid
      FROM jos_content
      WHERE id='53'
  20. SELECT created_by, sectionid, catid
      FROM jos_content
      WHERE id='47'
  21. SELECT id, title, module, POSITION, content, showtitle, control, params
      FROM jos_modules AS m
      LEFT JOIN jos_modules_menu AS mm
      ON mm.moduleid = m.id
      WHERE m.published = 1
      AND m.access <= 0
      AND m.client_id = 0
      AND ( mm.menuid = 1 OR mm.menuid = 0 )
      ORDER BY POSITION, ordering

•0 вхідних запитів наслідування•

    •Мовні Файли завантажено•

    •Неперекладені рядки діагностики•

    •Ні•

    •Неперекладені рядки дизайну•

    •Ні•