Головна

Меню сайту

Корисні посилання


Держава турбується

про тебе

Черкаська обласна державна адміністрація

Актуально!

Українці мають якнайшвидше відчути результати боротьби з корупцією – Глава держави

Президент Петро Порошенко провів друге засідання Національної ради з питань антикорупційної політики. Глава держави зазначив, що його поки що не задовольняють результати боротьби з корупцією, та наголосив, що з перших днів наступного року прості українці мають відчути ці результати. «Ми маємо довести, що система, яку ми так дбайливо створювали весь 2015-й рік, нарешті, працює для України і здатна приносити гарний результат», – заявив Петро Порошенко.
Президент застеріг від заспокійливих звітів щодо першого етапу антикорупційних дій. «Нібито рухаємося, нібито прогрес, нібито чогось вже досягли. Ні, наголошую, що ми лише створюємо інституціональну структуру, створюємо передумови для невідворотності покарань. Самих покарань і самих результатів, незважаючи на те, що кожен день, ну, принаймні кожен тиждень, високопосадовці затримуються за хабарі, за які мають бути запроторені за ґрати, результати поки що мене не задовольняють», – заявив Петро Порошенко.
В той же час, говорячи про перші конкретні результати боротьби з корупцією, Президент повідомив, що вчора на хабарі у 250 тисяч доларів СБУ затримала працівників центрального органу виконавчої влади. «За один папірець, лише за право підписання папірця. В кого? В оборонних підприємствах. Це не просто корупція – це мародерство», – заявив Петро Порошенко. Глава держави подякував за інтенсивність роботи Голову СБУ Василя Грицака та, звертаючись до керівників Національного антикорупційного бюро Артема Ситника та Спеціальної антикорупційної прокуратури Назара Холодницького, наголосив: «Зараз це вже ваші клієнти, і ми своїми рішучими діями маємо продемонструвати – в Україні настали нові часи, і жодна посада, жоден політичний прапорець не є «парасолькою», щоб захистити від справедливого покарання за корупційні дії. Глава держави відзначив перші антикорупційні кроки – створення відповідних структур – та наголосив: «Ми не сиділи, склавши руки. Те, що ми встигли зробити, коштувало чималих зусиль, часом титанічних». «Створюються інституції, формується законодавчеполе, запроваджуються антикорупційні ініціативи, відбувається активне залучення громадськості і міжнародної спільноти до антикорупційної реформи», – сказав Петро Порошенко.
Президент акцентував на тому, що під час візиту Віце-президента Сполучених Штатів Америки Джо Байдена було оголошено про допомогу США у антикорупційних діях. «Левова частина з тих 190 мільйонів доларів, які були привезені як додаткова технічна допомога, піде на допомогу у створенні ефективних правоохоронних і антикорупційних органів», – зазначив Президент, висловивши сподівання, що інші донори і партнери України будуть брати активну участь у допомозі. «Мова йде не лише про гроші. Мова йде про довіру, коли вони беруть участь і своїми фінансами, своїми радниками підтверджують, що на сьогоднішній день Україна розвивається саме в правильному напрямку».
Президент висловив впевненість, що для боротьби з корупцією важлива не лише суворість покарання, але й забезпечення його невідворотності та побудова попереджувальної стратегії. "Наше завдання - зменшити простір для корупційних дій. Для цього потрібен і жорсткий контроль за діями чиновників, і дерегуляція. Чим менше буде залежати від чиновників, тим менше буде спокуси для корупційних хабарів", - сказав Глава держави.Президент акцентував увагу на важливості забезпечення прозорості та публічного контролю за статками та витратами державних службовців, в тому числі публікації декларацій у режимі онлайн. «Цей проект реалізується, зокрема, завдяки допомозі ООН. Вже відкриті реєстри майна, земельних ділянок. Впевнений, що будуть відкриті реєстри транспортних засобів, і одразу поменшає на дорогах елітних машин. Думаю, що це кроки, які мають привести до оздоровлення нації», - зазначив Глава держави. Президент також додав про необхідність переведення всіх державних та комунальних закупівель у формат електронних торгів, оскільки це підвищить якість послуг та зменшить взаємодію чиновника з бізнесом та громадянином.
Петро Порошенко наголосив, що процес створення сучасної інфраструктури для боротьби з корупцією не буде завершеним і система не буде ефективно працювати без судової реформи. Президент нагадав, що запропонований проект змін до Конституції щодо судової реформи, схвалений Венеціанською комісією, передбачає оновлення суддівського корпусу, запровадження жорсткого контролю за видатками кожного судді і їх відповідність доходам, скасування недоторканності суддів. «Впевнений, що разом із забезпеченням незалежності суддів скасування недоторканності є тим балансом, який запровадить європейські принципи ефективності і незалежності судочинства як від політичних, так і від корупційних проявів», - наголосив Глава держави.

 

Головна сторінка
В Христинівці розглянули актуальні проблеми людей з вадами зору
••Вівторок•, 05 •листопада• 2013, 17:14•

4 листопада в рамках реалізації соціальних ініціатив Президента України Віктора Януковича під головуванням голови правління Уманської виробничо-територіальної первинної організації Олександра Нактініс відбулися збори членів Українського товариства сліпих у Христинівському районі. Участь взяли перший заступник Христинівської райдержадміністрації Віктор Підвальний, заступник голови районної ради Микола Єременко та начальник управління соціального захисту населення Світлана Ісакова.

•Детальніше...•
 
В Христинівці відбувся «круглий стіл» щодо інтеграції національних менших в українське суспільство
••Вівторок•, 05 •листопада• 2013, 15:45•

4 листопада під головуванням першого заступника Христинівської райдержадміністрації Віктора Підвального та за участю управління соціального захисту населення в присутності громадян ромської національності було проведене засідання «круглого столу» щодо інтеграції національних менших в українське суспільство.

•Детальніше...•
 
Відбулося засідання колегії Христинівської райдержадміністрації
••Понеділок•, 04 •листопада• 2013, 14:05•

1 листопада у великому залі Будинку Рад відбулося засідання колегії Христинівської районної державної адміністрації під керівництвом голови райдержадміністрації Богдана Тихоневича. На засіданні були присутні члени колегії, керівники структурних підрозділів райдержадміністрації, а також голови територіальних громад району, керівники сільськогосподарських підприємств та представники засобів масової інформації.

•Детальніше...•
 
Про затвердження Порядку подання і реєстрації декларації відповідності матеріально-технічної бази суб’єкта господарювання вимогам законодавства з питань пожежної безпеки
••Понеділок•, 04 •листопада• 2013, 11:49•

 

Документ 440-2013-п, чинний, поточна редакція — Прийняття від 05.06.2013

 

КАБІНЕТ МІНІСТРІВ УКРАЇНИ
ПОСТАНОВА

від 5 червня 2013 р. № 440
Київ

Про затвердження Порядку подання і реєстрації декларації відповідності матеріально-технічної бази суб’єкта господарювання вимогам законодавства з питань пожежної безпеки

Відповідно до частини п’ятої статті 57 Кодексу цивільного захисту України Кабінет Міністрів України постановляє:

1. Затвердити Порядок подання і реєстрації декларації відповідності матеріально-технічної бази суб’єкта господарювання вимогам законодавства з питань пожежної безпеки, що додається.

2. Визнати такими, що втратили чинність, постанови Кабінету Міністрів України згідно зпереліком, що додається.

3. Ця постанова набирає чинності з 1 липня 2013 року.

Прем'єр-міністр України

М.АЗАРОВ

Інд. 70

•Детальніше...•
 
ПЕРЕЛІК ДОЗВІЛЬНИХ ОРГАНІВ, ПРЕДСТАВНИКИ ЯКИХ БЕРУТЬ УЧАСТЬ У РОБОТІ ДОЗВІЛЬНОГО ЦЕНТРУ ХРИСТИНІВСЬКОЇ РАЙОННОЇ ДЕРЖАВНОЇ АДМІНІСТРАЦІЇ.
••Понеділок•, 04 •листопада• 2013, 11:45•

ПЕРЕЛІК ДОЗВІЛЬНИХ ОРГАНІВ, ПРЕДСТАВНИКИ ЯКИХ БЕРУТЬ УЧАСТЬ У РОБОТІ ДОЗВІЛЬНОГО ЦЕНТРУ ХРИСТИНІВСЬКОЇ РАЙОННОЇ ДЕРЖАВНОЇ АДМІНІСТРАЦІЇ.

1.Відділ містобудування, архітектури, житлово – комунального господарства, будівництва та розвитку інфраструктури Христинівської райдержадміністрації.
2. Відділ Держземагентства у Христинівському районі.
3.Христинівське міжрайонне управління Головного управління державної санітарно – епідеміологічна служби в Черкаській області.
4. Христинівський районний відділ Управління ДСНС України в Черкаській області.
5. Управління ветеринарної медицини в Христинівському районі.
6. Департамент екології та природних ресурсів Черкаської обласної державної адміністрації.
7. Інспекція Держархбудконтролю у Черкаській області.
8. Управління державного комітету України з промислової безпеки, охорони праці та гірничого нагляду по Черкаській області.
9. Відділення ДАІ  Христинівського РВ УМВС України в Черкаській області.
10. Черкаське обласне виробниче управління меліорації та водного господарства.
11. Черкаське регіональне управління водних ресурсів.

 
В Христинівці привітали соціальних працівників із професійним святом
••Неділя•, 03 •листопада• 2013, 17:56•

Традиційно в першу неділю листопада в Україні своє професійне свято відзначають працівники соціальної сфери.

•Детальніше...•
 
Вітаємо з Днем працівників соціальної сфери
••П'ятниця•, 01 •листопада• 2013, 16:44•

Шановні працівники соціальної сфери!

Прийміть сердечні привітання з нагоди професійного свята – Дня працівників соціальної сфери, яке відзначається в першу неділю листопада.
Цей день – чудова нагода висловити вдячність тим, хто обрав таку потрібну і благородну сферу діяльності, як соціальний захист населення нашого краю.

•Детальніше...•
 
В Христинівці відбувся «круглий стіл» з питань соціального та медичного захисту ветеранів Великої Вітчизняної війни.
••П'ятниця•, 01 •листопада• 2013, 09:38•

30 жовтня 2013 року під головуванням голови райдержадміністрації Богдана Тихоневича було проведено засідання «круглого столу» з питань  соціального та медичного захисту ветеранів Великої Вітчизняної війни.  В засіданні «Круглого столу» взяли участь заступник голови Юрій Коцюба,  активісти районної ветеранської організації, керівники підрозділів та управлінь райдержадміністрації, які відповідали на запитання запрошених учасників, брали на замітку слушні рекомендації, пропозиції виступаючих, обіцяли втілити їх у життя.

•Детальніше...•
 
Місток від минулого до майбутнього…
••Четвер•, 31 •жовтня• 2013, 15:57•

Людина приходить у цей світ для любові і добра. На своєму шляху вона зустрічається з красою і підлістю, світлом і темрявою, її вражає буденність, захоплює обрана по душі справа та творчість.

•Детальніше...•
 
Щодо введення в експлуатацію самочинно збудованих житлових будинків.
••Середа•, 30 •жовтня• 2013, 18:38•

З 19.03.2013 року вступив в дію наказ № 95 міністерства регіонального розвитку, будівництва та житлово-комунального господарства України  «Про затвердження Порядку прийняття в експлуатацію індивідуальних (садибних) житлових будинків, садових, дачних будинків, господарських (присадибних) будівель і споруд, прибудов до них, громадських будинків та будівель і споруд сільськогосподарського призначення I та II категорій складності, які збудовані без дозволу на виконання будівельних робіт, і проведення технічного обстеження їх будівельних конструкцій та інженерних мереж.

•Детальніше...•
 
<< •Початок• < •Попередня• 371 372 373 374 375 376 377 378 379 380 •Наступна• > •Кінець• >>

•Сторінка 373 з 418•

Пошук по сайту

Звернення голови РДА

Вельмишановні Христинівчани! Маю велику честь звертатися до людей, які творять історію Христинівщини та впливають певним чином  й на долю своєї країни.  Для мене це велика відповідальність і сьогодні, як ніколи, актуальними є слова Великого Кобзаря: «Об’єднаймося, ж брати мої!». Тільки спільна праця, дасть змогу реалізувати поставлену мету: забезпечити життєдіяльність району,  підвищити соціальні стандарти, не залишити людей на одинці з їх проблемами, вдало і ефективно  впроваджувати реформи в галузі  освіти, охорони здоров’я, правоохоронній системі, сільському господарстві, в управлінні державною власністю, дерегуляцією та розвитком підприємництва, реформі децентралізації влади, запровадження новітніх технологій у сфері енергозбереження, забезпечення життєдіяльності бюджетних установ. Закликаю  до співпраці депутатів, сільхоз- та товаровиробників, керівників громадсько-політичних організацій,  керівників установ та організацій, бізнесменів та активних громадян.  Ми всі розуміємо, як би не мінялися часи, ми повинні зберігати вірність нашим основним принципам ― нашим громадянським свободам, а це вимагає наших спільних зусиль.  Нам є над чим працювати. Я завжди прислухатимусь до слушних порад, раціональних ідей, буду відкрита до конструктивного діалогу, ми сьогодні просто не маємо права на помилку, нам соромно буде дивитись в очі  тим, хто пережив лихоліття: Світової війни, Голодомору, хлопцям, які забезпечують  нам  тут мир та оберігають від "гарних" сусідів. Хотілось  б наголосити – я з оптимізмом дивлюся вперед і хотіла  би цим оптимізмом заохотити кожного з вас, якомога більшу кількість людей. У нас – спільне із вами  минуле. Ми гуртом радіємо, і гуртом сумуємо. У нас спільний дім, і мета – спільна. Любімо свою Христинівщину і  її майбутнє  ми збудуємо разом. Слава Україні!

До уваги населення!


Увага: «Гаряча лінія»
для учасників антитерористичної операції!
Відкрито «Гарячу  телефонну лінію»
в управлінні соціального захисту населення
для учасників антитерористичної операції : (04745) 6-13-86.
Дзвінки приймаються з
понеділка по четвер з 8.00 - 17.15, п’ятниця – 8.00-16.00.

Увага: «Гаряча лінія»
для осіб, які виїжджають з Автономної Республіки Крим
та м. Севастополь для проживання
на території Христинівського району.
З питань отримання довідкової інформації, щодо проживання,
соціального захисту, влаштування дітей у навчально-виховні заклади міста,
працевлаштування дорослих, тощо звертатись за телефоном
(04745) 6-02-83
Дзвінки приймаються
з понеділка по четвер з 8-00 до 17-15 у п'ятницю з 8-00 до 16-00
«Телефон довіри» прокуратури Черкаської області
для надання громадянами та посадовими особами підприємств, установ,
організацій інформації про факти вчинення працівниками
органів прокуратури корупційних правопорушень
(0472) 36-67-77, (068) 835-57-90

 

Енергоефективний калькулятор

Режим роботи телефоної “гарячої лінії”управління Пенсійного фонду України
в Христинівському районі Черкаської області

В управлінні Пео фонду України в Христинівському районі
працює телефон “гарячої лін
нсійногії” за номером 6-05-82,
по якому громадяни можуть отримати відповіді
на запитання щодо пенсійного забезпечення.
Режим роботи телефонної “гарячої лінії”:
Понеділок – четвер:  з  8-00 до 13-00; з 14-00 до 17-15

П’ятниця:   з 8-00 до 13-00; з 14-00 до 16-00

Уманський - місцевий центр
з надання безоплатної вторинної
правової допомоги
вул. Леніна, 31, м. Умань,
Черкаська область 20300
тел. (04744) 3-25-33

ел.пошта: uman.cherkasy@legalaid.gov.ua

ЄС ПРО ООН

Найближчі свята


Календар свят і подій.

Христинівська районна державна адміністрація Черкаської області
Powered by Joomla!; Joomla templates by SG web hosting

•Інформація Профілю•

Application afterLoad: 0.000 seconds, 0.45 MB
Application afterInitialise: 0.074 seconds, 6.81 MB
Application afterRoute: 0.088 seconds, 8.05 MB
Application afterDispatch: 3.321 seconds, 11.27 MB
Application afterRender: 3.410 seconds, 12.88 MB

•Використання пам'яті•

13556944

•21 вхідних запитів•

  1. SELECT *
      FROM jos_session
      WHERE session_id = '16gv2u470rbuv4rp3jem2ks3g6'
  2. DELETE
      FROM jos_session
      WHERE ( TIME < '1532283290' )
  3. SELECT *
      FROM jos_session
      WHERE session_id = '16gv2u470rbuv4rp3jem2ks3g6'
  4. INSERT INTO `jos_session` ( `session_id`,`time`,`username`,`gid`,`guest`,`client_id` )
      VALUES ( '16gv2u470rbuv4rp3jem2ks3g6','1532284190','','0','1','0' )
  5. SELECT *
      FROM jos_components
      WHERE parent = 0
  6. SELECT folder AS TYPE, element AS name, params
      FROM jos_plugins
      WHERE published >= 1
      AND access <= 0
      ORDER BY ordering
  7. SELECT m.*, c.`option` AS component
      FROM jos_menu AS m
      LEFT JOIN jos_components AS c
      ON m.componentid = c.id
      WHERE m.published = 1
      ORDER BY m.sublevel, m.parent, m.ordering
  8. SELECT template
      FROM jos_templates_menu
      WHERE client_id = 0
      AND (menuid = 0 OR menuid = 1)
      ORDER BY menuid DESC
      LIMIT 0, 1
  9. SELECT a.id, a.title, a.alias, a.title_alias, a.introtext, a.fulltext, a.sectionid, a.state, a.catid, a.created, a.created_by, a.created_by_alias, a.modified, a.modified_by, a.checked_out, a.checked_out_time, a.publish_up, a.publish_down, a.images, a.attribs, a.urls, a.metakey, a.metadesc, a.access, CASE WHEN CHAR_LENGTH(a.alias) THEN CONCAT_WS(':', a.id, a.alias) ELSE a.id END AS slug, CASE WHEN CHAR_LENGTH(cc.alias) THEN CONCAT_WS(":", cc.id, cc.alias) ELSE cc.id END AS catslug, CHAR_LENGTH( a.`fulltext` ) AS readmore, u.name AS author, u.usertype, g.name AS groups, u.email AS author_email, cc.title AS category, s.title AS SECTION, s.ordering AS s_ordering, cc.ordering AS cc_ordering, a.ordering AS a_ordering, f.ordering AS f_ordering
      FROM jos_content AS a
      INNER JOIN jos_content_frontpage AS f
      ON f.content_id = a.id
      LEFT JOIN jos_categories AS cc
      ON cc.id = a.catid
      LEFT JOIN jos_sections AS s
      ON s.id = a.sectionid
      LEFT JOIN jos_users AS u
      ON u.id = a.created_by
      LEFT JOIN jos_groups AS g
      ON a.access = g.id
      WHERE 1
      AND a.state = 1
      AND (( cc.published = 1
      AND s.published = 1 ) OR ( a.catid = 0
      AND a.sectionid = 0 ) )
      AND ( a.publish_up = '0000-00-00 00:00:00' OR a.publish_up <= '2018-07-22 18:29:50' )
      AND ( a.publish_down = '0000-00-00 00:00:00' OR a.publish_down >= '2018-07-22 18:29:50' )
      ORDER BY  a.created DESC
      LIMIT 3720, 10
  10. SELECT a.id, a.title, a.alias, a.title_alias, a.introtext, a.fulltext, a.sectionid, a.state, a.catid, a.created, a.created_by, a.created_by_alias, a.modified, a.modified_by, a.checked_out, a.checked_out_time, a.publish_up, a.publish_down, a.images, a.attribs, a.urls, a.metakey, a.metadesc, a.access, CASE WHEN CHAR_LENGTH(a.alias) THEN CONCAT_WS(':', a.id, a.alias) ELSE a.id END AS slug, CASE WHEN CHAR_LENGTH(cc.alias) THEN CONCAT_WS(":", cc.id, cc.alias) ELSE cc.id END AS catslug, CHAR_LENGTH( a.`fulltext` ) AS readmore, u.name AS author, u.usertype, g.name AS groups, u.email AS author_email, cc.title AS category, s.title AS SECTION, s.ordering AS s_ordering, cc.ordering AS cc_ordering, a.ordering AS a_ordering, f.ordering AS f_ordering
      FROM jos_content AS a
      INNER JOIN jos_content_frontpage AS f
      ON f.content_id = a.id
      LEFT JOIN jos_categories AS cc
      ON cc.id = a.catid
      LEFT JOIN jos_sections AS s
      ON s.id = a.sectionid
      LEFT JOIN jos_users AS u
      ON u.id = a.created_by
      LEFT JOIN jos_groups AS g
      ON a.access = g.id
      WHERE 1
      AND a.state = 1
      AND (( cc.published = 1
      AND s.published = 1 ) OR ( a.catid = 0
      AND a.sectionid = 0 ) )
      AND ( a.publish_up = '0000-00-00 00:00:00' OR a.publish_up <= '2018-07-22 18:29:50' )
      AND ( a.publish_down = '0000-00-00 00:00:00' OR a.publish_down >= '2018-07-22 18:29:50' )
      ORDER BY  a.created DESC
  11. SELECT created_by, sectionid, catid
      FROM jos_content
      WHERE id='827'
  12. SELECT created_by, sectionid, catid
      FROM jos_content
      WHERE id='825'
  13. SELECT created_by, sectionid, catid
      FROM jos_content
      WHERE id='823'
  14. SELECT created_by, sectionid, catid
      FROM jos_content
      WHERE id='854'
  15. SELECT created_by, sectionid, catid
      FROM jos_content
      WHERE id='853'
  16. SELECT created_by, sectionid, catid
      FROM jos_content
      WHERE id='824'
  17. SELECT created_by, sectionid, catid
      FROM jos_content
      WHERE id='822'
  18. SELECT created_by, sectionid, catid
      FROM jos_content
      WHERE id='821'
  19. SELECT created_by, sectionid, catid
      FROM jos_content
      WHERE id='820'
  20. SELECT created_by, sectionid, catid
      FROM jos_content
      WHERE id='818'
  21. SELECT id, title, module, POSITION, content, showtitle, control, params
      FROM jos_modules AS m
      LEFT JOIN jos_modules_menu AS mm
      ON mm.moduleid = m.id
      WHERE m.published = 1
      AND m.access <= 0
      AND m.client_id = 0
      AND ( mm.menuid = 1 OR mm.menuid = 0 )
      ORDER BY POSITION, ordering

•0 вхідних запитів наслідування•

    •Мовні Файли завантажено•

    • /sata2/home/users/khrystrda/www/www.khryst-rda.ck.ua/language/uk-UA/uk-UA.ini 1
    • /sata2/home/users/khrystrda/www/www.khryst-rda.ck.ua/language/uk-UA/uk-UA.plg_system_debug.ini 1
    • /sata2/home/users/khrystrda/www/www.khryst-rda.ck.ua/language/uk-UA/uk-UA.com_content.ini 1
    • /sata2/home/users/khrystrda/www/www.khryst-rda.ck.ua/administrator/language/uk-UA/uk-UA.plg_frontend_attachments.ini
    • /sata2/home/users/khrystrda/www/www.khryst-rda.ck.ua/administrator/language/en-GB/en-GB.plg_frontend_attachments.ini 1
    • /sata2/home/users/khrystrda/www/www.khryst-rda.ck.ua/language/uk-UA/uk-UA.plg_content_pagebreak.ini 1
    • /sata2/home/users/khrystrda/www/www.khryst-rda.ck.ua/language/uk-UA/uk-UA.tpl_siteground-j15-14.ini
    • /sata2/home/users/khrystrda/www/www.khryst-rda.ck.ua/language/en-GB/en-GB.tpl_siteground-j15-14.ini 1
    • /sata2/home/users/khrystrda/www/www.khryst-rda.ck.ua/language/uk-UA/uk-UA.tpl_sg1.ini
    • /sata2/home/users/khrystrda/www/www.khryst-rda.ck.ua/language/en-GB/en-GB.tpl_sg1.ini
    • /sata2/home/users/khrystrda/www/www.khryst-rda.ck.ua/language/uk-UA/uk-UA.mod_search.ini 1
    • /sata2/home/users/khrystrda/www/www.khryst-rda.ck.ua/language/uk-UA/uk-UA.mod_mainmenu.ini 1
    • /sata2/home/users/khrystrda/www/www.khryst-rda.ck.ua/language/uk-UA/uk-UA.mod_breadcrumbs.ini 1

    •Неперекладені рядки діагностики•

    •Ні•

    •Неперекладені рядки дизайну•

    •Ні•