Головна

Меню сайту

Корисні посилання


Держава турбується

про тебе

Черкаська обласна державна адміністрація

http://drabiv-rda.gov.ua/upload/images/%D0%91%D0%B0%D0%BD%D0%B5%D1%80%20%D0%9F%D0%BE%D1%80%D1%82%D0%B0%D0%BB.jpg

Актуально!

Українці мають якнайшвидше відчути результати боротьби з корупцією – Глава держави

Президент Петро Порошенко провів друге засідання Національної ради з питань антикорупційної політики. Глава держави зазначив, що його поки що не задовольняють результати боротьби з корупцією, та наголосив, що з перших днів наступного року прості українці мають відчути ці результати. «Ми маємо довести, що система, яку ми так дбайливо створювали весь 2015-й рік, нарешті, працює для України і здатна приносити гарний результат», – заявив Петро Порошенко.
Президент застеріг від заспокійливих звітів щодо першого етапу антикорупційних дій. «Нібито рухаємося, нібито прогрес, нібито чогось вже досягли. Ні, наголошую, що ми лише створюємо інституціональну структуру, створюємо передумови для невідворотності покарань. Самих покарань і самих результатів, незважаючи на те, що кожен день, ну, принаймні кожен тиждень, високопосадовці затримуються за хабарі, за які мають бути запроторені за ґрати, результати поки що мене не задовольняють», – заявив Петро Порошенко.
В той же час, говорячи про перші конкретні результати боротьби з корупцією, Президент повідомив, що вчора на хабарі у 250 тисяч доларів СБУ затримала працівників центрального органу виконавчої влади. «За один папірець, лише за право підписання папірця. В кого? В оборонних підприємствах. Це не просто корупція – це мародерство», – заявив Петро Порошенко. Глава держави подякував за інтенсивність роботи Голову СБУ Василя Грицака та, звертаючись до керівників Національного антикорупційного бюро Артема Ситника та Спеціальної антикорупційної прокуратури Назара Холодницького, наголосив: «Зараз це вже ваші клієнти, і ми своїми рішучими діями маємо продемонструвати – в Україні настали нові часи, і жодна посада, жоден політичний прапорець не є «парасолькою», щоб захистити від справедливого покарання за корупційні дії. Глава держави відзначив перші антикорупційні кроки – створення відповідних структур – та наголосив: «Ми не сиділи, склавши руки. Те, що ми встигли зробити, коштувало чималих зусиль, часом титанічних». «Створюються інституції, формується законодавчеполе, запроваджуються антикорупційні ініціативи, відбувається активне залучення громадськості і міжнародної спільноти до антикорупційної реформи», – сказав Петро Порошенко.
Президент акцентував на тому, що під час візиту Віце-президента Сполучених Штатів Америки Джо Байдена було оголошено про допомогу США у антикорупційних діях. «Левова частина з тих 190 мільйонів доларів, які були привезені як додаткова технічна допомога, піде на допомогу у створенні ефективних правоохоронних і антикорупційних органів», – зазначив Президент, висловивши сподівання, що інші донори і партнери України будуть брати активну участь у допомозі. «Мова йде не лише про гроші. Мова йде про довіру, коли вони беруть участь і своїми фінансами, своїми радниками підтверджують, що на сьогоднішній день Україна розвивається саме в правильному напрямку».
Президент висловив впевненість, що для боротьби з корупцією важлива не лише суворість покарання, але й забезпечення його невідворотності та побудова попереджувальної стратегії. "Наше завдання - зменшити простір для корупційних дій. Для цього потрібен і жорсткий контроль за діями чиновників, і дерегуляція. Чим менше буде залежати від чиновників, тим менше буде спокуси для корупційних хабарів", - сказав Глава держави.Президент акцентував увагу на важливості забезпечення прозорості та публічного контролю за статками та витратами державних службовців, в тому числі публікації декларацій у режимі онлайн. «Цей проект реалізується, зокрема, завдяки допомозі ООН. Вже відкриті реєстри майна, земельних ділянок. Впевнений, що будуть відкриті реєстри транспортних засобів, і одразу поменшає на дорогах елітних машин. Думаю, що це кроки, які мають привести до оздоровлення нації», - зазначив Глава держави. Президент також додав про необхідність переведення всіх державних та комунальних закупівель у формат електронних торгів, оскільки це підвищить якість послуг та зменшить взаємодію чиновника з бізнесом та громадянином.
Петро Порошенко наголосив, що процес створення сучасної інфраструктури для боротьби з корупцією не буде завершеним і система не буде ефективно працювати без судової реформи. Президент нагадав, що запропонований проект змін до Конституції щодо судової реформи, схвалений Венеціанською комісією, передбачає оновлення суддівського корпусу, запровадження жорсткого контролю за видатками кожного судді і їх відповідність доходам, скасування недоторканності суддів. «Впевнений, що разом із забезпеченням незалежності суддів скасування недоторканності є тим балансом, який запровадить європейські принципи ефективності і незалежності судочинства як від політичних, так і від корупційних проявів», - наголосив Глава держави.

 

Головна сторінка
В Христинівці відбулась чергова сесія районної ради
••Понеділок•, 03 •лютого• 2014, 12:19•

31 січня у Великій залі Будинку рад відбулася 24 чергова сесія районної ради VI скликання. Відкрив та провів засідання голова районної ради Микола Передрій. У роботі сесії взяли участь голова Христинівської районної державної адміністрації Богдан Тихоневич, заступник голови районної ради Микола Єременко, депутат обласної ради Микола Плужник, начальники управлінь та відділів районної державної адміністрації, керівники установ та організацій району, голови територіальних громад і секретарі селищної і сільських рад, представники засобів масової інформації.

•Детальніше...•
 
Голова Христинівської райдержадміністрації прокоментував заклик щодо його відставки: «Моя мета – розвиток Христинівщини та покращення добробуту громадян»
••П'ятниця•, 31 •січня• 2014, 18:26•

Під час пленарного засідання 24 чергової сесії районної ради VI скликання, яке відбулося 31 січня 2014 року, голова Христинівської райдержадміністрації Богдан Тихоневич прокоментував звернення Христинівського міськрайонного відділення громадської організації «Всеукраїнське об’єднання «Майдан»», яке було опубліковано в міській газеті «Христинівська сорока». У тексті звернення йшлося про «добровільну відставку очільника району та його можливе каяття перед громадою на сесії районної ради».
Богдан Іванович спокійно відреагував на вимоги з боку опозиції району. Звертаючись до присутніх, він наголосив, що каятись перед громадою не збирається, адже все що він робив і робить спрямовано виключно на розвиток, процвітання Христинівщини та покращення добробуту громадян.
«Усі ми хочемо щоб наш район процвітав, був заможній, а його мешканці - щасливі. Йти у відставку я також не збираюся, а буду і надалі робити все задля виконання нашого спільного головного завдання - побудови заможного та процвітаючого краю», – підкреслив голова райдержадміністрації.

 
Посилення уваги суспільства до потреб незахищених верств населення - загальнодержавна справа
••П'ятниця•, 31 •січня• 2014, 15:44•

Територіальні центри соціального обслуговування пенсіонерів та одиноких непрацездатних громадян виконують важливий напрямок делегованих повноважень в сфері соціального захисту населення. 29 січня заступник голови Христинівської райдержадміністрації Юрій Коцюба та начальник управління соціального захисту населення райдержадміністрації Світлана Ісакова відвідали Ліщинівське стаціонарне відділення територіального центру соціального обслуговування самотніх, непрацездатних пенсіонерів. Наразі цей заклад опікується 34 підопічними, з яких 13 осіб – лежачі хворі. Усі вони потребують медичного догляду, уваги, даху над головою.

•Детальніше...•
 
Увага конкурс!
••Четвер•, 30 •січня• 2014, 15:38•

Районна державна адміністрація оголошує конкурс на заміщення вакантної посад:

  • головного спеціаліста служби у справах дітей райдержадміністрації.

Професійні та кваліфікаційні вимоги до конкурсантів:

  • освіта вища – відповідного професійного спрямування за освітньо-кваліфікаційним рівнем магістра, спеціаліста;
  • стаж роботи у державній службі на посаді провідного спеціаліста не менше 1 року, або стаж роботи за фахом в інших сферах не менше 3 років.

Заява на ім’я голови конкурсної комісії райдержадміністрації про участь у конкурсі подається до відділу організаційно-кадрової роботи апарату райдержадміністрації.

•Детальніше...•
 
Шановні батьки!
••Четвер•, 30 •січня• 2014, 14:00•

Працівники служб у справах дітей області поділяють стурбованість подіями, що відбуваються в Україні, зокрема на Черкащині. Відчуваючи відповідальність за національну небезпеку, ми не можемо стояти осторонь захисту дитини, дотримання її прав та законних інтересів.
На жаль, деякі наші  діти стали учасниками масових заворушень.
Закликаємо всіх учасників виниклих протистоянь  відповідально і дуже серйозно поставитися до участі в акціях дітей.
Звертаємось до усіх дорослих, в першу чергу батьків та осіб, що їх замінюють, посилити контроль за перебуванням дітей на вулицях і в громадських місцях, їх вільним часом та дозвіллям, особливо у вечірній та нічний час.
Діти не повинні стати учасниками  та жертвами будь-яких злочинів.
Давайте разом убережемо наших дітей від небезпеки!

 
Фізичні особи – підприємці подають податкову декларацію до 10 лютого 2014 року включно
••Четвер•, 30 •січня• 2014, 13:53•

Фізичні особи – підприємці, які застосовують загальну систему оподаткування, за результатами календарного року подають податкову декларацію до органу доходів і зборів за місцем своєї податкової адреси. Декларація подається протягом 40 календарних днів, що настають за останнім календарним днем звітного періоду. Тобто податкова декларація фізичними особами – підприємцями подається не пізніше 10 лютого 2014 року.

•Детальніше...•
 
Свідоцтво платника єдиного податку – підлягає обов’язковому поверненню
••Четвер•, 30 •січня• 2014, 13:48•

Бланк свідоцтва платника єдиного податку є документом суворого обліку. Тому,  у разі отримання витягу з Реєстру платників єдиного податку та/або при відмові від спрощеної системи оподаткування він підлягає обов’язковому поверненню контролюючому органу, який видавав таке свідоцтво.

•Детальніше...•
 
Надходження податку на доходи фізичних осіб Христинівської ОДПІ збільшилися на 106,3 тис. гривень
••Четвер•, 30 •січня• 2014, 13:42•

За 2013 рік до місцевого бюджету Христинівського та Монастирищенського районів платниками сплачено 67729,64 тис. гривень податку на доходи фізичних осіб. Порівняно з аналогічним періодом минулого року надходження ПДФО до місцевого бюджету району збільшилися на 106,3 тис. гривень.

•Детальніше...•
 
В Центрах обслуговування платників Христинівської ОДПІ у 2013 році надано більше 10 тис. адміністративних послуг
••Четвер•, 30 •січня• 2014, 13:39•

Про це поінформувала начальниця Христинівської об’єднаної державної податкової інспекції Галина Бенедь.
Очільниця інспекції акцентувала, що на сьогодні платники мають можливість отримати в Центрах обслуговування  більше, ніж 100 адміністративних послуг.

•Детальніше...•
 
Організація оздоровлення громадян, які постраждали внаслідок аварії на ЧАЕС у 2014 році
••Четвер•, 30 •січня• 2014, 13:33•

Управління соціального захисту населення Христинівської райдержадміністрації інформує, що Міністерством соцполітики України розроблено новий порядок оздоровлення громадян, які постраждали внаслідок Чорнобильської катастрофи, затверджений постановою Кабінету Міністрів України від 27.03.2013р.

•Детальніше...•
 
<< •Початок• < •Попередня• 371 372 373 374 375 376 377 378 379 380 •Наступна• > •Кінець• >>

•Сторінка 378 з 441•

Пошук по сайту

Звернення голови РДА

Вельмишановні Христинівчани! Маю велику честь звертатися до людей, які творять історію Христинівщини та впливають певним чином  й на долю своєї країни.  Для мене це велика відповідальність і сьогодні, як ніколи, актуальними є слова Великого Кобзаря: «Об’єднаймося, ж брати мої!». Тільки спільна праця, дасть змогу реалізувати поставлену мету: забезпечити життєдіяльність району,  підвищити соціальні стандарти, не залишити людей на одинці з їх проблемами, вдало і ефективно  впроваджувати реформи в галузі  освіти, охорони здоров’я, правоохоронній системі, сільському господарстві, в управлінні державною власністю, дерегуляцією та розвитком підприємництва, реформі децентралізації влади, запровадження новітніх технологій у сфері енергозбереження, забезпечення життєдіяльності бюджетних установ. Закликаю  до співпраці депутатів, сільхоз- та товаровиробників, керівників громадсько-політичних організацій,  керівників установ та організацій, бізнесменів та активних громадян.  Ми всі розуміємо, як би не мінялися часи, ми повинні зберігати вірність нашим основним принципам ― нашим громадянським свободам, а це вимагає наших спільних зусиль.  Нам є над чим працювати. Я завжди прислухатимусь до слушних порад, раціональних ідей, буду відкрита до конструктивного діалогу, ми сьогодні просто не маємо права на помилку, нам соромно буде дивитись в очі  тим, хто пережив лихоліття: Світової війни, Голодомору, хлопцям, які забезпечують  нам  тут мир та оберігають від "гарних" сусідів. Хотілось  б наголосити – я з оптимізмом дивлюся вперед і хотіла  би цим оптимізмом заохотити кожного з вас, якомога більшу кількість людей. У нас – спільне із вами  минуле. Ми гуртом радіємо, і гуртом сумуємо. У нас спільний дім, і мета – спільна. Любімо свою Христинівщину і  її майбутнє  ми збудуємо разом. Слава Україні!

До уваги населення!

https://rada.info/upload/users_files/04061292/c4b2406ecde456221caffd9f67882abe.jpg
http://trafficchallenge.com.ua/wp-content/uploads/2018/03/logo.png

Увага: «Гаряча лінія»
для учасників антитерористичної операції!
Відкрито «Гарячу  телефонну лінію»
в управлінні соціального захисту населення
для учасників антитерористичної операції : (04745) 6-13-86.
Дзвінки приймаються з
понеділка по четвер з 8.00 - 17.15, п’ятниця – 8.00-16.00.

Увага: «Гаряча лінія»
для осіб, які виїжджають з Автономної Республіки Крим
та м. Севастополь для проживання
на території Христинівського району.
З питань отримання довідкової інформації, щодо проживання,
соціального захисту, влаштування дітей у навчально-виховні заклади міста,
працевлаштування дорослих, тощо звертатись за телефоном
(04745) 6-02-83
Дзвінки приймаються
з понеділка по четвер з 8-00 до 17-15 у п'ятницю з 8-00 до 16-00
«Телефон довіри» прокуратури Черкаської області
для надання громадянами та посадовими особами підприємств, установ,
організацій інформації про факти вчинення працівниками
органів прокуратури корупційних правопорушень
(0472) 36-67-77, (068) 835-57-90

 

Енергоефективний калькулятор

Режим роботи телефоної “гарячої лінії”управління Пенсійного фонду України
в Христинівському районі Черкаської області

В управлінні Пео фонду України в Христинівському районі
працює телефон “гарячої лін
нсійногії” за номером 6-05-82,
по якому громадяни можуть отримати відповіді
на запитання щодо пенсійного забезпечення.
Режим роботи телефонної “гарячої лінії”:
Понеділок – четвер:  з  8-00 до 13-00; з 14-00 до 17-15

П’ятниця:   з 8-00 до 13-00; з 14-00 до 16-00

Уманський - місцевий центр
з надання безоплатної вторинної
правової допомоги
вул. Леніна, 31, м. Умань,
Черкаська область 20300
тел. (04744) 3-25-33

ел.пошта: uman.cherkasy@legalaid.gov.ua

ЄС ПРО ООН

Найближчі свята


Календар свят і подій.

Христинівська районна державна адміністрація Черкаської області
Powered by Joomla!; Joomla templates by SG web hosting

•Інформація Профілю•

Application afterLoad: 0.000 seconds, 0.45 MB
Application afterInitialise: 0.103 seconds, 6.81 MB
Application afterRoute: 0.118 seconds, 8.07 MB
Application afterDispatch: 2.971 seconds, 11.26 MB
Application afterRender: 3.060 seconds, 12.87 MB

•Використання пам'яті•

13547384

•21 вхідних запитів•

  1. SELECT *
      FROM jos_session
      WHERE session_id = '7ot8em0r3pnu74ut2u1u63iia0'
  2. DELETE
      FROM jos_session
      WHERE ( TIME < '1540120714' )
  3. SELECT *
      FROM jos_session
      WHERE session_id = '7ot8em0r3pnu74ut2u1u63iia0'
  4. INSERT INTO `jos_session` ( `session_id`,`time`,`username`,`gid`,`guest`,`client_id` )
      VALUES ( '7ot8em0r3pnu74ut2u1u63iia0','1540121614','','0','1','0' )
  5. SELECT *
      FROM jos_components
      WHERE parent = 0
  6. SELECT folder AS TYPE, element AS name, params
      FROM jos_plugins
      WHERE published >= 1
      AND access <= 0
      ORDER BY ordering
  7. SELECT m.*, c.`option` AS component
      FROM jos_menu AS m
      LEFT JOIN jos_components AS c
      ON m.componentid = c.id
      WHERE m.published = 1
      ORDER BY m.sublevel, m.parent, m.ordering
  8. SELECT template
      FROM jos_templates_menu
      WHERE client_id = 0
      AND (menuid = 0 OR menuid = 1)
      ORDER BY menuid DESC
      LIMIT 0, 1
  9. SELECT a.id, a.title, a.alias, a.title_alias, a.introtext, a.fulltext, a.sectionid, a.state, a.catid, a.created, a.created_by, a.created_by_alias, a.modified, a.modified_by, a.checked_out, a.checked_out_time, a.publish_up, a.publish_down, a.images, a.attribs, a.urls, a.metakey, a.metadesc, a.access, CASE WHEN CHAR_LENGTH(a.alias) THEN CONCAT_WS(':', a.id, a.alias) ELSE a.id END AS slug, CASE WHEN CHAR_LENGTH(cc.alias) THEN CONCAT_WS(":", cc.id, cc.alias) ELSE cc.id END AS catslug, CHAR_LENGTH( a.`fulltext` ) AS readmore, u.name AS author, u.usertype, g.name AS groups, u.email AS author_email, cc.title AS category, s.title AS SECTION, s.ordering AS s_ordering, cc.ordering AS cc_ordering, a.ordering AS a_ordering, f.ordering AS f_ordering
      FROM jos_content AS a
      INNER JOIN jos_content_frontpage AS f
      ON f.content_id = a.id
      LEFT JOIN jos_categories AS cc
      ON cc.id = a.catid
      LEFT JOIN jos_sections AS s
      ON s.id = a.sectionid
      LEFT JOIN jos_users AS u
      ON u.id = a.created_by
      LEFT JOIN jos_groups AS g
      ON a.access = g.id
      WHERE 1
      AND a.state = 1
      AND (( cc.published = 1
      AND s.published = 1 ) OR ( a.catid = 0
      AND a.sectionid = 0 ) )
      AND ( a.publish_up = '0000-00-00 00:00:00' OR a.publish_up <= '2018-10-21 11:33:34' )
      AND ( a.publish_down = '0000-00-00 00:00:00' OR a.publish_down >= '2018-10-21 11:33:34' )
      ORDER BY  a.created DESC
      LIMIT 3770, 10
  10. SELECT a.id, a.title, a.alias, a.title_alias, a.introtext, a.fulltext, a.sectionid, a.state, a.catid, a.created, a.created_by, a.created_by_alias, a.modified, a.modified_by, a.checked_out, a.checked_out_time, a.publish_up, a.publish_down, a.images, a.attribs, a.urls, a.metakey, a.metadesc, a.access, CASE WHEN CHAR_LENGTH(a.alias) THEN CONCAT_WS(':', a.id, a.alias) ELSE a.id END AS slug, CASE WHEN CHAR_LENGTH(cc.alias) THEN CONCAT_WS(":", cc.id, cc.alias) ELSE cc.id END AS catslug, CHAR_LENGTH( a.`fulltext` ) AS readmore, u.name AS author, u.usertype, g.name AS groups, u.email AS author_email, cc.title AS category, s.title AS SECTION, s.ordering AS s_ordering, cc.ordering AS cc_ordering, a.ordering AS a_ordering, f.ordering AS f_ordering
      FROM jos_content AS a
      INNER JOIN jos_content_frontpage AS f
      ON f.content_id = a.id
      LEFT JOIN jos_categories AS cc
      ON cc.id = a.catid
      LEFT JOIN jos_sections AS s
      ON s.id = a.sectionid
      LEFT JOIN jos_users AS u
      ON u.id = a.created_by
      LEFT JOIN jos_groups AS g
      ON a.access = g.id
      WHERE 1
      AND a.state = 1
      AND (( cc.published = 1
      AND s.published = 1 ) OR ( a.catid = 0
      AND a.sectionid = 0 ) )
      AND ( a.publish_up = '0000-00-00 00:00:00' OR a.publish_up <= '2018-10-21 11:33:34' )
      AND ( a.publish_down = '0000-00-00 00:00:00' OR a.publish_down >= '2018-10-21 11:33:34' )
      ORDER BY  a.created DESC
  11. SELECT created_by, sectionid, catid
      FROM jos_content
      WHERE id='1105'
  12. SELECT created_by, sectionid, catid
      FROM jos_content
      WHERE id='1104'
  13. SELECT created_by, sectionid, catid
      FROM jos_content
      WHERE id='1103'
  14. SELECT created_by, sectionid, catid
      FROM jos_content
      WHERE id='1101'
  15. SELECT created_by, sectionid, catid
      FROM jos_content
      WHERE id='1094'
  16. SELECT created_by, sectionid, catid
      FROM jos_content
      WHERE id='1100'
  17. SELECT created_by, sectionid, catid
      FROM jos_content
      WHERE id='1099'
  18. SELECT created_by, sectionid, catid
      FROM jos_content
      WHERE id='1098'
  19. SELECT created_by, sectionid, catid
      FROM jos_content
      WHERE id='1097'
  20. SELECT created_by, sectionid, catid
      FROM jos_content
      WHERE id='1096'
  21. SELECT id, title, module, POSITION, content, showtitle, control, params
      FROM jos_modules AS m
      LEFT JOIN jos_modules_menu AS mm
      ON mm.moduleid = m.id
      WHERE m.published = 1
      AND m.access <= 0
      AND m.client_id = 0
      AND ( mm.menuid = 1 OR mm.menuid = 0 )
      ORDER BY POSITION, ordering

•0 вхідних запитів наслідування•

    •Мовні Файли завантажено•

    •Неперекладені рядки діагностики•

    •Ні•

    •Неперекладені рядки дизайну•

    •Ні•