Головна

Меню сайту

Корисні посилання


Держава турбується

про тебе

Черкаська обласна державна адміністрація

Актуально!

Українці мають якнайшвидше відчути результати боротьби з корупцією – Глава держави

Президент Петро Порошенко провів друге засідання Національної ради з питань антикорупційної політики. Глава держави зазначив, що його поки що не задовольняють результати боротьби з корупцією, та наголосив, що з перших днів наступного року прості українці мають відчути ці результати. «Ми маємо довести, що система, яку ми так дбайливо створювали весь 2015-й рік, нарешті, працює для України і здатна приносити гарний результат», – заявив Петро Порошенко.
Президент застеріг від заспокійливих звітів щодо першого етапу антикорупційних дій. «Нібито рухаємося, нібито прогрес, нібито чогось вже досягли. Ні, наголошую, що ми лише створюємо інституціональну структуру, створюємо передумови для невідворотності покарань. Самих покарань і самих результатів, незважаючи на те, що кожен день, ну, принаймні кожен тиждень, високопосадовці затримуються за хабарі, за які мають бути запроторені за ґрати, результати поки що мене не задовольняють», – заявив Петро Порошенко.
В той же час, говорячи про перші конкретні результати боротьби з корупцією, Президент повідомив, що вчора на хабарі у 250 тисяч доларів СБУ затримала працівників центрального органу виконавчої влади. «За один папірець, лише за право підписання папірця. В кого? В оборонних підприємствах. Це не просто корупція – це мародерство», – заявив Петро Порошенко. Глава держави подякував за інтенсивність роботи Голову СБУ Василя Грицака та, звертаючись до керівників Національного антикорупційного бюро Артема Ситника та Спеціальної антикорупційної прокуратури Назара Холодницького, наголосив: «Зараз це вже ваші клієнти, і ми своїми рішучими діями маємо продемонструвати – в Україні настали нові часи, і жодна посада, жоден політичний прапорець не є «парасолькою», щоб захистити від справедливого покарання за корупційні дії. Глава держави відзначив перші антикорупційні кроки – створення відповідних структур – та наголосив: «Ми не сиділи, склавши руки. Те, що ми встигли зробити, коштувало чималих зусиль, часом титанічних». «Створюються інституції, формується законодавчеполе, запроваджуються антикорупційні ініціативи, відбувається активне залучення громадськості і міжнародної спільноти до антикорупційної реформи», – сказав Петро Порошенко.
Президент акцентував на тому, що під час візиту Віце-президента Сполучених Штатів Америки Джо Байдена було оголошено про допомогу США у антикорупційних діях. «Левова частина з тих 190 мільйонів доларів, які були привезені як додаткова технічна допомога, піде на допомогу у створенні ефективних правоохоронних і антикорупційних органів», – зазначив Президент, висловивши сподівання, що інші донори і партнери України будуть брати активну участь у допомозі. «Мова йде не лише про гроші. Мова йде про довіру, коли вони беруть участь і своїми фінансами, своїми радниками підтверджують, що на сьогоднішній день Україна розвивається саме в правильному напрямку».
Президент висловив впевненість, що для боротьби з корупцією важлива не лише суворість покарання, але й забезпечення його невідворотності та побудова попереджувальної стратегії. "Наше завдання - зменшити простір для корупційних дій. Для цього потрібен і жорсткий контроль за діями чиновників, і дерегуляція. Чим менше буде залежати від чиновників, тим менше буде спокуси для корупційних хабарів", - сказав Глава держави.Президент акцентував увагу на важливості забезпечення прозорості та публічного контролю за статками та витратами державних службовців, в тому числі публікації декларацій у режимі онлайн. «Цей проект реалізується, зокрема, завдяки допомозі ООН. Вже відкриті реєстри майна, земельних ділянок. Впевнений, що будуть відкриті реєстри транспортних засобів, і одразу поменшає на дорогах елітних машин. Думаю, що це кроки, які мають привести до оздоровлення нації», - зазначив Глава держави. Президент також додав про необхідність переведення всіх державних та комунальних закупівель у формат електронних торгів, оскільки це підвищить якість послуг та зменшить взаємодію чиновника з бізнесом та громадянином.
Петро Порошенко наголосив, що процес створення сучасної інфраструктури для боротьби з корупцією не буде завершеним і система не буде ефективно працювати без судової реформи. Президент нагадав, що запропонований проект змін до Конституції щодо судової реформи, схвалений Венеціанською комісією, передбачає оновлення суддівського корпусу, запровадження жорсткого контролю за видатками кожного судді і їх відповідність доходам, скасування недоторканності суддів. «Впевнений, що разом із забезпеченням незалежності суддів скасування недоторканності є тим балансом, який запровадить європейські принципи ефективності і незалежності судочинства як від політичних, так і від корупційних проявів», - наголосив Глава держави.

 

Головна сторінка
Ще й досі сниться поле брані в крутих горах у Афгані
••Вівторок•, 14 •лютого• 2012, 14:20•

15 лютого Христинівщина вшановує учасників бойових дій на території інших держав та відзначає 23-ю річницю виведення військ з Афганістану. Щорічно в цей день вся Україна віддає данину пам'яті та поваги воїнам, які загинули на чужій війні.

Напередодні цієї дати заступник голови райдержадміністрації Юрій Коцюба, заступник голови районної ради Микола Єременко, військовий комісар Сергій Березюк, начальник управління праці та соціального захисту населення Христинівської райдержадміністрації Світлана Ісакова, представники районної спілки ветеранів Афганістану, голови територіальних громад відвідали сім’ї загиблих воїнів-інтернаціоналістів. Також делегація поклала квіти до могил афганців та вшанували хвилиною мовчання загиблих.

Сергій Галета, Микола Бондар, Олег Главацький, Володимир Сивокобиленко – цих чотирьох христинівчан, які гідно виконали свій військовий обов’язок, так і не дочекалися в рідних домівках.

•Детальніше...•
 
Складні дорожні ситуації склалися через негоду
••Понеділок•, 13 •лютого• 2012, 14:10•

У зв’язку із складними погодними умовами, через які виникли природні перешкоди для руху транспортних засобів, що негативно впливають на безпеку дорожнього руху, голова Христинівської райдержадміністрації Володимир Сидорчук провів оперативну нараду. На ній були присутні начальник відділу з питань надзвичайних ситуацій райдержадміністрації Микола Найдюк, начальник філії «Христинівський райавтодор» Максим Балухатий та начальник відділення ДАІ при РВ УМВС України в Черкаській області Сергій Євко.

Очільник району наголосив, що при експлуатації автомобільних доріг загального користування під час виникнення надзвичайних ситуацій природного характеру, в тому числі небезпечних метеорологічних та інших стихійних явищ чи різкій зміні температурних показників, виникають природні перешкоди, тому забезпечення безпеки транспортного руху на дорогах району в період складних метеорологічних умов повинне здійснюватися шляхом оперативного реагування дорожніх підприємств і підрозділів Державної автомобільної інспекції МВС.

•Детальніше...•
 
Друге засідання Форуму місцевого розвитку
••Четвер•, 09 •лютого• 2012, 14:54•

9 лютого в малій залі Будинку рад відбулося чергове засідання координаційної ради Форуму місцевого розвитку Христинівського району.
У засіданні взяли участь голова райдержадміністрації Володимир Сидорчук, голова координаційної ради – заступник голови райдержадміністрації Тетяна Строга, співголова ради – заступник голови районної ради Микола Єременко, секретар ради – начальник управління економіки та розвитку інфраструктури райдержадміністрації Лариса Дубашевська та члени ради: начальник фінансового управління райдержадміністрації Микола Невшупа, начальник відділу у справах  містобудування і архітектури райдержадміністрації Іван Рябоконь, голови територіальних громад-учасниць проекту.

•Детальніше...•
 
До уваги жителів міста та району!
••Четвер•, 09 •лютого• 2012, 14:42•

Відповідно до Закону України «Про вибори народних депутатів України» чергові вибори народних депутатів України призначаються на останню неділю жовтня п’ятого року повноважень Верховної Ради України, тобто – 28 жовтня 2012 року.

З метою перевірки та уточнення персональних даних виборців, що проживають на території міста Христинівки та Христинівського району, відділ ведення Державного реєстру виборців апарату Христинівської райдержадміністрації звертається до жителів міста та району із проханням – завітати до відділу та перевірити свої персональні дані, які містяться у Державному реєстрі виборців.

При собі необхідно мати документ що посвідчує особу та громадянство України (паспорт).

•Детальніше...•
 
У Христинівці навчались працівники райдержадміністрації
••Середа•, 08 •лютого• 2012, 13:55•

7 лютого в малому залі засідань Будинку рад Христинівського району відбувся семінар-навчання для працівників апарату, управлінь та відділів райдержадміністрації під проводом керівника апарату Христинівської райдержадміністрації Бориса Карпова.

У семінарі взяв участь голова райдержадміністрації Володимир Сидорчук.

Учасники семінару розглянули питання щодо порядку підготовки та проведення засідання колегії райдержадміністрації, порядку здійснення контролю та організації виконання документів органів влади вищого рівня, розпоряджень і доручень голів облдержадміністрації та райдержадміністрації, порядку ведення діловодства в органах виконавчої влади, проведення щорічної оцінки виконання державними службовцями райдержадміністрації покладених на них обов’язків і завдань за підсумками роботи у 2011 році, вживання заходів оперативного реагування на проблемні питання із звернення громадян, державної політики України у сфері протидії корупції.

•Детальніше...•
 
У Христинівському районі відбулася медична підсумкова рада
••Понеділок•, 06 •лютого• 2012, 13:51•

Днями в приміщенні центральної районної лікарні міста Христинівка за участі заступника начальника Головного управління охорони здоров’я та медицини катастроф Наталії Лакусти, голови райдержадміністрації Володимира Сидорчука, заступника голови районної ради Миколи Єременка, секретаря міської ради Миколи Кревсуна та медиків району відбулась підсумкова нарада у галузі медицини.

Під час наради головним лікарем ЦРЛ Валентином Яковенко проаналізовано роботу закладів охорони здоров’я у минулому році та визначено основні напрямки роботи у цьому році.

Загалом, районна галузь медицини включає в себе 5 лікарських амбулаторій загальної практики сімейної медицини, 24 ФАПів, 1 дільничну лікарню в селищі Верхнячка та центральну районну лікарню у місті Христинівка. На сьогодні кількість ліжко-місць складає 195 ліжок, з них – 170 у ЦРЛ та 25 у Верхняцькій дільничній лікарні. Забезпеченість ліжками в районі – 54,1%. План реорганізації мережі лікувально-профілактичних закладів первинної ланки в заклади сімейної медицини виконано частково. На базі Верхняцької дільничної лікарні розпочав своє функціонування пункт швидкої допомоги.

•Детальніше...•
 
У Христинівці встановлено два пункти обігріву
••П'ятниця•, 03 •лютого• 2012, 13:48•

Внаслідок очікуваного похолодання, днями головою Христинівської райдержадміністрації Володимиром Сидорчуком було проведено оперативну нараду за участю керівників РВ УМНС, РВ МВС, житлово-комунального господарства, медицини та освіти, на якій було визначено заходи щодо забезпечення безперебійної роботи об’єктів життєзабезпечення населення та недопущення переохолодження людей в період низьких температурних умов. Для обігріву та надання першої допомоги при переохолодженні, прийнято рішення щодо розгортання двох пунктів обігріву – на території РВ УМНС України в області та в районному будинку культури, а також збільшити кількість ліжко-місць у ЦРЛ для обстеження та надання допомоги постраждалим.

Рішенням районної комісії з питань техногенно-екологічної безпеки та надзвичайних ситуацій був затверджений склад оперативного штабу під керівництвом першого заступника голови райдержадміністрації Сергія Іваненчука.

Засобами інформування, доведено до населення щодо функціонування пунктів обігріву, місць їх розташування та дотримання правил поведінки людей під час низьких температур з метою недопущення випадків переохолодження.

•Детальніше...•
 
Христинівська райдержадміністрація сприяє в вирішенні питань «чорнобильців»
••Середа•, 01 •лютого• 2012, 13:44•

Днями відбулася зустріч з членами Христинівської районної організації в Черкаській області Всеукраїнської організації інвалідів «Союз Чорнобиль України», учасниками ліквідації наслідків аварії на ЧАЕС, яку зініціювала райдержадміністрація. Відбулася зустріч в зв’язку з потребою у вивченні думки ліквідаторів, більш поглибленого ознайомлення з їхніми проблемами та потребами, щодо соціального захисту. Вона була спрямована на зниження соціальної напруги, яка виникла через недостатнє законодавче врегулювання питань щодо цієї категорії громадян.

У «круглому столі» взяли участь заступник голови райдержадміністрації Тетяна Строга та Борис Карпов, начальник управління праці Христинівської райдержадміністрації Світлана Ісакова та начальник управління Пенсійного фонду в Христинівському районі Людмила Козінська.

Перед учасниками «круглого столу» виступив голова районної організації інвалідів «Союз Чорнобиль України» І.С. Стародуб.

•Детальніше...•
 
Відбувся «круглий стіл» з головами територіальних громад Христинівського району
••Вівторок•, 31 •січня• 2012, 18:16•

30 січня відбувся «круглий стіл» з головами територіальних громад під гаслом «Діалог влади заради громади», який започаткований в минулому році Христинівської райдержадміністрацією. Збори провів голова Христинівської райдержадміністрації Володимир Сидорчук.

На засіданні були присутні перший заступник голови райдержадміністрації Сергій Іваненчук, заступник голови райдержадміністрації Тетяна Строга, заступник голови районної ради Микола Єременко, керівник апарату райдержадміністрації Борис Карпов.

Загалом діалог проходив у конструктивному руслі, були обговоренні найбільш актуальні для громади проблеми.

Головний спеціаліст управління економіки та розвитку інфраструктури райдержадміністрації Наталія Клименко доповідала про уточнення об’єктів інфраструктури територіальних громад, які плануються включити до районної Програми «Будуємо нову Христинівщину» та зобов’язала голів тергромад найближчим часом заключити соціальні Угоди.

•Детальніше...•
 
Мітинг-реквієм у річницю смерті Станіслава Зінчука
••Вівторок•, 31 •січня• 2012, 18:13•

Я жив для тебе, Україно-мати.
Коли ж навіки в землю перейду,
Дозволь хоч корінчатком твоїм стати,
Аби живити крону молоду…

30 січня в музеї Станіслава Зінчука, що знаходиться в загальноосвітній школі с. Орадівка Христинівського району, відбувся захід із нагоди річниці від дня смерті українського поета, публіциста, перекладача, історика, фольклориста Станіслава Сергійовича Зінчука.

На пам’ятному заході був присутній голова Христинівської райдержадміністрації Володимир Сидорчук, перший заступник голови районної ради Микола Єременко, начальник відділу освіти райдержадміністрації Маргарита Білецька та начальник відділу культури райдержадміністрації Михайло Валюк. Серед запрошених були двоюрідні онук і онучка Зінчука – Ігор та Оксана.

•Детальніше...•
 
<< •Початок• < •Попередня• 411 412 413 414 415 416 417 418 •Наступна• > •Кінець• >>

•Сторінка 412 з 418•

Пошук по сайту

Звернення голови РДА

Вельмишановні Христинівчани! Маю велику честь звертатися до людей, які творять історію Христинівщини та впливають певним чином  й на долю своєї країни.  Для мене це велика відповідальність і сьогодні, як ніколи, актуальними є слова Великого Кобзаря: «Об’єднаймося, ж брати мої!». Тільки спільна праця, дасть змогу реалізувати поставлену мету: забезпечити життєдіяльність району,  підвищити соціальні стандарти, не залишити людей на одинці з їх проблемами, вдало і ефективно  впроваджувати реформи в галузі  освіти, охорони здоров’я, правоохоронній системі, сільському господарстві, в управлінні державною власністю, дерегуляцією та розвитком підприємництва, реформі децентралізації влади, запровадження новітніх технологій у сфері енергозбереження, забезпечення життєдіяльності бюджетних установ. Закликаю  до співпраці депутатів, сільхоз- та товаровиробників, керівників громадсько-політичних організацій,  керівників установ та організацій, бізнесменів та активних громадян.  Ми всі розуміємо, як би не мінялися часи, ми повинні зберігати вірність нашим основним принципам ― нашим громадянським свободам, а це вимагає наших спільних зусиль.  Нам є над чим працювати. Я завжди прислухатимусь до слушних порад, раціональних ідей, буду відкрита до конструктивного діалогу, ми сьогодні просто не маємо права на помилку, нам соромно буде дивитись в очі  тим, хто пережив лихоліття: Світової війни, Голодомору, хлопцям, які забезпечують  нам  тут мир та оберігають від "гарних" сусідів. Хотілось  б наголосити – я з оптимізмом дивлюся вперед і хотіла  би цим оптимізмом заохотити кожного з вас, якомога більшу кількість людей. У нас – спільне із вами  минуле. Ми гуртом радіємо, і гуртом сумуємо. У нас спільний дім, і мета – спільна. Любімо свою Христинівщину і  її майбутнє  ми збудуємо разом. Слава Україні!

До уваги населення!


Увага: «Гаряча лінія»
для учасників антитерористичної операції!
Відкрито «Гарячу  телефонну лінію»
в управлінні соціального захисту населення
для учасників антитерористичної операції : (04745) 6-13-86.
Дзвінки приймаються з
понеділка по четвер з 8.00 - 17.15, п’ятниця – 8.00-16.00.

Увага: «Гаряча лінія»
для осіб, які виїжджають з Автономної Республіки Крим
та м. Севастополь для проживання
на території Христинівського району.
З питань отримання довідкової інформації, щодо проживання,
соціального захисту, влаштування дітей у навчально-виховні заклади міста,
працевлаштування дорослих, тощо звертатись за телефоном
(04745) 6-02-83
Дзвінки приймаються
з понеділка по четвер з 8-00 до 17-15 у п'ятницю з 8-00 до 16-00
«Телефон довіри» прокуратури Черкаської області
для надання громадянами та посадовими особами підприємств, установ,
організацій інформації про факти вчинення працівниками
органів прокуратури корупційних правопорушень
(0472) 36-67-77, (068) 835-57-90

 

Енергоефективний калькулятор

Режим роботи телефоної “гарячої лінії”управління Пенсійного фонду України
в Христинівському районі Черкаської області

В управлінні Пео фонду України в Христинівському районі
працює телефон “гарячої лін
нсійногії” за номером 6-05-82,
по якому громадяни можуть отримати відповіді
на запитання щодо пенсійного забезпечення.
Режим роботи телефонної “гарячої лінії”:
Понеділок – четвер:  з  8-00 до 13-00; з 14-00 до 17-15

П’ятниця:   з 8-00 до 13-00; з 14-00 до 16-00

Уманський - місцевий центр
з надання безоплатної вторинної
правової допомоги
вул. Леніна, 31, м. Умань,
Черкаська область 20300
тел. (04744) 3-25-33

ел.пошта: uman.cherkasy@legalaid.gov.ua

ЄС ПРО ООН

Найближчі свята


Календар свят і подій.

Христинівська районна державна адміністрація Черкаської області
Powered by Joomla!; Joomla templates by SG web hosting

•Інформація Профілю•

Application afterLoad: 0.000 seconds, 0.45 MB
Application afterInitialise: 0.072 seconds, 6.81 MB
Application afterRoute: 0.083 seconds, 8.05 MB
Application afterDispatch: 2.624 seconds, 11.29 MB
Application afterRender: 2.712 seconds, 12.89 MB

•Використання пам'яті•

13575336

•21 вхідних запитів•

  1. SELECT *
      FROM jos_session
      WHERE session_id = 'sf78b9hrne43naooblilh4tf70'
  2. DELETE
      FROM jos_session
      WHERE ( TIME < '1532193721' )
  3. SELECT *
      FROM jos_session
      WHERE session_id = 'sf78b9hrne43naooblilh4tf70'
  4. INSERT INTO `jos_session` ( `session_id`,`time`,`username`,`gid`,`guest`,`client_id` )
      VALUES ( 'sf78b9hrne43naooblilh4tf70','1532194621','','0','1','0' )
  5. SELECT *
      FROM jos_components
      WHERE parent = 0
  6. SELECT folder AS TYPE, element AS name, params
      FROM jos_plugins
      WHERE published >= 1
      AND access <= 0
      ORDER BY ordering
  7. SELECT m.*, c.`option` AS component
      FROM jos_menu AS m
      LEFT JOIN jos_components AS c
      ON m.componentid = c.id
      WHERE m.published = 1
      ORDER BY m.sublevel, m.parent, m.ordering
  8. SELECT template
      FROM jos_templates_menu
      WHERE client_id = 0
      AND (menuid = 0 OR menuid = 1)
      ORDER BY menuid DESC
      LIMIT 0, 1
  9. SELECT a.id, a.title, a.alias, a.title_alias, a.introtext, a.fulltext, a.sectionid, a.state, a.catid, a.created, a.created_by, a.created_by_alias, a.modified, a.modified_by, a.checked_out, a.checked_out_time, a.publish_up, a.publish_down, a.images, a.attribs, a.urls, a.metakey, a.metadesc, a.access, CASE WHEN CHAR_LENGTH(a.alias) THEN CONCAT_WS(':', a.id, a.alias) ELSE a.id END AS slug, CASE WHEN CHAR_LENGTH(cc.alias) THEN CONCAT_WS(":", cc.id, cc.alias) ELSE cc.id END AS catslug, CHAR_LENGTH( a.`fulltext` ) AS readmore, u.name AS author, u.usertype, g.name AS groups, u.email AS author_email, cc.title AS category, s.title AS SECTION, s.ordering AS s_ordering, cc.ordering AS cc_ordering, a.ordering AS a_ordering, f.ordering AS f_ordering
      FROM jos_content AS a
      INNER JOIN jos_content_frontpage AS f
      ON f.content_id = a.id
      LEFT JOIN jos_categories AS cc
      ON cc.id = a.catid
      LEFT JOIN jos_sections AS s
      ON s.id = a.sectionid
      LEFT JOIN jos_users AS u
      ON u.id = a.created_by
      LEFT JOIN jos_groups AS g
      ON a.access = g.id
      WHERE 1
      AND a.state = 1
      AND (( cc.published = 1
      AND s.published = 1 ) OR ( a.catid = 0
      AND a.sectionid = 0 ) )
      AND ( a.publish_up = '0000-00-00 00:00:00' OR a.publish_up <= '2018-07-21 17:37:01' )
      AND ( a.publish_down = '0000-00-00 00:00:00' OR a.publish_down >= '2018-07-21 17:37:01' )
      ORDER BY  a.created DESC
      LIMIT 4110, 10
  10. SELECT a.id, a.title, a.alias, a.title_alias, a.introtext, a.fulltext, a.sectionid, a.state, a.catid, a.created, a.created_by, a.created_by_alias, a.modified, a.modified_by, a.checked_out, a.checked_out_time, a.publish_up, a.publish_down, a.images, a.attribs, a.urls, a.metakey, a.metadesc, a.access, CASE WHEN CHAR_LENGTH(a.alias) THEN CONCAT_WS(':', a.id, a.alias) ELSE a.id END AS slug, CASE WHEN CHAR_LENGTH(cc.alias) THEN CONCAT_WS(":", cc.id, cc.alias) ELSE cc.id END AS catslug, CHAR_LENGTH( a.`fulltext` ) AS readmore, u.name AS author, u.usertype, g.name AS groups, u.email AS author_email, cc.title AS category, s.title AS SECTION, s.ordering AS s_ordering, cc.ordering AS cc_ordering, a.ordering AS a_ordering, f.ordering AS f_ordering
      FROM jos_content AS a
      INNER JOIN jos_content_frontpage AS f
      ON f.content_id = a.id
      LEFT JOIN jos_categories AS cc
      ON cc.id = a.catid
      LEFT JOIN jos_sections AS s
      ON s.id = a.sectionid
      LEFT JOIN jos_users AS u
      ON u.id = a.created_by
      LEFT JOIN jos_groups AS g
      ON a.access = g.id
      WHERE 1
      AND a.state = 1
      AND (( cc.published = 1
      AND s.published = 1 ) OR ( a.catid = 0
      AND a.sectionid = 0 ) )
      AND ( a.publish_up = '0000-00-00 00:00:00' OR a.publish_up <= '2018-07-21 17:37:01' )
      AND ( a.publish_down = '0000-00-00 00:00:00' OR a.publish_down >= '2018-07-21 17:37:01' )
      ORDER BY  a.created DESC
  11. SELECT created_by, sectionid, catid
      FROM jos_content
      WHERE id='77'
  12. SELECT created_by, sectionid, catid
      FROM jos_content
      WHERE id='76'
  13. SELECT created_by, sectionid, catid
      FROM jos_content
      WHERE id='74'
  14. SELECT created_by, sectionid, catid
      FROM jos_content
      WHERE id='73'
  15. SELECT created_by, sectionid, catid
      FROM jos_content
      WHERE id='71'
  16. SELECT created_by, sectionid, catid
      FROM jos_content
      WHERE id='70'
  17. SELECT created_by, sectionid, catid
      FROM jos_content
      WHERE id='69'
  18. SELECT created_by, sectionid, catid
      FROM jos_content
      WHERE id='68'
  19. SELECT created_by, sectionid, catid
      FROM jos_content
      WHERE id='67'
  20. SELECT created_by, sectionid, catid
      FROM jos_content
      WHERE id='66'
  21. SELECT id, title, module, POSITION, content, showtitle, control, params
      FROM jos_modules AS m
      LEFT JOIN jos_modules_menu AS mm
      ON mm.moduleid = m.id
      WHERE m.published = 1
      AND m.access <= 0
      AND m.client_id = 0
      AND ( mm.menuid = 1 OR mm.menuid = 0 )
      ORDER BY POSITION, ordering

•0 вхідних запитів наслідування•

    •Мовні Файли завантажено•

    •Неперекладені рядки діагностики•

    •Ні•

    •Неперекладені рядки дизайну•

    •Ні•